22 december 2013

Karácsonyi sminkem

Ezt a lila-arany kombinációs sminket a céges karácsonyi bulin viseltem. Kollégáknak is nagyon tetszett, én is jól éreztem magam benne, gondoltam veletek is megosztom. Még mindig úgymond szenvedek azzal, hogy a megfelelő színekben tudjam visszaadni nektek a képeket, de a fényképezőm még mindig nem a legprofibb, úgyhogy most ez marad.


Mivel nem akartam egész este azt figyelni, hogy átfényesedik - e az arcom, a mindig bevált Manhattan Powder Mat alapozómat használtam. Ez a termék még sosem hagyott cserben. A biztonság kedvéért azért még egy mattító púderrel is fixáltam, ezt a Balea Young Soft&Clear kompakt púderrel tettem meg. A rúzsom egy Avon termék volt, Deep Orchid árnyalatban, a pontos neve sajnos nincsen meg a típusnak. Műszempillát nem akartam feltenni, mondván, hogy céges buli, de azért mindenképpen legalább a hatást el akartam érni. Ebben az IsaDora Build-up Extra Volume szempillaspirál segített.
Ti mivel szoktátok a csillámot "felragasztani" a szemetekre? Ez a csillámragasztó amit használok egyszerűen csoda, tökéletesen fixál és mivel aplikátoros precízen lehet vele dolgozni. A szempilla ragasztós módszer nekem sajnos nem vált be.
Nektek milyen lesz a karácsonyi sminketek?



 

 


Megj.: A MakeUp Plázában jövőre lesz NYX, remélem színes árukészlettel, jó lenne már nem külföldről rendelgetni :)

1 megjegyzés:

Megaera írta...

Csodaszép :)