12 november 2013

Napi smink - kék füstös

Egy-két hete raktam rendet a sminkes szekrényemben és akkor láttam, hogy mennyi-mennyi használatlan palettám, szemfestékem van. Már akkor is foglalkoztatott a gondolat, hogy csinálni kellene valami újfajta sminket, kicsit uncsi volt már a minden reggeli rutin. A neten láttam egy ehhez hasonló sminket, az adta az ihletett. 



További képekért és egy kicsit részletesebb leírásért katt a továbbra.
A smink alapját a tengerkék szín adja, amely egy Miss Rose palettán van, szintén a méltatlanul elfelejtett dolgaim között volt. 
Először a fekete kontúrt rajzoltam meg a szemhéjamon (egészen a mélyítővonal felett), utána a barna különböző árnyalataival (AVON 8 in 1, neutral tones) fokozatosan összesatíroztam kifelé haladva a szemöldökömig. A feketét két árnyalatból festettem meg, egy matt és és egy kicsit fényesebb feketéből, amelyek a coloricon wet'n'wild (Greed 246) paletta részesei. A mozgó szemhéjamon van tehát a lényeg, a gyönyörű tengerkék szín. Amint írtam, ő egy Miss Rose palettán van, amelynek Candy Eyeshadow a neve. A külső szemzug felé haladva egy sötétebb kékkel kezdtem el összemosni a feketét és a királykéket a szintén coloricon wet'n'wild kollekcióból (Pride 247). Miután végeztem a színekkel, jött a számomra kihagyhatatlan fekete szemhéjtus, ami jelen esetben inkább egy filc volt (L.A. Makeup). Így született meg tehát ez a szemsmink, melyet egy babarózsaszín rúzs+szájfény kombinációval spékeltem meg. 






Ez tehát a napi sminkem, szép estét kívánok nektek :).



6 megjegyzés:

Black fairy írta...

Gyönyörű lett! :)

sunbeam írta...

Köszönöm :)

iamzita írta...

Nagyon szép a smink, és a hajszíned is! Arról nem akarsz írni mivel fested?

Heléna Molnár írta...

Tényleg nagyon szép lett :)
Imádom a kékes szemfestéseket(:

sunbeam írta...

Köszi :)
A hajam kísérleti jelleggel lett befestve, én csináltam itthon, de nem tudom, hogyan sikerült ilyen melírozott-hatásúra :D. Majd szándékozok írni, nem ígérem mikor. Addig is leírom, hogy Castin Creme Gloss-szal festem :).

Csilla Póth írta...

Nagyon tetszik a smink! Én arra is kíváncsi lennék, hogy milyen fajta rúzst használtál? Gyönyörű a színe!:)