09 november 2013

L'Oréal micellás víz tapasztalatok

L'Oréal Skin Perfection - 3 in 1 Purifying Micellar Solution

A smink lemosása minden egyes nap átok volt, nem szeretek sokféle terméket használni és azt sem, hogy utána még pluszban arcot kell mosnom. Arról nem is beszélve, hogy a Balea-t kivéve mind csípi a szemem, dörzsölni is kell, hogy normálisan lejöjjön a szemsmink és még mindig ott van az arcomon az alapozó és társai. Miután pedig lemostam, mindig éreztem azt, hogy valami még van az arcomon és muszáj volt lemosnom. Ezt borzasztóan utáltam, egészen mostanáig.



Ha te is hasonló problémákkal küzdesz, kattints (valamint, ha szimplán érdekel a termék, akkor is :))

A reklámban hallottam először a L'Oréal micellás vízéről, meg úgy egyáltalán a micellás termékről. Elég hamar felkeltette az érdeklődésem, tetszik ez a szó, hogy micellás meg az is, amit ígér a termék. Több sem kellett, meg is vásároltam. Vagyis még előtte elolvastam krémmánián a tapasztalatokat és utána már bátran emeltem le a polcról.

Miről is van szó? Mit ígér a termék?

Eltávolítja a sminket és a szennyeződések maradványait az arc bármely részéről. Lehet, hogy ez nem nagy ígéret, de legalább 100%-ban így van, mindenféle irritáció nélkül. A termék hátoldalán még azt is olvashatjuk, hogy selymes bőrt ígér és ebbe sem tudok belekötni. Páromnak már első használat után megmutattam az arcom, és még ő is megjegyezte, hogy mennyire puha lett!

Használat.

Óvatosan kell borítani a vattapamacsra, mert elég hamar ömlik. Ez egy abszolút kezelhető dolog, tehát egyáltalán nem hoznám fel kritikaként. A szemsminket egy húzással eltávolítja, a szempillaspirált a második húzásra. Semennyire nem csíp, ami már felüdülés számomra, nem is beszélve arról, hogy nem kell dörzsölni! És végre! Nem kell másik termékért nyúlnom, hogy az arcomról is lemossam a sminket. Tökéletesen eltávolít mindenféle alapozót és pirosítót, végre úgy állhatok este is a zuhany alá, hogy nem marad a törölközőn a smink fele.

Előtte - utána kép, egy vattapamacsos - micellás simivel.




Hatása.

Azon kívül, hogy mindent bevált, amit ígér, érezhetően javítja a bőrömet. Ezt akkor tapasztaltam, amikor Szegeden hagytam, és csak 3 nap után használtam. Hiányzott a bőrömnek! És ezáltal nekem is.

Konklúzió.

Egy tökéletes termék a smink eltávolítására és az egylépéses arctisztítás híveinek.

Ár: 1300-1500 Ft között, DM-ben (előzőleg elírtam!)november végéig 25% kedvezménnyel lehet beszerezni, kupon ellenében. 200 ml-es kiszerelés.

Értékelés: 10/10



Ti használtok micellás terméket? Tapasztalat?

2 megjegyzés:

iamzita írta...

Írtad, hogy van rá kupon a Rossmannban. Honnan lehet rá kupont kapni? Ki szeretném próbálni.

sunbeam írta...

Bocsi, elírtam, DMben. Pontokért beváltható kupon, 25%,25db pont.