10 november 2013

Hetem kedvence II. - olajfoltra tisztító roll-on

A héten muszáj volt vonattal utaznom és meg is történt a baj. Amint egyik kocsiból mentem át a másikba, a kezemben lévő szürke blézerem hozzáért egy ajtóhoz, ami természetesen tök olaj volt. Mivel utazásomból addig 1 perc telt el, és még csúnya 10 óra várt rám a napból, amikor emberek előtt kell megjelenni, elég mérges lettem. Kénytelen voltam magam túltenni a baleseten, munkatársaim is biztattak, hogy Vanish szappannal kijön. Úgy gondoltam ezt Anyára bízom, az anyukáknak mindig varázskezük van. Ezzel csak az volt a baj, hogy én másnap hazautaztam vidékre és a blézeremet Szegeden hagytam. Így rám várt a feladat, hogy megszabaduljak egy makacs olajfolttól.

Ha kíváncsi vagy, mivel tisztítottam meg az igen csúnya látványt nyújtó blézerem, akkor kattints!

Nos én nem Vanish szappant vettem, mert éppen nem volt a boltban. Az egyik eladó srác leemelt a polcról nekem egy roll-ont, egy olyan körmondattal, hogy ez van csak, ez jó, de drága. Gondoltam magamban, ha olcsóbb, mint a blézerem, akkor már jól jártam. 830 Ft.-ba került, úgy gondoltam, veszett már több is Mohácsnál, megveszem.

Dr.Beckmann - golyós folttisztító



Amint hazaértem, neki is estem a blézeremnek. Sajnos balgaságomból képet nem készítettem a szennyezett ruhámról, de szerintem mindenki el tudja képzelni, hogy hogyan néz ki egy blézer, amit végig húztak egy olajos ajtó mellett. 

A termékről.
A csomagoláson azt írják, hogy a golyós applikátor könnyen és hatékonyan eltávolítja a zsír, alapozó, gyümölcs, ketchup, vörösbor, kávé, fű, stb. foltokat. Ez számomra elég hihetetlenül hangzik, de biztosan csak azért, mert nem vagyok gyakorlott folttisztító. Egyébként ezt hozza is a termék, az olaj elég makacs folt!

Használat.
A tisztítani kívánt felület alá egy nedvszívó ruhát kell helyezni és a golyós applikátorral be kell nedvesíteni a foltot. Ezután egy nedves ruha segítségével el kell távolítani a folt maradványait, vagy bő víz alatt ki kell mosni a ruhát. 

Eredmény.
Én eléggé megijedtem, mert azt hittem, hogy világosabb lett a mosás helyén a blézer - pedig csináltam színpróbát -, de miután megszáradt, tökéletes lett. A folt eltűnt! Teljesen! A szövet egyáltalán nem sérült, nem kellett dörzsölni, nagyon boldoggá tett - a kedvenc blézerem lett újra a régi :).

Ajánlom minden háztartásba, ha még nincs meg a tökéletes makacs folt tisztítószere! Én One Euro üzletlánc boltban vettem, 830 Ft. volt (egyébként utólag neten olcsóbb árakat láttam), 75 ml-t kapunk ezért az árért és szerintem örök élet + 1 nap. 

Nektek milyen módszer vált be a makacs foltok ellen?

5 megjegyzés:

Gabica írta...

Annyira örülök, hogy újra vannak bejegyzések a blogon!! Az elsők között voltál, akiket elkezdtem rendszeresen olvasni:)
Még nem hallottam ilyen tisztítóról, de nagyon érdekel, majd utána nézek az itteni boltokban :)

PAncsi írta...

Ha útközben olajos lesz a ruhám, én mindig áttörlöm babapopsitörlő- vagy arctisztító kendővel a foltot. Kicsit ugyan ijesztő, de simán kiviszi az olajos foltot a ruhából!

sunbeam írta...

Gabica köszi, ez igazán jól esik, hogy az elsők között voltam :).
Szokásomhoz híven nem ígérek semmit, szeretném írni a blogot, nagyon hiányzik!

Én sem hallottam még erről a tisztítóról, de bevált!
Pancsi, köszönöm a tippet, én erre nem is gondoltam, de az sem volt amúgy nálam az utazás során :(.

Mia írta...

Ezt a golyós tisztítót én már évek óta használom, egy mindig van otthon belőle:)
Általában zsíros foltokra vettem(evés közben ráfröccsen a zsír vmire, vagy épp főzés közben), de mást is szedtem már ki vele sikeresen. A tescoban szoktam venni, ott sztem elég jó ára van, de sztem a dm-ben is vettem már.
Én kb 5-600 Ft-ra emlékszem...

Mia írta...

ja és örülnék, ha gyakrabban lenne időd írni, mert volt néhány kedvenc blogom, de már majdnem mindenki abbahagyta és örömmel látom,hogy néha azért még írsz, ahogy időd engedi :)