03 június 2013

Manhattan - Candy Rockers

Nem titok, hogy a kedvenc sminkmárkám a Manhattan, még nem csalódtam a termékeiben. Hiányoltam mindig a limitált kollekciókat, jó lenne, ha itthon is sűrűbben lenne elérhető - vagy nem eldugott helyeken lennének a DMekben. Két hete örömmel láttam, hogy a Candy Rockers itthon is megjelent, és végre pótoltak egy igen hiányzó rúzs-árnyalatot. Tudjátok, hogy nagyon sokáig kerestem barackvirágos árnyalatú rúzst, ami nem szárít. Van jelenleg tíz rúzsom ebben a színben, de nagyon egyikkel sem vagyok megelégedve, mert hosszabb idő után megül a szám szélén a rúzs, vagy nagyon szárítja a szám. A Manhattan rúzsairól ez viszont nem mondható el, számomra a legjobbak - azok közül, amiket eddig próbáltam. 

Ezért örültem meg nagyon, amikor megláttam, hogy a Candy Rockers kollekcióban van ilyen árnyalat. Viszont Szegeden nem találtam már sehol, de Szentesen be tudtam szerezni a Use Me árnyalatot. Erről teszt később, most a kollekció képeit mutatom meg, hátha ti is kedvet kaptok némelyikhez.

A szemhéjfestékeket kipróbáltam, nagyon szép, élénk színei vannak. Nekem a legjobban a zöldes duo tetszik, de egyelőre még nem vásároltam meg. Ezek információm szerint be fognak kerülni az állandó szortimentbe, talán ezért sem kapkodtam még le őket a polcról.






A szempillaspirálok nem szoktak lázba hozni, így sajnos ő sem. Ez is állandó tag lesz.


És a tus is. Négy árnyalatból tudtok választani.


Íme a rúzsok, akik sajnos limitáltak. Nagyon kár értük, mert csodás árnyalatokban vannak és nagyon beváltak a márka ezen termékei (is). Várhatóan mindegyik árnyalat jön velem haza. 1249 Ft.-ért tudjátok beszerezni őket.

Love me

Use Me

Take me

Like Me


3 megjegyzés:

falei oalei írta...

great blog
high-low dresses

Vanessa írta...

Wonderful post...I really like your pretty blog.^^
Maybe follow each other on bloglovin?
Let me know follow you then back.
Lovely greets Nessa

Nyuszi Kapitány írta...

use me? elég perverz neve van :D ( tudom rossz az, ki rosszra gondol :D)