19 március 2013

Tavaszi parfümajánló


Egy új, tavaszi illatot kerestem magamnak már hosszú hetek óta. Pár napja találkoztam két új illattal, amelyek egyébként már nem mai csirkék, de én még nem ismertem őket. A harmadik illat még viszonylag új, 2012-es őszi kiadású.
Egy illatot jellemezni nagyon nehéz, átadni az érzést pedig még nehezebb, ettől függetlenül szeretnék nektek ajánlani három illatot tavaszra.
Versace - Bright Cristal

Ez az illat olyan hölgyeknek ajánlott, aki erős, önbizalommal teli, de mégis érzéki. Ebben az illatban a magnólia  a bazsarózsa, a lótuszvirág buja elegye keveredik a borostyánnal. Amikor megillatoztam az jutott eszembe, hogy ennek az illatnak a viselője a NŐ. Egy határozott nő, ahogy az ajánlat is szól. Egy üde, de mégis erős virágos illat, amely idővel egy kifinomult, diszkrét illattá alakul. A tartósságáról nem feltétlen mérvadó a véleményem, ugyanis az én bőrömön nem sokáig maradnak fent az illatok.
Az alkalom: nem mondanám, hogy egy különleges estére tartogatnám, nekem inkább a tavaszi hétköznapokra felel meg. Kicsit romantikus maga az illat, tehát egy könnyed esti sétára is tökéletes lenne.

Hugo Boss - Nuit

Amikor először találkoztam vele, tudtam, hogy számomra ő lesz az igazi. A párom meg is lepett vele születésnapomra. Számomra ez az illat nagyon különleges, semmiképp nem hétköznapi. Az üvege szintén különleges, ugyanis nem átlátható, fekete. Olyan ez a parfüm, mint a kis fekete ruha. Visszafogott, de mégis ízig-vérig nőies. Egy szintén virágos, elegáns illat, amely olyan titokzatos, mint a sötét éjszaka. Fő jegyei a barack, az ibolya, a jázmin és a szantálfa. 




Fendi - Fan di Fendi

Nekem a tavasz mindig a virágillatot jelenti, ezért sikerült harmadiknak egy virágos parfümöt választanom. Amikor először megillatoztuk barátnőimmel, mintha egy jázmin-mezőre huppantunk volna. Ekkor még nagyon erős virágillat jellemezte. Miután a fejjegy elillant, egy teljesen más világgal találkoztam. Megmaradt a virágos illatjellem, de egy más köntösben. Olyan illat lett, amit egész nap illatozni akartam. Rendkívül romantikus, és visszafogott, egyáltalán nem hivalkodó, vagy határozott illat. Érdekesek az illat alkotóelegyei: körtés zöld tea, fekete ribizli, mandarin, citromvirág, damaszkuszi rózsa és jázmin. Ez a sokrétű illatfelhő alkot egy olyan világot, amelynek minden percben szívesen vagyok a része. Minden alkalomra ajánlott szerintem, lehet különleges is, és a visszafogottsága miatt hétköznapi is.



Ti ismeritek valamelyik illatot? Esetleg használtátok, vagy jelenleg is használjátok valamelyiket?

Nincsenek megjegyzések: