03 március 2013

Holographic make-up



Holographic make-up


A hologram megjelent már a ruhákon, a kiegészítőkön, a körömlakkokon és természetesen a sminktermékeken is. Múlt héten én is elővettem az egyik ilyen nadrágom, amelyhez úgy gondoltam, hogy ideje egy új sminket készíteni, és nem a megszokottal élni. Mivel partiba indultunk, a füstös szemről nem akartam lemondani. A nadrágom és a táskám ihlette a sminkem, noha nem szeretek ruhához passzoló festést készíteni. 



A szemsmink nagyon egyszerűen készült el. Miután lealapoztam a szemhéjam az e.l.f. erre való termékével, a mélyítő vonalamig fekete, matt szemceruzával (ADEN) besatíroztam a mozgó szemhéjam. Ezt egy satírecsettel (NYX) eldolgoztam. Ezt követően a Maybelline Color Tattoo fekete szemhéjkrémét (60- Timeless Black) vittem fel a szemhéjamra, majd szintén elsatíroztam. A holografikus hatást, a Sleek Monaco palettájából, a türkizzel értem el. Sajnos a nevét nem tudom, mert a takaró fóliát elhagytam, amelyen a fantázia nevek voltak. A matt barna és a fényes lila közötti türkizt használtam. A szemöldökcsontomat az essence colour&shine vajszínű árnyalatával, a 11-essel emeltem ki. A belső szemzugot fehér szemceruzával világosítottam. Szemhéjtusnak essence filcet használtam, vízvonalra pedig a már nagyon jól bevált AVON géles tust. 



Az arcomat Nivea Visage Control Shine arckrémmel hidratáltam, és sminkalapnak is ezt használtam. Ennek (is) köszönhetően nem fényesedik át nap végére az arcom. Alapozónak AVON BB krémet használtam, a NUDE árnyalatot. Azért is írom, hogy alapozóként, mert számomra annak minősül, de erről majd később. A Müller sajátmárkás termékével, a CadeaVera púderrel fixáltam a sminkem. Nagyon jó kis púder, jól mattít és tökéletes finish. Kontúrnak essence bronzing blusht- használtam, és a Miss Rose krémes pirosítójával vittem egy kis színt az arcocskámra. 



Egy "kicsit" megnőtt a hajam is időközben :). Ti, hogy álltok a holografikus színekhez? 

4 megjegyzés:

Azrail írta...

Wow nagyon csinos vagy,a sminked favorit nálam!örülök hogy újra írsz:-)

Fanny írta...

csinos smink :D

sunbeam írta...

Kösziköszi :)

Vanda Murasan írta...

Tetszik a smink, nagyon jó lett :) (ezt a szájtartást nem eröltetném)