28 március 2013

#FOTD I.

Ma szabad volt a délutánom és gondoltam fogom a régen használt pigmentjeimet és készítek velük valami egyszerűt. Egy cicás sminket álmodtam meg, burgundi rúzzsal. Az utóbbi időben mindenhol ilyen árnyalatokat kerestem, jön is majd egy bejegyzés ezekről a rúzsokról, mivel sikerült egy párat beszereznem :). 
A bejegyzés folytatásában találhattok képeket a sminkről!

Mivel nem igazán járok mostanság bulikba, ezért mindenképpen olyan sminket akartam készíteni, ami nem hétköznapi viselet. Szeretem a hangsúlyos sminkeket, az erős rúzsokba pedig egyenesen szerelmes vagyok :). 
A szemsminket pigmentekből építettem fel, a cicás vonalat az ADEN fekete szemceruzával húztam meg, amit egy szintén ADEN mono szemhéjpúderrel satíroztam el. A vonal felé NYX Oro pigment került, az arany és a fekete közé pedig a NYX Space árnyalatával húztam meg a kék vonalat, vizesen. A teljes szemhéjamra pedig a szintén NYX pigment, a Pearl került.












1 megjegyzés:

Damien írta...

Sziaa. Milyen szemhéjalapot használsz hogy nem csúszik el a sminked? Van ami esetleg nagyon bevált? :)