04 március 2013

Fogfehérítés

Fogfehérítés

A krémmánián olvasgattam pár hónapja, egy fehérítő fogkrémről kerestem véleményeket, amely nekem nem vált be. Ekkor találtam rá a Dentomin Natúr fogporra. A neve hamar feledésbe merült, és csak 1 hónapja jutott eszembe, amikor megláttam a Rossmann polcán, hogy én erről olvastam már valahova. Nem gondolkoztam túl sokat, hamar a kosaramban landolt. 


Amit érdemes tudni róla:
"Fluormentes, adalékanyagmentes, natúr, természetes ásványi alapanyagú fogpor a fog és az fogíny rendszeres ápolására. Természetes anyagokat tartalmaz, az adalékanyagokra érzékenyek, allergiások számára különösen ajánlott.
A Dentomin Natur Fogpor ideális:
a lepedék eltávolítására
dohányzástól elsárgult fogak tisztítására, fehérítésére
fogak és a fogíny egészségének megőrzésére
a napi szájhigiénia, fogmosás részeként."

Még nem használtam ehhez hasonló terméket, így mindenképpen újdonságnak számított, hogy nem krémmel mosok fogat. Sokan írták, hogy durva, olyan mintha homokkal mosnának fogat. Nos, én ezt egyáltalán nem tapasztaltam. Ami számomra furcsa volt, hogy nincs olyan erős íze, mint egy fogkrémnek, sőt szinte íze sincs.

1 hónap használat után úgy érzem, hogy tudok róla már véleményt írni. Nagyon szépen tisztít, nem bántja a por az ínyemet. Két hét után megdöbbentem álltam a tükör előtt, nem hittem el, hogy az én fogaimat látom. Tudni kell, hogy elég rossz minőségű fogakkal áldott meg a sors, így kimondottan örültem, hogy jelentősen fehéredtek.
Ahogyan én használom:
Az első két hétben én naponta használtam, szerettem volna hatást elérni, ez sikerült is. Azonban nem mostam sokáig, csak körülbelül fél percig, utána rendes fogkrémre váltottam (Blanx fehérítő fogkrémre). Az egy hónap elteltével heti 1-2-szer fogom csak használni, mivel egyes fogorvosok szerint a fogpor koptathatja a fogzománcot. Mivel rosszat sem szeretnék a fogaimnak, így vigyázok rájuk, de a fehérséget is őrzöm.

Maximálisan meg vagyok vele elégedve, gyönyörűen fehéríti a fogaimat, már ismerőseimnek is ajánlottam. Nem lett tőle érzékeny a fogam sem, habár erre rásegített az is, hogy használtam fogkrémet. Máskor használtam már fluormentes terméket, és attól érzékenyek lett a fogaim (nem véletlen), ezért is döntöttem úgy, már az első fogmosásnál, hogy nem esek bele megint ebbe a hibába. 500 Ft-ot fizettem egy dobozkáért, ami 140 grammot tartalmaz. Egy hónap alatt nagyon kevés fogyott belőle, ahogy nézem jó darabig elég lesz.
Ahogy olvastam, érzékeny fogúaknak nem annyira ajánlott!

Te találkoztál már ezzel a termékkel? Esetleg használod is?

4 megjegyzés:

Azrail írta...

Azt hittem drágább lesz ahogy a bejegyzés elejét olvastam. Lehet kipróbálom,cigitől és a kávétól könnyen színeződnek a fogaim.

sunbeam írta...

Én nagyon szeretem, de ha érzékeny a fogad, tényleg vigyázz, Apumnak nem vált be emiatt.

Ella írta...

Kicsit későn reagálva a postra: én kb egy hónapja vettem a Colgate Max white one (active) fogkrémet, amivel nagyon meg vagyok elégedve. 1 hét után mondhatom, hogy egy árnyalattal világosabbak lettek a fogaim. Picit drága (kb 700 ft a dm-ben egy 75ml tubus), de nekem teljesen megéri. :)

sunbeam írta...

Pont arról kerestem véleményeket amikor rátaláltam a fogporra. Nekem az a fogkrém nem vált be :(