26 március 2013

Elfogyott I.

A héten sajnos két termékem is elfogyott amiket napi szinten használtam. Az egyik egy szem alatti karikák eltüntetésere szolgáló korrektor, a másik pedig egy szemceruza. Nem sűrűn fogy el nálam egy termék sem, általában a szavatossága miatt kerül szemetesbe. Persze nem azért, mert nem lenne jó termék amit használok, csak mindig van mivel helyettesítsem és idő után átváltok. Most olyan két termékről van szó, amelyekhez mindennap ragaszkodtam.



Kezdeném a korrektorral. Ez a Max Factor Mastertouch, Under Eye Concealer terméke. A szem alatti karikák eltüntetésére ajánlják, illetve apróbb bőrhibák elfedésére. Én csak a szemem alatt használtam, mivel számos más korrektorom van, amelyek megfelelnek a piros foltokra és egyéb nem arcra való dolgokra. A szem alatti karikák elfedésére azonban ez volt az egyetlen korrektorom, ami a kezdektől bevált. Használtam már sokfélét, de idő után nem feleltek meg valami oknál fogva - megváltozott állag, vagy nem illett a bőröm aktuális színéhez, noha ez nem feltétlen a termék hibája. Októberben kaptam még a blogger találkozón ezt a kis csodát, és azóta a mindennapjaim része lett. Most viszont elfogyott, és még szép, hogy újra fogom vásárolni!








 


A másik kedvencem egy szemceruza, ami rám igazán nem vall. Kismilliónyi szemcerkám van, de valahogy egyáltalán nem használom őket. Ez alól van körülbelül négy kivétel, két fekete, egy fehér és ez a szürke. Alanyunk egy szintén Max Factor termék, méghozzá a Colour Perfection eyeliner. Őt olyan régóta használom, hogy már se színe, se egyéb jellemzője nem látszik a csomagolásán, de neten utána kerestem és a Charcoal Grey 50-es árnyalata volt. Azért volt a kedvencem, mert a nappali sminkemnek mindig tökéletes befejezése volt. A grafitszürke árnyalat nem a legerősebb szín nappalra, pont annyira sötét, amennyire nekem szükségem volt rá. Általában egy lilás-szürkés szemhéjfestékkel használtam, de sötétkékhez is szeretettel vittem fel. Nagyon szépen mutat minden árnyalaton igazából, egy nagyon jól eltalált termék... volt. Ugyanis én már sehol nem találtam ilyet! :(
Amit még szerettem benne, hogy nem kellett hegyezni, és mindig tökéletesen ki tudtam húzni vele a szemem, és még a vízvonalra is szépen fogott, habár nem a legtartósabban, mint egy géles ceruza - de ez nem is elvárás. Most egy másik termékkel helyettesítem, de nagyon szeretném őt újra megtalálni, ha valaki látja valahol, kérem ne habozzon szólni :).




1 megjegyzés:

B írta...

A korrektor nekem is nagy kedvenc most, hatásos és nyíltabb tőle a tekintetem sokkal. :)