27 október 2012

Smink sapihoz

Ma megihletett az egyik sapim, élénk pirosas-rózsaszínes árnyalatban pompázik és eszembe jutott, hogy van egy körülbelül ugyanilyen színű szemfestékem is. Amint hazaértem, el is készítettem ezt az őszi sminket. Miután elkészült azért mérgelődtem egy sort, mert a képek nem adják vissza a szemfesték élénk árnyalatát.


További képek és a felhasznált termékek listája a bejegyzés folytatásában.



Ez volt az a bizonyos essence szemhéjpúder :)


 






 
 







Használt termékek:

Arc:
alapozó: NYC Natural Matte - 003 Cameo
korrektor: Maybelline Affinitone - 06 Fawn
púder: CadeaVera 2in1 Puder@Make-up - 40 deep beige
pirosító: MaxFactor Flawless Perfection - 237 Naturelle

Szemek:
szemhéjalapozó: e.l.f. primer - white
mozgószemhéj: AVON 8-as paletta - neutral tones (3.,4. színek)
                       essence mono - 44 it's up to you
                       CS 88-as paletta barna árnyalatai
tus: essence superfine - black (ez valami borzasztóan jól sikerült szemhéjfilc!!!)
szemhéjceruza: ADEN - black
szempillaspirál: MaxFactor Eye Brightening - kék szemhez

Ajak:
szájfény: e.l.f. Plumping Lip Glaze - 09 Fuchsia Fanatic

3 megjegyzés:

Meli írta...

Én ezt az essence szemhéjpúdert pirosítónak használom! :D Tök jó, mert lehet építeni, egy vékony rétegben szolid, de ha többet raksz fel, csak egy spirállal, tusvonallal nagyon ütős tud lenni :)

sunbeam írta...

Én is gondolkoztam már ezen, hogy pirosítóként használom, de mindig elfelejtem :).
De most, hogy írtad, hogy még jó is, szerintem kipróbálom holnap :)

Fanny írta...

jó lett ^^