21 október 2012

A hetem kedvence I.

Észrevettem magamon, hogy minden héten van valami termék/ruhadarab..., ami jellemzi azt a hetemet, és kb. mindennap használom. Ezért gondoltam, hogy vasárnaponként ezt bemutatom nektek - noha ez egyáltalán nem jelenti azt, hogy csak 1 hétig a kedvencem!

A Primőr Kft. idén is megrendezte a sajtótájékoztatóval egybekötött bloggerina találkozóját, amiről én ugyan még nem írtam, de szeretnék majd - egy kicsit más szemszögből. Ezen az eseményen volt szerencsém hozzájutni a Catrice egyik csodatermékéhez, a Made to stay krémes szemhéjfestékhez.

catrice.eu
 Véleményt is írok a bejegyzés folytatásában :)



Őszintén megmondom, hogy nagyon-nagyon szkeptikus voltam ezzel a termékkel, ugyanis még nem láttam olyan krémes szemhéjfestéket, ami nem csomósodna, vagy gyűlne össze nap végére a szemhéjráncokban. Úgy voltam vele, hogy egy próbát mindenképpen megér, mivel csodás színe van, és csak jókat olvastam róla. A 070-es árnyalatot próbáltam ki először - azóta is csak ezt használom -, aminek Mauvie Star a fantázianeve. Alap nélkül vittem fel, egy lapos ecsettel. Meglepődtem, mivel:
1. nagyon erősen fed
2. el lehet satírozni - nem tudom miért éltem abban a hitben, hogy nem.





Miért vált a kedvencemmé ezt a termék?

Nagyon gyorsan feldobja a nappali natúr sminkemet, és kiemeli a kék szemeimet. Reggel nem kell vele hosszú percekig bíbelődnöm, nagyon hamar mutatós lesz. A legjobb pedig, hogy valóban made to stay, tehát a nap végére is fent marad, nem kenődik el, és a szemráncokban sem ül meg. Én általában 10-kor sminkelek és este 9-kor érek haza, egész nap rohangálok, tehát időm sincs mindig figyelni, hogyan néz ki. Nekem abszolút bevált, és mielőtt bárki megvádolna, hogy azért, mert kaptam: NEM. Aki régóta olvas, tudja, hogy sosem írok mást csak azért, mert kaptam. És ami még biztos: több árnyalatot is be fogok szerezni, mert ez tökéletes.

Ennek a színe olyan szürkés - lilás, nem olyan lila, mint a promóképen és nem olyan szürke, mint az én képemen. 

+1:  a fekete füstös szemet is tökéletesen feldobja egy kis metálos fénnyel, próbáljátok ki! :)

Méltán vált a hetem kedvencévé ez a termék, gyors, csini és tartós, számomra ezek a legfontosabbak most.

Info: Képet azért nem töltöttem fel úgy, hogy én viselem, mivel 1 hete beteg vagyok, és nem mutatok valami jól. Ha érdekelnek olyan képek esetleg, hogy felvitelkor és a nap végén, akkor jelezzétek, és jövőhéten bepótolom :).

Ti használjátok? Melyik a kedvenc árnyalatotok?




2 megjegyzés:

Rose írta...

Gyönyörű ez a szín, már több helyen is láttam, mindig megfog. :)

roseballerina.blogspot.hu

barbi írta...

Az újak közül ez izgatta a legjobban a fantáziámat, mert mégsem az az igazi durva lila, és nagyon bejött. A kék szememhez nekem is már nem egyszer megdicsérték :)

Amúgy a Made To Stayből van egy aranyos-zöldes és egy sötétbarna árnyalatom, azokat is nagyon szeretem :)