26 augusztus 2012

Fecske inspirálta smink

A hét elején jöttem haza Balatonról, ahol csináltattam magamnak egy hennát, egy fecskét. Ez a kis állatka megihletett, és elkészítettem egy sminket. A fecskék jellegzetes villás farka az, amiben hasonlít a sminkem a madárra, én a szemem húztam ki ennek megfelelően.



 Termékek és további képek:











Felhasznált termékek:

Arc: 
alapozó: NYC All Day Long - 740 Warm Beige
              Max Factor Second Skin - 085 Caramel
púder: Rimmel Match Perfection - 100 Ivory
kontúr: essence bronzing blush - 02 good night
prosító: essence Girls' world - 01 sweet like candy

Szem:
primer: e.l.f. - Sheer
szemhéj: essence duo - 09 summer flirt (türkiz)
              essence 50's girls - 01 I'm a marine girl (éjkék)
              essence clour&shine - 12 milky way
              Miss Rose - Candy eyeshadow 12 színű paletta (tengerkék és vajszín)  
              Miss Rose - 4 színű kék paletta
              Aden Cosmetics Terracota Melange - No.10
szemhéjtus: Aden Cosmetics - tégelyes tus (fekete)
alsó szemhéj:  Aden Cosmetics Terracota Melange - No.10
                      Aden Cosmetics szemceruza - No. 21
vízvonal: AVON superShock gel eyeliner - Black
szempillák: Max Factor 2000 Calorie a dús hatásért
                 Astor Big&Beautiful BOOM a hosszú pillákért
szemöldök: e.l.f. eyebrow kit

Ajak:
szájfény: essence XXXL shine lipgloss nudes - 02 Light Candy
             

10 megjegyzés:

Csipkelány írta...

nagyon szép! :)

Monika írta...

Gyönyörű....

Zsofi írta...

Nagyon szép :)

grétii írta...

Ez valami gyönyörűű.. Meg a szemed.. *o*

hkorinna írta...

Nagyon szép lett!

sunbeam írta...

Köszönöm szépen :)).

Réku írta...

Nagyon szép! :)

phoenix írta...

Gyönyörű lett!

Rékus írta...

Hát ez valami csodálatos! Csinálhatnál róla step by steppet :)
http://vogueandlife.blogspot.hu/

sunbeam írta...

Gondolkoztam a step by step-en, én is, de most elmaradt :/