28 augusztus 2012

Essence zsákmány - szemfestékek

Már izgatottan vártam a kifutó termékek leárazását az essence-nél, így amikor lehetőségem volt, el is mentem a legközelebbi Müllerbe. Azért oda, mert korábbi tapasztalataim szerint, ritkábban van kifosztva, mint egy Rossmann. Nos, ez most nem volt így, a polcok már itt is eléggé ki voltak ürítve, de amiket kinéztem magamnak, nagyjából meg tudtam még szerezni. Ebben a bejegyzésben a szemfestékeket mutatom meg nektek, hátha segítek ezzel még valakinek, aki nem zsákmányolt.

Mikkel találkozhattok tehát a bejegyzés folytatásában:
essence quattro eyeshadow - 10 me and my ice cream
essence colour&shine - 11 mercurios
essence colour&shine - 07 blue moon

 essence quattro eyeshadow - 10 me and my ice cream

Szeretem a márka ezen termékeit, egyik sem okozott még csalódást, sem pigmentáltság, sem tartósság terén. A másik indok, hogy ezt vettem meg és nem a barnás árnyalatokat, hogy szerettem volna egy pasztelles palettát is a négyesek közül. Így fogtam, leemeltem a polcról, mindenféle kipróbálás nélkül.


Nagyon tetszettek ezek a színek, így alig vártam, hogy hazaérjek és kipróbáljam. Noha nem okozott csalódást, mert szépen pigmentált, de erősebb színeket vártam.

  

Az árnyalatok között nincsen sok különbség, talán a zöldön és a kéken látszik éppen, hogy kicsit elüt. Mind a négy szín enyhén fénylik, külön-külön mind tetszik, egy-egy visszafogott nappali sminkhez tökéletesek lesznek.

A mintákat alap nélkül készítettem el, egyszer húztam végig az ujjammal a festéket a bőrömön, és szépen látszik így is, hogy pigmentáltak. A színek sorrendje: sárga, zöld, kék, lila.



essence colour&shine - 11 mercurios
- 07 blue moon

A colour&shine családból eddig csak egy árnyalatom volt, a 12-es, milky way, melyet az előző sminkemben is felhasználtam, például a szemöldökcsonton.

Nagyon megszerettem ezt a színt, így örültem, hogy most le lettek árazva árnyalatok ebből a családból is.

11, 07

A színek tartósak, pigmentáltak, és erőteljesek, még a világosabb árnyalat is. A mintákat most is alap nélkül készítettem el, és csak egy rétegben vittem fel a bőrömre.

11

07
Amint látjátok, szépen fénylenek a színek, amint a termékek neve is ígéri. A világosabb, a 11-es árnyalat egyébként nem ennyire fehéres, inkább hajlik át a vaj színhez, de így sikerült lefényképeznem. A kék, a 07-es árnyalat pedig egy szép kobaltkék, nekem nagyon tetszik.

Ti zsákmányoltatok valamilyen szemfestéket most? 

5 megjegyzés:

Csipkelány írta...

szépek. én a Divas love drama-t vettem meg :)

sunbeam írta...

az valamiért elkerülte a figyelmem :|

CRaPTRaSH írta...

A colour&shine szemhéjpúderekkel szemeztem, de végül nem jött velem egy sem... Holnap még lehet hogy benézek, és jobban körbenézek, fiúkkal nem volt az igazi... :D

sunbeam írta...

Hátha találsz még, szerintem érdemes megvenni, főleg 300 Ftért! :) Ja és igen, ne srácokkal menj :D

Beauty by Barbara S. írta...

Nálunk persze csak egy fajta szemhéjpúder volt, ami abszolút nem én vagyok:/...de vettem szájfényt, egy különleges zöldes szemcerkát és egy körömlakkot:)