22 augusztus 2012

DIY szegecses top

Mindig is mozgatták a fantáziámat az átalakított ruhák, de általában nem vettem rá magam, hogy belekezdjek egy ilyenbe. Még egy hónapja rendeltem ebay-ről egy csomag arany színű szegecset, egy rövidnadrágomra akartam rátenni őket, de elmaradt ez a project. Ma délután néztem ezt a kis szépséget és gondoltam, valamit csinálnom kell vele. Vettem ezt a basic Bershka felsőt és neki is estem.


Végeredményért és részletekért katt:


 A felsőm vékony szövésű, gondoltam így könnyebb lesz beleszúrni. Ez így is lett, de nagyon óvatosan kellett vele bánnom, ugyanis még jobban szakadt. A második szegecs beleszúrásánál rájöttem, hogy ha nem szúrom át teljesen, akkor nem fog elszakadni. A lényeg, hogy amit beleszúrtok az anyagba, teljesen hajlítsátok vissza, mert a ruha kicsúszhat belőle, illetve még a bőrötöket is megszúrhatja viselés közben.


Nem akartam többet beleszúrni, igaz maradt még jócskán szegecsem. Ez lett a végeredmény :). Amitől félek az a mosás lesz... Tartok tőle, hogy meg fog szakadni :/.




Ti szoktatok magatok átalakítani ruhákat?

14 megjegyzés:

Rebi írta...

Jól néz ki :) Szerintem ha nem akarod, hogy mosásnál elszakadjon célszerűbb lenne kézzel mosni, biztos ami biztos :) Nekem is van egy-két ruhám amit a mintája miatt féltek mosógépbe rakni, inkább rájuk áldozok egy kis időt :)

sunbeam írta...

Igen, biztosan kézzel fogom mosni :). De még azért így is benne van, de majd meglátom :))

simáncsakFanny írta...

mennyiért rendelted a szegecseket? am nagyon jó lett(:

sunbeam írta...

Én még $2.15-ért rendeltem, de most olcsóbb kicsivel :)
http://www.ebay.com/itm/130708516415?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649#ht_3179wt_1107

Sheila írta...

baromi jól néz ki, kedvet kaptam :))

sunbeam írta...

Szuper :)), majd írj nekünk linket arról mit csináltál :)

Beauty by Barbara S. írta...

Állati jól néz ki!:)
Majd írd meg,hogy mi lett vele mosás után, mert tesóm csinált pár ilyen inget magának és sajnos mind lukas lett a szegecsektől :(
Kíváncsi lennék van-e vmi tipp ez ellen :)

Ilona írta...

jól néz ki :) mosáshoz szerintem ha kifordítod meg úgy "csomagolod" össze h a "csomagon" :D belül legyen a szegecses rész akkor nem lesz probléma, máshogy nem tudtam megfogalmazni hirtelen, remélem érthető :D és főleg hasznos lesz :)

CRaPTRaSH írta...

Iszonyatjól néz ki :]

Gulyás Rita írta...

Szuperül feldobtad!:) ügyes vagy! A mosáshoz pedig szerintem próbáld ki a mosózsákot. Én is minden olyan darabomat abban mosom, amit szeretnék megkímélni a lyukaktól :)

hkorinna írta...

Iszonyú jól néz ki! Ügyi vagy! :)

sunbeam írta...

Mosózsák, hmm, köszönöm :).

Köszi csajok, noh meg a tippeket is, egyelőre szerintem kézzel fogom mosni, kifordítva, és hagyom megszáradni a napon, nem centrizem ki a gépben. Télen meg marad a mosózsák :) (igen, télen is hordok vékony cuccokat :)).

Beauty by Barbara S.: szerintem ha az anyag vastagabb, vagy sűrűbben van szőve, akkor nem szakad olyan könnyen, illetve ha nem húzzuk végig a szegecsek kis tűit az anyagon, csak félig, akkor nem is szakítja el az anyagot, csak egy icipicit. Ugye a tű az alján tök vastag, az nagyon könnyen elszakítja :/
Szerintem éppen ezek miatt csinálnak elsősorban farmer anyagokból ilyen diy szegecses cuccokat, de én kísérletezni akartam :D. Noh majd meglátom mi lesz a sorsa, és írok. Azért sajnálnám, ha elszakadna, mert nagyon kis kedves felső ez a szívemnek.

Csipkelány írta...

szuper lett!!!! :)

Babus írta...

Jó lett nagyon, nekem is van még elég sok szegecsem ami felhasználásra vár:)