24 augusztus 2012

Daphne Groeneveld - ősz a H&M-ben

Amikor a hónap elején megláttam, hogy Daphne Groeneveld lett a H&M következő őszi kampányának (nem a teljes őszi kínálatnak, csak a soron következő kampánynak) az arca, néztem egy nagyot, hogyan fog ez mégis mutatni. Számomra elég irritáló a hölgyemény, szeretem, ha valaki különlegesen néz ki, na de ő ezen túltesz. A H&M tehát vele idézi meg az elmúlt idők elegáns divatjait. Gondolok ezalatt a külön kapható gyöngyös gallérra, amely tökéletes összhangban van a kötött pulóverekkel. A szövetkabát az őszi napok elmaradhatatlan darabja, így nem hiányozhat innen sem. Nekem egyik kedvencem - a gallér után - a pici kockás nadrág.
A kollekció képei tükrözik a vidám őszi napok hangulatát és ennek kimondottan örülök, hogy nem a borongós időket emlékezteti.
Kíváncsi vagyok ezekre a darabokra, hogyan mutatnak felvéve, a flitteres top 2490 Ft.-ért szerintem nálam fog landolni.

Kabát: 8990 Ft.
Szoknya: 8990 Ft.


Pulcsi: 3990 Ft.
Nadrág: 8990 Ft.

Gyöngyös gallér: 5990 Ft.

Top: 2490 Ft.
Szoknya: 3990 Ft.

Képek és árak: h&m.com/hu
Mi a véleményetek ezekről a darabokról?

3 megjegyzés:

Sunny írta...

Nekem sem tetszik anynira, olyan mű hatást kelt ezzel a nagyon határozott fekete szemöldökkel és a hirtelenszőke hajával...
viszont a ruhák tetszenek, és a gyöngyös gallért is szuper, bár kicsit túlárazottnak tartom...bár diy inspirációnak szuper :)

Kittiie írta...

Nekem meg pont, hogy tetszik. :) Tetszik a haja és a sminkje is.

sunbeam írta...

A gyöngyös gallért én is kicsit túlárazottnak tartom :/, viszont teljesen igazad van, DIY-nak szuper!

Kittiie: a sminkjével nekem sincs gondom, meg a hajával sem, csak az összhanggal :D