12 július 2012

Essence natural cover moisturizer

 Essence pure skin - natural cover moisturizer
medium to dark skin

Igaz, hogy mára lehűlt az idő, de azért az elmúlt napokban igencsak hőség volt. Nagyon sokat keresgéltem színezett hidratáló után, mert néha azért ebben a melegben is jól jön egy kis fedés az arcomra, de alapozó semmiképp nem jön ilyenkor szóba. Sokáig az Eveline termékét használtam, erről már írtam, itt. Azonban mindig átfényesedett az arcom, hiába a mattító alap és púder, de végre megtaláltam azt amit kerestem.


További képek és vélemény:

Az essence pureskin családját annyira nem ismerem, egy éjszakai krémem van csak ezekből a termékekből, így mondhatni, zsákbamacska volt a vásárlás. Mivel színezett hidratálóról van szó, ez alá nem használok semmit már, csak miután bekentem az arcom, egy mattító púdert, amiről később írok majd.



Amit a termék ígér és amit én tapasztaltam:
"Közepes és sötét bőrre, pattanásos és mitesszeres bőrre a hibátlan arcbőrért." A mondat első fele igaz, kis mértékben még igazodik az arcom színéhez is, viszont akiknek problémás a bőrük, mindenképpen kell, hogy használjanak mellé korrektort, mert ettől nem lesz hibátlan az arcuk. Nekem nincsen pattanásom, de ha lenne, biztos vagyok benne, hogy nem tüntetné el, mivel lehelet vékony a fedése. Nekem éppen ezért szimpatikus viszont, mert nem szeretnék ebben a melegben erős fedésű terméket használni. Az arcbőrömön viszont van itt-ott pirosodás, ami engem zavar, de azokat el is fedi. Ha nagyon muszáj, akkor pedig a szem alatti karikák miatt szoktam korrektort használni, mert azokkal sem birkózik meg. A tökéletes és natúr "finist" pedig a púderrel szoktam megkapni (kép majd abban a bejegyzésben), most csak a színezett hidratálóról láttok képet.



"Mattító hatású." Igen, és nekem pontosan ez a lényeg!

A leírás szerint olyan hatóanyagokat tartalmaz, amelyek csökkentik a mitesszerek és pattanások kialakulásának esélyét, viszont szerintem még nem használom ahhoz eleget, hogy erről tudjak nyilatkozni. Egy biztos, hogy nem tömíti el a pórusokat.

Ahogy a neve is tartalmazza, a természetes hatás a célja még a krémnek, ez is pipa. Mivel egy nagyon lágy textúrájú termékről van szó, rossz is lenne, ha nem lenne természetes a hatás, akkor valamit nagyon elrontottak volna a készítéskor. Kicsit ellentétes rész következik, mert amikor a tubusból kinyomtam egy kicsit, akkor picit meglepődtem, mert azt hittem, hogy sokkal tömöttebb textúrájú lesz a termék.


Miután az ujjaimmal eldörzsöltem és felvittem az arcomra, már egyből éreztem, hogy szerencsére egy könnyed krémről van szó, csak becsapós egy kicsit.

50 ml-t kaptunk 800 Ft.-ért, ami szerintem ezért a termékért remek ár.

Ti ismeritek ezt a krémet? Mit használtok a hőségben "alapozóként"?


4 megjegyzés:

Vick írta...

Megvan ez is, ill. a my skines színezett hidratáló is. Amit én ebből hiányolok, az a fényvédő, a my skinesben van.
De szeretem ezt is, főleg a mattító hatásáért. :)

sunbeam írta...

igen, az nekem is hiányzik, el is felejtettem. tesómnak a my skines van, de nekem az túl olajos :/

Krisztinka írta...

Szió!Szegeden hol lehet ilyet kapni?:)

sunbeam írta...

Én Békéscsabán vettem a Müllerben, Szegeden mostanság nem járok, de szerintem minden olyan üzletben van, ahol van ez a termékcsalád :)