16 június 2012

Outfit részletek

Azért kapta ezt a címet a bejegyzést, mert nem tudom másként megoldani, hogy lefotózzam a napi szettjeimet, minthogy magam elé fordítom a fényképezőt és kattintok. Tükörből nem tudok fotózni, mást meg nem szoktam megkérni :) - habár folyamatban van. Úgyhogy egyelőre pár outfit részlet következik, amiket főleg az elmúlt hetekben viseltem, hűvösebb és melegebb időben is egyaránt.

További képek:


Ing: H&M (hosszú ujjú)
Nadrág: Bershka
Öv: Stradivarius
Cipő: Bershka

Kabát: Cosmos
Pánt nélküli top: H&M
Nadrág: H&M
Szemüveg: H&M
Öv: Cosmos
Kitűző: H&M
Cipő: kék szegecses balerina volt (Deichmann)


Ing: Bershka
Mellény: New Yorker
Nadrág: H&M
Sál: H&M
Fejpánt: H&M
Cipő: kínai




Póló: Marks&Spencer
Mellény: New Yorker
cicanaci: noname
nyaklánc: ebay
cipő: kínai



Pánt nélküli felső: H&M
Nadrág: H&M
Kitűző: H&M
Öv: Stradivarius
Cipő: kínai

Atléta: Bershka
Nadrág: H&M
Öv: Bershka
Cipő: H&M


Pánt nélküli felső: H&M
Szoknya: Stradivarius
Cipő: leo mintás noname papucs volt

Kabát: Bershka
Ruha: H&M
Fülbevaló: Stradivarius
Cipő: drapp szegecses saru (kínai)


És végül egy teljes alakos, így voltam ma unokaöcsém ballagásán.
Ruha: Pull&Bear
Táska: H&M
Szemüveg: H&M
Cipő: kínai





12 megjegyzés:

Timi írta...

Az utolsó ruci!!! :O Nagyon jól áll :)))
Mindegyik csini nekem az utolsó 3 szett tetszik a legjobban!

Heli írta...

Uhh hát én mindegyik outfit-ért teljesen odavagyok *.* :D

Rami írta...

nagyon csinos vagy mindegyik képen:)

Babus írta...

Jaj de csinik:)

PAncsi írta...

Nagyon csinos mindegyik! :-)

sunbeam írta...

Kööszi csajszik :))

Harcos Póniló írta...

jajj, nem nagyon kapcsolódik a témához, de: EGYSZERŰEN IMÁDOM A FRIZURÁDAT!!! Annyira jól áll neked :)
Bocsi az Offért :)

Izavagyok írta...

úristen mindegyik nagyon jóó:D
szeretem a stíludos((:
de a hajadért is még mindig odavagyok: D

sunbeam írta...

Köszönöm szépen :)). Most amúgy növesztem megint a hajam, kíváncsi vagyok meddig :D

Nicoleta_B írta...

Such a great post!!!

I'd like to keep in touch with you.
What do you say about following each others blog via gfc and bloglovin?

Let me know! Kisses,

www.nicoleta.me

muccuus írta...

húú az a neon sál valami brutál! nagyon szép. :) díjat kaptál tőlem, remélem örülsz neki ^^ http://muccuus.blogspot.co.uk/2012/07/dijeso.html#more

sunbeam írta...

Köszönöm szépen muccuus :))