19 május 2012

Balea Young Soft & Care Mattító Arckrém

Balea Young Soft & Care Mattító Arckrém

Miután elfogyott az essence mattító arckrémem, gondoltam kipróbálom a Balea szintén mattító krémjét. A márkával kapcsolatban még nem ért sosem csalódás, és úgy voltam vele, hogy ez most sem lesz másként. 
A Balea-t aki nem ismeri, a DM saját márkás terméke, abszolút elérhető áron vásárolhatunk jó termékeket. A márka palettája nagyon széles, a fiatal, problémás arcbőrön át az érett bőrig kiszolgálja az igényeket. Nálam az arcpakolásai váltak be leginkább, amikor még aszpirin maszkoztam, mindig ezzel használtam és tényleg jót tettek az arcbőrömnek. Ezek mellett még abszolút kedvencem a már bejegyzésben is szerepelt sminklemosó. Tehát összességében egy jó márkáról beszélhetünk, ami azért megosztja a véleményeket. 

kép: kremmania.hu

A termékről szerzett tapasztalataim a bejegyzés folytatásában:


A krémet január óta használom, tehát bőven volt időm kitapasztalni elég sokféle alapozó alá. Ekkortájt kezdtem el egy új alapozót kipróbálni, amit le is tettem hamar, mert kifényesedett tőle a bőröm - egyelőre nem írok márkanevet. Majd sorra használtam a már bevált termékeket, valamint újakat is (mattító alapozókat is), de valami nem stimmelt. Az arcom a nap végére folyamatosan fényes lett, hiába púdereztem újra. Nem tudom, hogy nem gondoltam a krémre, hogy nem használ, mindig az alapozókban kerestem a hibát. A régi, bevált alapozó rutinjaim nem használtak, ezért rájöttem, hogy a krémben lesz a hiba. Ki is próbáltam újra a régen megszeretett Clean&Clear mattító krémem és láss csodát, nem volt problémám, egyik alapozómmal sem. Én mindig megadtam tehát az esélyt szegény krémnek, hogy használjon (arcápolási rutinokon is változtattam kicsit, nem e ott lehetett a gond), de sajnos elbukott. 
Illat, textúra egyébként rendben van, de még azt sem mondanám rá, hogy hidratál. Sajnos tehát nem vált be nálam ez a termék és csalódott is vagyok, mert nem ezt vártam ettől a márkától. A napokban olvasgattam utána, és azért sok embernek bevált, de én nem tartozom közéjük.
Márkanevet éppen ezért nem írtam egy alapozóhoz sem, mert attól, hogy ezzel a krémmel nem "működtek" jól, a későbbiekben beváltak.

Ti próbáltátok már ezt a krémet? Melyik a bevált mattító krémetek?

7 megjegyzés:

Zenzen írta...

Nekem az Essence mattító krémje nem vált be, de ha majd kelleni fog akkor a Clean&Clear után nyúlok ha az neked bevált ;)

Viki (Irina) írta...

Nekem se vált be, egy könnyű kis krém, szerintem max. annak jó, aki 25 év alatti és problémamentes a bőre. Nekem mondjuk az illata tetszett, a toniknak is.
Olcsó krém, de azért kicsit jobban mattíthatott volna. Én is télen-tavasszal használtam, szerintem nyáron semmi haszna nem lenne.

Katus írta...

jaj, de jó, hogy most írsz erről.
már egy ideje vennem kéne egy mattító krémet, de mivel még nem vettem ilyet, fogalmam sem volt róla hol kezdjem a keresgélést.
A problémáim hasonlóak a Tiédhez, így úgy döntöttem, veszek egy Clean&Clear krémet:)
remélem nekem is be fog jönni.
köszi a tippet, szép napot

Mia írta...

Próbáld ki a Bioderma Sébium Pore Refinert, nagyon klasszul mattítja a bőrt még ebben a nagy nyári melegben is.

Bloggerina Bellala írta...

Én pár hete vettem ilyet, az elején szuper volt, sminkalapnak is használtam, de újabban mintha nem akarna működni. Lehet,az én bőröm szokta meg túlzottan (és lázad..), vagy elmúlt az újdonság varázsa...

Harcos Póniló írta...

Hát igen, én is köbö 1 hónapja vettem, és amúgy estére szokott csak kifényesedni a bőröm bármilyen, akár nem is mattító hatású krém mellett, de ezzel még a delet sem értem meg...
És a hidratáló hátásáról csak annyit, hogy az egy hónap alatt, mióta használom, az orcám, ahova a pirosítót teszem, úgy kiszáradt, hogy feljött a bőr... :(
Lehet én is rápillantok erre a Clean&Clearre :)

sunbeam írta...

Harcos Póniló: az azért durva, hogy úgy kiszáradt a bőröd :o.