08 május 2012

Balea szemfestéklemosó - olajmentes (teszt)

 Balea olajmentes szemfestéklemosó

Már olvashattatok nálam a Balea szemfestéklemosóról, csak az az olajos, kétfázisú változata volt. Miután pár tubussal elhasználtam, újra betértem egy DM üzletbe, hogy újravásároljam, de most megakadt a szemem az olajmentes változaton. Nem akartam újítani, mert féltem, hogy ez nem lesz olyan hatékony. Az olajos változattal nem is volt semmi gondom, habár néha zavart, az a "zsíros" érzet, amit hagyott a szememen, hiába mostam le. De ezen kívül tényleg nem volt vele semmi gondom, de mégis az olajmentes változat mellett döntöttem most.


A véleményem a bejegyzés folytatásában:

Tehát hazajött velem az új termék, és egyből ki is próbáltam. A legelső, amit tapasztaltam, az az illata. Annyira kellemes, hogy még utána pár percig illatoztam is a vattapamacsot. Nem tudom, hogy valóban ilyen illata van e az aloe vera-nak, de arra hasonlít.

Az illata mellett nagyon jó az állaga is, egyáltalán nem hagy semmilyen nyomot maga után, olyan, mintha csak vízzel mosnánk le az arcunkat, nincs semmi rossz érzet utána. Viszont a hatása természetesen nem olyan. Tökéletesen eltávolít minden erős sminket is, a legmakacsabb fekete szemfestéken át, a legpigmentáltabb szempillaspirálig. Nem kell hosszú percekig dörzsölgetni a szemünkön, hogy eltávolítsa a festéket, egy-maximum-kettő áthúzással tiszta lesz a szemünk.


Bátran ajánlom tehát mindenkinek, azoknak is, akik a kétfázisút használják, szerintem ez egy jobb termék nála. Az árára őszintén megmondom, hogy nem emlékszem, de szerintem 800 Ft. körül van ez is. De javítsatok ki, ha tévedek!

Ti használjátok valamelyiket? Vélemény?

13 megjegyzés:

Nikó írta...

Én most Rival de Loop 2 fázisút használok, megvagyok vele elégedve, de engem is zavar néha az az olajos utóérzet :// Baleát még nem próbáltam, de ha elfogy kipróbálom az olajosat először :D

Sunny írta...

Én sajnos nemrég vettem meg a másik változatot, mert féltem, hogy ez nem lenne olyan hatékony, de ezt olvasva már bánom. Még barátkozunk, elsősorban az a bajom vele, hogy nem érzem elég hatékonynak, sokszor át kell törölnöm vele a szemem, hogy mindent lehozzon. Elötte egy Bioderma lemosót használtam, amit azért nem vettem újra, mert nagyon drága, viszont a Baleából a sokszorosát használom el egy lemosáshoz, úgyhogy lehet, hogy nekem nem éri meg hosszútávon. Esetleg ennek az olajmentesnek még adok egy esélyt, ha a másik elfogy...zselés tust könnyen lehozza amúgy? :)

Sora írta...

Amint elfogy a mostani, őt fogom megvásárolni. :D

sunbeam írta...

Nikó: ha most is zavar már az olajos, akkor sztem ne az olajos Baleával kezd:)

Sunny: nem használok zselést tust, így nem tudok erről nyilatkozni, de ki fogom próbálni :).
Viszont, ha az olajos változata nem jön be, akkor lehet, hogy ez sem fog, mert nekem azzal sem volt semmi bajom.

Lynnie írta...

jajj de jó, hogy írtál róla. mostanában a műszempilláim miatt kerestem olajmentes lemosót, de még nem találtam. azt hiszem ez tökéletes lesz! köszi. :)

Jucus-StileBellezza Blog írta...

Én is az olajos változatát használtam. Eleinte nagyon jónak tartottam, de aztán valahogy már nem olyan volt, mint az elején és elég hamar el is fogyott, szóval elég sokat kellett használnom belőle.Miután használtam totál vízlepergetős lett az arcom a sok olaj miatt.
De most kíváncsivá tettél, hogy milyen lehet a mentes változat, úgyhogy ki fogom próbálni. :)

iddiko írta...

én azért választottam anno az olajos valtozatát mert leggyakrabban vízálló szempillaspirált használok, de a zsíros érzés engem is zavar, ez a fajta hogy birkozik meg a vízálló sminkel?

iddiko írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
iddiko írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
iddiko írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
iddiko írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
iddiko írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
sunbeam írta...

iddiko: nem használok sajnos vízálló termékeket, de meg merem kockáztatni, hogy elboldogul velük!