10 április 2012

Ötlettár pár percben I. - Virágtartó könyvből

Új sorozatom célja, hogy pár percben olyan ötleteket osszak meg Veletek, amik szerintem kreatívak, és hasznosak is egyben.

Az első részben, egy olyan aprócska ötletet találtam a neten (itt), amivel nagyon kreatív és környezetbarát módon dobhatod fel a szobádat, lakásodat. Az e-book-ok korszakában sajnos a könyvek elveszítik erejüket és felkerülnek a padlásra, vagy rosszabb esetben kidobás vár rájuk. Mielőtt egy régi könyvet kidobnál, inkább figyelj és készítsd el Te is legújabb virágtartód.

Képekért katt:

Az új, környezetbarát virágtartódhoz tehát nem kell más, csak egy régi könyv, amit már egyáltalán nem használsz. Ennek vágd ki bármelyik részét, tégy bele egy megfelelő cserepet, vagy bármit, amibe bele tudod ültetni majd a virágot. Célszerű azért egy nem túlságosan burjánzó növényt választani, mert ebből a picike ágyból hamar kinő. Utána ezt akár kövekkel is díszítheted, annak megfelelően, hogy a virágod mit bír el.






6 megjegyzés:

Nikó írta...

Éééérdekes :D
Mondjuk én egy könyvet sem mernék így "bántani" akármennyire is nem szeretek olvasni és csak a polcon porosodik :$ De meg kell hagyni nagyon mutatós :)

Kemiviki írta...

Ötletes, de nekem egy könyvem se lenne szívem beáldozni egy ilyen virágtartóért.

sunbeam írta...

Hasonló az én véleményem is :), de tetszik az ötlet :):

barbi írta...

soha eszembe sem jutna egy könyvet sem kidobni, értéke van, nem úgy, mint az e-booknak (szerintem)
persze ettől még ötletes, de sajnálnék így szétszadizni bármilyen könyvet is :(

sunbeam írta...

:)

Damien írta...

Nekem tetszik, szívesen megcsinálnám, na de a locsolás hogy működik? :P