27 április 2012

Megtaláltam álmaim rúzsait :)

Volt még régebben egy poszt, hogy Rúzzsal álmodom. Na most, ez annak lesz a folytatása, csak éppen már a birtokomban vannak :). Egyrészt magaménak tudhatok ebből a listából párat, de ezt még nem mondom el, másrészt találtam végre egy szép rózsaszínes árnyalatot, ami után már 'ezer éve' keresgélek. Aki követ FB-on tudja, hogy Torinoban jártam a hétvégén. Rengeteg élménnyel gazdagodtam, és egyáltalán nem akartam vásárolni, de a Juventus stadionja mellett közvetlen volt egy pláza, ahol volt egy sminkes bolt, aminek B by limoni volt a neve. Betértem első nap, de ki is jöttem, zsákmány nélkül, mondván, hogy van elég mindenből... Csodás színekben pompázott amúgy minden, hatalmas választék volt, kedvező áron persze. De jó bloggerhez híven, mivel nem olvastam utána, nem vásároltam be. De megláttam már akkor ezt a rózsaszín rúzst és nem hagyott nyugodni. Másnap, meccs előtt már magaménak is tudhattam, egy másik, csodás árnyalattal együtt!

 További képek és vélemény a bejegyzés folytatásában.


Tudjátok, hogy rengeteg rúzsom van. Mostanában újra el kezdtem használni őket, és észrevettem, hogy valamiért jobban szárítják a számat, így több hidratálásra volt szükségem a használatukkor. Sajnos ugyanezt tapasztaltam az imádott NYX rúzsoknál is, és picit el is szomorodtam. Ez a rúzs viszont nagyon meglepett. Nem ígér semmi extra hidratálást, semmi mesét habbal. Azonban iszonyatosan jó! Erre a rúzsra kell, hogy azt mondjam, hogy tökéletes. Több óra után sem szárította ki a számat, sem a matt, sem a fényes változata - mert, hogy mindkettőből kellett egy, természetesen. 6euró volt egyébként egy rúzs.

Nézzük a többi jellemzőjét. A csomagolása totál letisztult, egy B betű rejlik a dobozán, szerintem igényes.


Maga a rúzs kialakítása sem rejt semmi extrát, valóban basic, de ez is igényes anyagokból készült, ugyanis nincs semmi gagyi hatása. 


Tehát kétféle rúzst vettem. Amit elsőre megláttam, a hónapok óta áhított tökéletes rózsás rózsaszín árnyalat, az a fényes verzió. Krémes, szépen fed, visszafogott és nem szárít. 


Felül 3 réteg, alul 1 réteg.

Készítettem Nektek képet alapból a számról is, hogy lássátok milyen natúron, ehhez tudjatok viszonyítani. Szuper krémes a rúzs, egyszerűen nincs rossz tulajdonsága. Ja de. Egy. El fog fogyni...

Bocsi a nosmink képért :).
A másik verziója a matt, az valami extra-erős fedésű, egy rétegben is nagyon durva. És végre egy igazi szép matt rúzs, ami egyáltalán nem szárít!


 



 

Itt találjátok a márka oldalán a többi rúzst, illetve tudtok még szörfözni is, ha más is érdekelne. Ismertétek ezt a márkát? 

1 megjegyzés:

Heli írta...

Hahhó :)
Tell Me About Yourself díjat kaptál tőlem,fogadd sok szeretettel!
http://makeupworld-heli.blogspot.com/2012/05/tell-me-about-yourself-award.html
Xo