11 április 2012

Az új kedvenc szempillaspirálom - Max Factor 2000 Calorie

A Max Factor 2000 Calorie szempillaspirálja új köntöst kapott, mivel most ünnepelte 20. születésnapját. Én a dúsító verzióját próbáltam ki, és a napi kedvencemmé vált.

Amit ígér: "akár 300%-kal dúsabb pillák: Dramatic Volume a mélyfekete, dús szempillákért".
Amit kapunk: a 300%-ot bevallom nem mértem le, az viszont biztos, hogy szépen dúsít és hosszabbít is.




Miért vált a kedvencemmé? A rohanós napok reggelén elég ha csak felviszem egy rétegben, és már kész is a szemsmink.
Nap végére nem pereg le, de ez nálam nem újdonság, nem találkoztam még olyan sz.spirállal, ami a pilláim alatt végezték volna estére. Szerencsére ettől függetlenül nem ragaszkodik a szempilláimhoz lemosáskor, könnyű megszabadulni a festéktől.


A keféje nagyon szeretni való, könnyű vele felvinni a festéket, íveli a pillákat és szét is választja.


És íme a képek:









 A terméket a Primőr Kft.-től kaptam tesztelésre, de a Ti érdeketekben is csak a valós véleményemet írom le.

Nektek melyik most a kedvenc szempillaspirálotok? Ezt a terméket szeretitek?

15 megjegyzés:

Nikó írta...

Nekem tetszik, igaz most más spirált tesztelek, addig nem akarok új után nézni, de tényleg ígéretes :)
alapállapotban nekem is ilyen kis "satnyák" a pilláim, kell az a tunning :D

Szamóca írta...

Wow! Eddig a Maybelline One by One-t haszáltam és úgy gondoltam, hogy újraveszem, de most már nem olyan biztos!
Szép lett vele a szempillád és nem tűnik agyonfestettnek! :)

sunbeam írta...

Nikó: előnytelen a pilláimról ez a kép, de amúgy nem satnyák :D:D

Szamóca: én még nem hallottam rosszat erről a spirálról és tényleg nagyon szeretem :). Én csaj ajánlani tudom :))

Zsanett írta...

Úristen, nagyon durvák lettek a pilláid :OO

sunbeam írta...

És ez egy réteg :))

Kriszti (rougeandstyle) írta...

Basszus, nagyon brutálisak lettek a pilláid :O Ilyen jó eredményt még sehol nem láttam róla! :)

Kittiie írta...

Én most az Essence I love extreme szempillaspirálját használom, nekem bevállt. :)

sunbeam írta...

Kriszti: pedig nem csináltam semmi extrát :)

Kittiie: én nem próbálgattam mostanság az új essence cuccokat, de kivi vagyok nagyon rájuk, sztem beszerzek majd párat :)

Roni írta...

És nem kenődik? Nekem nagy kedvencem lett tőlük Masterpiece Max (csodás pillákat csinál hipphopp), de egy picit fúj a szél,és lekönnyezem azonnal:// ez jobban bírja...?

Babus írta...

ÚÚ ez nagyon jó:) Én a vízállót kaptam, de még nem próbáltam ki, remélem az is jó lesz:)

Thündérke írta...

Érdekes... nálad nagyon tetszik, más lányoknál pedig nagyon halovány a teljesítmény :D

kozmetikus írta...

Nagyon jó minőségű spirálról van szó.Azonban a fénykép alapján a pilláid összeragadtak és csomós is.Ezért kell használat után szempilla kefét használni!

sunbeam írta...

Roni: Rajtam nem kenődött el egyáltalán, de lehet, hogy inkább vízálló spirállal kellene akkor próbálkoznod :/

Babus: reméljük az is jól szuperál :)

Thündérke: pedig nem tettem vele semmi csodát :D

Bogca írta...

Úúú, szuper pillákat csinált!
Nekem egyáltalán nem tűnik úgy, hogy össze lennének tapadva, nagyon szépek szerintem.

sunbeam írta...

:))