15 március 2012

Zöld, ezüst csillámos napi smink - bálra

Sziasztok Drágaságok :).

Most egy báli sminket hoztam Nektek, még kb. 3 hete készítettem el, egy - mily' meglepően - bálra. A cipőm volt ezüst csillámos, és a többi kiegészítőim is, így ehhez választottam a színeket. A zöld pedig mostanában kezd újra a kedvenceim közé kerülni, vagy pontosabban fogalmazva, most kezdek újra barátkozni vele. Tudom, sokan szolidabb sminket készítetek bálokra, de remélem azért ez is tetszeni fog :).


További képek és a felhasznált termékek listája a tovább után :). 


  



Itt még játszós pólóban voltam, természetesen nem így mentem mulatni :D.




Felhasznált termékek:


Arc:
alapozó: Manhattan Powder Mat Make Up - Sand (80)
púder: essence mattifying compact powder - soft beige (02)
pirosító: Miss Rose Glossy Charm - (02)

Szemek:
szemöldök: e.l.f. Eyebrow Kit - light
mozgó szemhéj: noname ezüst csillám, Sleek Monaco (?) zöld, L.A. Colors - Onyx
highlight (szemöldökcsonton): Miss Rose - fehér mono
vízvonal: AVON SuperSHOCK gel eyeliner - black
tus: essence liquid eyeliner - black
szempillák: L.A. Girl Immense

Ajak:
"rúzs": Miss Rose Glossy Charm - 02

Ti milyen sminkben báloztatok idén? :)

5 megjegyzés:

eniko425 írta...

Nagyon szép smink! :)

Kittiie írta...

Nagyon szép lett! :)

Sora írta...

Nagyon szép. ^^
by:
http://sorasbeautydream.blogspot.com/

Evelin Sági írta...

Jól áll! :)

Üdv, avianarahl.blogspot.com

Andrea Parragh írta...

Sziasztok! Én ma festettem be a Glow 910-es világos hamvasszőkéjével és az eredmény egyedülálló és fantasztikus! Hihetetlen, 290,-Ft-ért vettem darabját az One Eurós szaküzletben és csak azért, mert csupa jókat olvastam róla itt a neten. Nekem mindegyik DM-estől sárga, vöröses volt a töve, de mindig, mindegyiktől, erre úgy döntöttem, fodrásszal csináltatom. Havi 7000-ért csinálta meg a fodrász állítólag csak Wellával dolgozott és minden alkalommal 1 hét elteltével mosás után sárga lett a töve, a végek meg fehérek. Azt mondta a fodrász, elhalt a hajam és azért nem fogja be a végeket a festék. Ez egy akkora baromság, tessék, én meg tudtam csinálni, a leírás szerint 30 perces hatóidővel olyan lett a hajszínem, mint a képen lévő nőé, egy az egyben teljesen olyan, ilyen még nem volt, hogy megegyezett volna a kép és az én hajszínem. Nem lett sárga, sem vörös, de még foltos sem!! Én holnap visszamegyek az üzletbe, és a teljes készletet felvásárolom a polcról, mert ha 10 dobozzal veszek, akkor is még csak 2900-nál tartok és nem pedig 7000,-. Nekem 2 doboz kell, mert váll alatti a hajam hossza. Festés után a mosásnál összefésültem az egészet fejtetőre lófarokba és levágtam 2 cm-t a lófarokból és hihetetlen, meneteles lett egységesen, egészséges, nem törik, gyönyörű a fénye és tökéletes a színe. Fogadjátok el a véleményemet, mert már 20 éve festem a hajam, rengeteg fodrászt kipróbáltam, mindig elégették a hajvégeket, mert addig beszélgetnek és forró levegőt fúvatnak egy helyben a hajadra, mondván, nem lehet állítani a hajszárítóján a hőfokot, azért csinálják ezt, hogy visszamenj legközelebb vágatni is, mert széttörte előzőleg a hajadat a 100 fokkal. Ezt tapasztalatból mondom, a legtöbb ezt csinálja, nem figyelnek oda a hajgondozásra! Nekik úgyis tök mindegy, mert előbb-utóbb visszamész, ha gond van a hajaddal. A legegyszerűbb, ha hosszú a hajad, összefogni vizesen, vagy szárazon egy gumival és utána a teljes hosszból egy nyisszantással levágod, mindenhol egyformán esik le az a vég és meneteles is lesz ráadásul, attól függ, meddig húzod hátra az egészet. Lehet fejbúbon, lehet egészen homlokig és utána vágni. Nekem ezt Németországban csinálta egy mesterfodrász, mikor kint éltem és mindig jó volt az eredmény, az egész csupán 5 perc és tökéletes. Tehát a Glow világos hamvasszőke tökéletes választás azoknak, akik nem akarnak sárgán rikítani, mint a napraforgó és szürkén sem, mint a leőszült nagymamák! Ez egy teljesen természetes hamvas szín. Ajánlom azoknak is, mint jómagam, akinek rengeteg a hajszínében a vörös pigment! Sziasztok, szép napot és sok sikert mindenkinek! Andi