27 március 2012

Színes leggingsek az utcán

Délelőtt Dukai Regina posztolt egy képet, amelyen egy Sugarbird színes leggingsét viseli, és nagyon megtetszett. Én továbbra sem hívnám nadrágnak ezeket a ruhadarabokat, de ízlések és pofonok. Számomra a leggings még mindig akkor játszik, ha a popót eltakaró póló, ruha, tunika, vagy ing (stb..) párosul hozzá.

Regi FB oldala


A cicanaci nagyon nem számít már újdonságnak, évek óta jelennek meg újabb és újabb formái. Idén már megjelentek a boltok polcain az extrémebb darabok is, az igényes tigris mintán át, a csili-vili aranyig. Természetesen nem maradhatnak ki az újra és újra hódító virág minták sem. Innentől kezdve már csak a fantázia szab határt a napi szettünk összeállításában, mert már elég extrém cicanacikkal is találkozhatunk - igaz, én egyelőre boltokban nem láttam. Értem ezalatt a nagyon színes, nagyon mintás darabokat, amelyeket majd látni fogtok a galériában is.

Stílustanácsokat nem szándékozom adni, ugyanis nem vagyok stylist, a képeket is úgy igyekeztem összeválogatni, hogy mindenféle divatirányzat megjelenjen. Szerintem a képek hatásosabbak, mintha most sorolnám, hogy így, meg úgy hordjátok, közben lehet, hogy alig értenének egyet az én stílus ötleteimmel :).

De egy kérdésem azért van. Leggings szerintetek nadrág, vagy inkább harisnya, ami megkívánja a hosszú felsőt?
Szerintem egyébként annyira sokféle darab van már, ami megengedi azt a választ, hogy is-is. A sima fekete cicanacik, egyértelműen maradnak a harisnya-kategóriában, de vannak már szépen kivitelezett leggingsek, amik nem átlátszóak a fenéknél (sem), vastagabb anyagból készültek, így megállják a helyüket nadrágként is. De nagyon óvatosan kell szerintem bánni ezekkel, mert elég ciki helyzetbe kerülhetünk, ha átlátszó a hátsófelünknél és éppen oda süt a Nap... De talán ezt senkinek sem kell bemutatni :).

Következzenek a képek, melyek a lookbook.nu oldalról származnak, és a kép alatt megtaláljátok a linket is.

http://lookbook.nu/look/3216181-Bright-Light-A-New-Word-To-Say-maffashion
 Több kép: :)


Ugyanez az űrmintás Black Milk cicanaci egy teljesen más stílusban:
http://lookbook.nu/look/3170499-Dark-Satellites

És ismét egy másik stílusban:
http://lookbook.nu/look/2120857-BM-galaxies



http://lookbook.nu/look/3055541-Waiting-til-the-spotlight-fades

http://lookbook.nu/look/1265349-shibuya-crossing

Szerintem ez nagyon-nagyon csinos, egyik kedvenc összeállításom :).
http://lookbook.nu/look/2574561-Worldwide-giveaway-on-my-blog

http://lookbook.nu/look/2614937-Selah-Sue-Raggamuffin-maffashion

http://lookbook.nu/look/1541852-Young-and-not-so-stupid

http://lookbook.nu/look/3248583-Grimes-Genesis-maffashion




http://lookbook.nu/look/3196559-31312


http://lookbook.nu/look/1844434-leggings-in-flowers-and-white-jacket

Miss Sporty :)
http://lookbook.nu/look/1014658-Red-shiny-leggings

http://lookbook.nu/look/2694825-Disco-ver-color-and-smile

Öltöznétek így az utcán? Esetleg már viselitek is ezeket a darabokat? :) Ha igen, fényképezzétek le és küldjétek el nekem e-mail-ben, és készítek egy posztot, a Ti szettjeitekből is :).
E-mail: lovetheheels kukac hotmail pont com

17 megjegyzés:

Dia írta...

hu én nagyon odavagyok a csillagoségboltosokért!:) de boltban még sosem láttam=(

viszont ezek az egyszínű színesek nem jönnek be. mikor 6 éves voltam és balettoztam akkor voltak menők h órára ugyanilyenekbe mentünk:D

sunbeam írta...

Szerintem lassan a boltokba is kerülnek majd hasonlók, de linkeltem azt honnan tudjátok beszerezni :).

A színes-fényesek valóban olyan balettosak :) :D

Lynnie írta...

hú, nekem mind tetszik! imádom a cicanacikat szerintem egész jól kihasználható darabok. persze csakis hosszított felsővel. de sajnos ezt nagyon sokan nem tudják..:(

sunbeam írta...

Lynnie: szerintem tudják, csak úgy vannak vele, hogy úgysem átlátszó, vagy lusták beszerezni egy nadrág-leggingset :/. annyit sulykoljuk már minden oldalon az emberekbe, hogy ez ciki, hogy szerintem mindenki tudja. szerintem nem?

Criollo írta...

a második összeállítás nagyon bejön a cipő és a keresztes nyaklánc kivételével:))

Sunny írta...

Nekem is bejönnek ezek a mintásak, bár magamon egy szolidabb pl virágosat jobban el tudnék képzelni, mint ezeket a galaktikusakat :D
Szerintem is hosszú felsővel néznek ki jól, bár ami már jeggings azt persze lehet akár röviddel is...
Lehet h csak én vagyok túl kritikus, de szerintem a legtöbb lányon inkább csak a hibákat hangsúlyozza ki ez a darab, ha nadrágként hordja (rajtam is, ezért nem is teszem), sokkal csinosabb egy megfelelő hosszúságú tunikával
Anynira megmaradt benne, hogy egyszer a mozgólépcsőn elöttem állt egy lány, akinek nemcsak a csíkos bugyija, hanem a narancsbőr is átütött a leggingsen, pedig nem volt anynira kövér, simán csini lehetett vna kb bármi másban, ami nem iylen dúrván tapadós és vékony :/

doo-doo írta...

Nekem is az a fehér-bézs-barna színösszeállítás tetszik a legjobban, ami Neked a kedvenced! :)
Egyébként én is szoktam hordani leggingset. Mindig olyan felsőkkel veszem fel, ami kicsit hosszabb, nekem úgy kényelmes.
Amit viszont utálok: a térdemnél és a csípőmön is sokszor gyűrődik az anyag, nem simul ki teljesen és az olyan csúnya. :S Kb. olyan, mint nálad a végén a piros naci...

bettynova írta...

szerintem az anyagvastagságtól függ, hogy muszáj e a hosszú felső hozzá
ha nagyon vékony az anyag, szerintem tök gáz, ha átüt a bugyi stb.
egy jeggingshez lehet rövidebb felsőt is felvenni
szerintem
a galaktikus nagyon tetszik

Szamóca írta...

A kígyómintás visszafogott, HOSSZÚ felsővel bármikor jöhetne! Nőies összeállítás és a hétköznapokban, buliban, vásárláshoz stb megállja a helyét sztem. Csak a kiegészítőket kell variálni! :)
A többit inkább csak buli alkalmával hordanám.

sunbeam írta...

Sunny: szerintem is nagyon-nagoyn sok lánynak csak kihangsúlyozza a hibáit, így vagyok ezzel én is. természetesen régebben én is beleestem abba a hibába, hogy nadrágként hordtam - igaz, vastag volt, de egyáltalán nem volt előnyös. úgyhogy mindig igyekszem hosszított felsővel hordani, van elég csőnadrágom, kiélem magam azokkal, ha rövid felsőt hordok :).

sunbeam írta...

doo-doo: nekem is van olyan, ami meggyűrődik, ezzel nem tudok mit tenni :(

sunbeam írta...

bettynova: így van :), olyan szép jeggingsek vannak már (de utálom ezt a szót!) :)

sunbeam írta...

Szamóca: az olyan kis nőies, elegáns, hozzám az áll a legközelebb most, de simán felvenném a galaktikusat is :), csak igen, azt buliba :)

Szamóca írta...

Nekem ez a vékony naci kicsit bizarr. Olyan vékonynak tűnnek, mintha nem is lenne semmi a lányokon csak egy hálószerű anyag! Rosszul gondolom? :)

sunbeam írta...

Szerintem mint egy vastagabb harisnya, olyasmi :)

kozmetikus írta...

Mindig érdeklődéssel olvasom azokat a blogokat,amelyeket nem szakmabeliek írnak.A smink akkor jó,ha nem az tűnik fel először.A harsány,erős festés képet alkot a viselőjéről,hovatartozásáról.Azonkívül minden smink csak ápolt,tiszta bőrön mutat.Aki házilag nyomkodja ki az acnékat és comedókat,az ne csodálkozzon,hogy atrófiás hegek vannak az arcán és ha rosáceára is hajlamos,akkor más alapozót kellene használni.Görög Ibolya könyveiből pontosan megtudható,hogy melyik cipőhöz és ruhához kötelező a harisnya viselése.Ottlik Károly Protokoll című könyvében pedig az elvárt viselkedésről kaphatunk képet.A valóságtól elrugaszkodott énkép óriási hátrány.Értem ezalatt,hogy óriási gáz a próbafülkében készült képet blogunkba magunkról feltenni,valamint a celebeket majmolni.Kik azok a celebek? Szalai Vivien könyvében erre választ kaphatunk.Alternatív egóval rendelkeznek és főleg azok utánozzák,akik igen mélyről akarnak kitörni,mert azt hiszik,hogy ezáltal többek lesznek.

Evelin írta...

Azért ha mintás leggingsről beszélünk, d-fannit érdemes megemlíteni! :)

http://www.meska.hu/Shop/index/7101/13300