10 március 2012

Kallos Glow hajfesték - vélemény

1 hónapja festettem be a hajam ezzel a hajfestékkel, így elérkezett az idő, hogy írjak róla. Amit tudni érdemes erről, hogy fodrászkellékesnél szereztem be, én még drogériákban nem láttam, úgy sejtem nem is fogom. 350 forint körül volt az ára, ami mondhatni már vicces, éppen ezért kicsit féltem is megvenni, nehogy valami rosszaságot kenjek a hajamra. A Kallos termékei egyébként is viccesen olcsók, de betudom annak, hogy nem költenek marketingre annyit, mint pl. egy Garnier és társai. Én még nem csalódtam egy termékükben sem - gyors le is kopogtam. Ezzel el is árultam, hogy ebben a hajfestékben sem csalódtam, de ez nem egy kiforrott vélemény, így menjünk is tovább :).

  



 Kallos Glow Tartós Krémhajfesték - 120 Fényszőke


Valaki kérdezte Tőlem Facebook-on, hogy melyik árnyalatot vettem meg, Tőle ezúton is elnézést kérek, mert butaságot mondtam. A 120-as, Fényszőke árnyalatot vettem meg, ami enyhén hamvas. Visszanézve az akkori képeket, durván sárga volt a hajam, ami akkor fel sem tűnt... Igaz, hogy az előző hajfestékem is alapból sárgább volt, de nem gondoltam, hogy ennyire.



A hajfesték 'dizájnja' nekem nagyon tetszik, a dobozon belül fellelhető dolgokat is eszerint alakították ki. Cuki rózsaszín, ezüsttel :). - Ez csak egy apróság, ami feldobja :). 

Mit is tartalmaz ez a doboz? 
2 csomag oxidálót, hajfestéket, hozzá egy tubust, amely segítségével könnyen felvihetjük a festéket és egy pár kesztyűt. Tehát nincs benne balzsam, mint eddig mindbe, amiket én használtam, de őszintén nem is hiányzott.



A műanyag tubus azért elég gagyi volt, a kupakja meg volt repedve, így amikor összekevertem az oxit és a festéket, majd összeráztam, erősen féltem, hogy kirázom, de szerencsére nem. Viszont egyszerű a felvitel, persze a hajfestő ecset így is szükséges, hogy szépen eloszlassuk a hajon. Az én hajamra sok volt ez a mennyiség, ez meg is lepett, mert általában pont elég szokott lenni.

Ami negatívum: IRTÓZATOSAN büdös. De szerencsére ez az egyetlen :).

Fél órát hagytam a hajamon, és őszintén bevallom, hogy nagyon féltem, milyen színt fogok kapni, mert erősen vöröses volt vizesen a hajamon... Nem vártam semmilyen színt, örültem, ha valami viselhetőt kapok, de bőven felül múlta a várakozásaimat.


Tartósság:
Az előző posztban írt termékekkel használva, egy szálat nem veszített a színéből és egyáltalán nem sárgult be! 1 hónapja festettem a hajam, de ugyanolyan szép színe és fénye van, mint az első festés után, tehát 100%ban elégedett vagyok. Most szeretnék egy kicsit hamvasabb színt keresni, szóval új árnyalatot fogok majd kipróbálni, amint beszabadulok a fodrászkellékesbe.


Íme az eredmény:
Azért a "sárgaságra" rásegített, hogy lámpánál fényképeztem a fürdőben...

Ez pedig 3 hét elteltével készült:
A képet Oszkó Csilla készítette.
Valakinek van még tapasztalata a Kallos Glow hajfestékkel kapcsolatban?

9 megjegyzés:

paphu írta...

most estem szerelembe a hajszíneddel *-*
kellkellkell
nekem is most csúnya sárgás :(

sunbeam írta...

Próbáld ki az előző bejegyzésben említett termékeket, nekem segítettek :).

zsannu írta...

Én már 3 éve drogériás festékkel festettem a hajam, de sárgult, kopott, sosem kaptam ugyanazt a színeredményt, így múlt héten elmentem a Mars téri fodrászkellékesbe, viszont ott erősen lebeszéltek a Kallos hajfestékeiről, mert azt mondták a szőke hajat nagyon tönkreteszik. Én Alfaparf Evolution HCI-t vettem, 10.1-es hamvas árnyalatot és a sötétbarna tövet 12%-os hidrogénnel festettem be, a többit meg higított 9%-ossal. Nem tudom te használtál-e már profi festéket, de sokkal gyönyörűbb fénye lesz, mint bármelyik drogériástól és nem éreztem annyira megviseltnek sem utána a hajamat. Sajnos viszont a töve még 50perc hatóidő után is sötétebb és vöröses maradt, a többit meg nekem túlhamvasította, már-már szürkés lett. Legközelebb másik árnyalatot fogok választani, viszont én mindenképpen ajánlom neked a professzionális festéket, mert igaz, hogy drágább,(a te hajhosszadra az Alfaparf kb.1600-2000Ftból jönne ki) de sokkal ragyogóbb a színeredmény. Egyébként nem tudod, hogy a túlhamvasított részekkel illetve a vöröses hajtővel tudnék-e valamit kezdeni?

paphu írta...

köszi, megnéztem az előző postot is.
Én most kifejezetten hamvas szőke hajfestéket kerestem, mert a drogériás festékek eddig csak csalódást okoztak...de ez nagyon jónak tűnik ^O^

sunbeam írta...

zsannu: köszönöm szépen ezt a hosszú véleményt, én egyelőre nem tapasztaltam, hogy töredezne a hajam, vagy rongálódna, de ha ez bekövetkezik, hajfestéket váltok :). amúgy érdekes, nekem nem mondtak ott semmi ilyesmit :(.

paphu: nekem bevált, és mindig hangsúlyozom, hogy nem vagyunk egyformák, így nem biztos, hogy neked is ilyen lesz a színe, sőt, szinte biztos, hogy eltérő lesz. még van egy világos hamvasszőke árnyalat, én még azzal szemezek :). majd írj véleményt, ha kipróbáltad :).

sunbeam írta...

ja és zsannu: sajnos nem tudom mit lehet kezdeni azokkal a részekkel :((

doo-doo írta...

Nagyon klassz a frizurád és a hajszíned is az utolsó képen! Csini vagy! :)
Ha szőkére festetném a hajam, én is ilyen árnyalatot kérnék a fodrásztól.

Barbara Benke írta...

Szia, iszonyatosan tetszik a hajszined. Mennyire sötét alapból a hajad? mert Nekem elég sötétbarna és én is kicsit msot sárgás szőke vagyok és szeretnék szép hamvasszőke lenni :)

Köszönöm a válaszod.

Ildikó Kun írta...

szia.
tudnál adni nekem tanácsot, hogy 2cm-es lenövésnél hogyan fessem be a hajam ezzel a festékkel?
a többi része kicsit sárgás szőke.
köszi