21 február 2012

Hajnövesztés project II. - vége. Hajápolás.

Nos, én rájöttem, hogy mégis kell nekem a rövid haj, így miután már igen hosszú volt a hajam, levágtam :). A ricinus-olajos hajpakolás bőven megtette a hatását, sokat nőtt tőle a hajam. Ettől függetlenül, hogy már nem szeretném növeszteni, továbbra is használni fogom, mert jótékony hatással volt/van a hajamra.
Régebben kéthetente vágtam a hajam, de így, hogy növesztettem, sokkal ritkábban, és ez meg is látszott. Töredezettek voltak a hajvégeim, így mindenképpen visszatérek a kétheti frissítő hajvágáshoz, valamint úgyis szükséges lesz, mert a formáját tartani kell :).

Új barátokra tettem szert a hajápolási rutinomban, őket szeretném Nektek bemutatni, főként a szőke hajú lányoknak lesz ez nagy segítség.



Hogy Ti is lássátok, hogy álltam a hajnövesztéssel, mindig fényképeztem az aktuális állapotokat, ez volt az utolsó, még február 7-én. 
Ricinusos pakolás előtt

Na ezt totál felnyírtam... :)

Ricinusos pakolás és a szupi "szőkítő" hajsampon használata után

 

Kérdezgettem Tőletek sokszor, hogy milyen hajfestéket és hajápolási termékeket használtok. Én letettem a voksom a Kallos termékek mellett, mert megfizethető és nagyon sok jó tapasztalatot olvastam. Így betértem egy fodrászkellékesbe (Szeged, Mars tér), és vettem pár dolgot. 

Garnier Fructis Hajerősítő sampon - Életteli szőke
Még mielőtt ezekre kitérnék, otthon találtam - vagyis Édesanyám hívta fel rá a figyelmem -, egy Fructis samponra, kifejezetten szőke, törékeny hajra. Ekkor már bő egy hónapja volt utoljára festve a hajam, tehát abszolút nem volt szép színe. Gondoltam adok egy esélyt ennek a samponnak, annak ellenére, hogy nem szeretem ezeket a termékeket. Meg kell mondjam, nagyot néztem, miután először megmostam vele a hajam. Költői túlzásnak fog hangzani, de tényleg nem hittem a szememnek, olyan szép fényt és "színt" adott a hajamnak. Így elköteleztem magam mellé egy időre, az tuti. Szerencsére nem zsírosodik tőle jobban a hajam - ami egyébként probléma volt nekem ezekkel a samponokkal -, szóval abszolút nyerő. A sampon dúsabb hajat és káprázatos csillogást ígér, dúsításról már nem tudnék nyilatkozni, ez hiányzik is, de erre is kitaláltam már valamit :).



Amit mindenképpen venni akartam, az hajfesték volt, hajpakolás és valami csodaszer a sárgulás ellen. Hajvégápolómmal tökéletesen meg vagyok elégedve, de majdnem elcsábultam, és vettem azt is, de egyelőre még nem (Gliss Kur van jelenleg).
És amit vettem:
Kallos Glow hajfesték - erről vélemény később, mert még csak másfél hete van ezzel festve, nem lenne túl mérvadó már nyilatkozni :).
Crema al latte - a csodálatos tejproteines hajpakolás
Kallos Florillum - fény hamvasító. 

Akik Szegeden járnak: ebben a fodrászkellékesben (Mars téren), még február végig 10% kedvezmény van a Kallos termékekre, akit érdekel, nézzen be :).

És az új barátaim együtt:


Crema al latte - Serical Milk Protein hajpakoló krém
Tejproteines pakolás: első használatkor csak pár percem volt, hogy hasson, tehát nem hagytam fent fél óráig, mint ahogy rá van írva a termékre. Semmi különlegeset nem is vettem észre, így már vártam a következő hajmosást, hogy legyen rá bőven időm. Így is lett. Nehezen álltam meg, hogy ne harapjak bele, annyira jó illata van :). Második használat után - és azóta is folyamatosan, nagyon puha tőle a hajam, nagyon jó érzés. Ricinussal én még nem próbáltam ki, de ami késik, nem múlik :). Kérdésem az lenne azokhoz, akik használják, hogy milyen sűrűn teszitek fel pakolásként?


Kallos Florillum - Fény hamvasító
Ezt a terméket azért vettem, hogy ne sárguljon be a hajam, egyelőre teszi ő is a dolgát, de szerintem róla később még fogok írni. Nagyon kis érdekes teremtmény, fél liter meleg vízben kell feloldani 4-5 cseppet (szééép lila :))., és azzal átmosni a hajat, nem szükséges kiöblíteni. A papírjára az van írva, hogy 5-10 cseppet, de az eladó a boltban azt mondta, hogy 5-nél többet ne tegyek, mert lila lesz a hajam. Igen... és fontos, hogy csempére, meg ilyen felületekre ne kerüljön, mert nehéz lesz lemosni. Nekem természetesen első használatkor kifröccsent a csempére, de még gyors lemostam.
Őt én minden hajmosás végén használom.


Kitaláltam végül egy hajápolási rutint, nem tudom mennyire hasznos, egyelőre bevált. Mivel nekem azért elég hamar lelapul a hajam, egyszer dúsító samponnal mosom, és utána pedig jön a tejproteines pakolás. Következő alkalommal pedig a szőke hajra való samponnal és fényes hajkondicionálóval, hogy kapjon mindenféle jót a hajam. Hajmosás után maradtak a bevált dolgok:
Amiket mindig használok:
Taft hajhab (zöld)
Gliss Kur havégápoló
Got2Be hővédő

Ezeket pedig mikor, hogy tartja kedvem, de legalább kettőt mindig:
Gliss Kur Color shine&protect spray - ezt szerintem 10 alkalomból 9-szer használom.
Gliss Kur Shea Cashmere - direkt hajregeneráló hajpakolás - hetente egyszer
Kallos Hajfény Krém - ahogy eszembe jut, eléggé el van hanyagolva, nem akarom elnehezíteni a hajam a sok pakolással. 

Esténként pedig L'Oréal Elséve Re-nutrition Élixir De Nuit - szintén nagyon-nagyon puha lesz tőle a hajam :). 


Ezeket használom mostanság, és nagyon meg vagyok elégedve a hajam állapotával. Szép, fényes és egészséges.
Múlt héten pedig poénból feltettük barátnőm póthaját, és azért megfájdult a szívem:
És lényegében így nézek ki most:

Szép napot Nektek csajok :).

8 megjegyzés:

Fleur írta...

Milyen dúsító sampont használsz? Nekem is az a bajom, hogy hajmosás után a második napon már lelapul a hajam. Már egy ideje keresek erre megoldást, de sajnos még nem segített semmi.

sunbeam írta...

Most head&shoulderst, de ajánlom a kallos dúsító samponját, csodált művelt a hajammal, de két év után már váltottam, de ez elfogy, újra azt veszek! :)

Nikó írta...

húúú, de régóta keresek szegeden olyan latte hajpakolást...köszi, hogy írtál lelőhelyet. :) mennyibe kerül?

Melantha írta...

nikó, én is mondtam,hogy oda menj be:D am egy kilós 1000 alatt/körül van. én a placentásat használom, szereti a hajam.:)

Melantha írta...

ja,és én azt balzsam helyett használom, tök fölösleges 2x balzsamozni,kimosni.

sunbeam írta...

Ez egy jó kérdés mennyibe került :D. Összesen 1700 forintot fizettem, tehát még 1000 forint sem vol :)

Timi írta...

Én a Syoss dúsító szilikonmentes samponját használom most és még sose volt ilyen dús a hajam egyetlen sampontól sem, bár én sose kerestem kifejezetten dúsító sampont, mert eleve az a hajam. De mikor ezzel mosom akkor meg HATALMAS :D

hajnal írta...

A Garnier sampon jól hangzik. Egyébként én is óvakodok a drága, hangzatos márkáktól, eddig mindig megjártam velük, másnap már viszketett a fejem, jobb lett volna ha meg sem mosom a hajam... nekem melírozott a hajam. Először júniusban, aztán decemberben mentem el fodrászhoz szőkítés végett. Nos, december óta olyan állapotba került a hajam a szívatástól, hogy kifésülni nem tudtam, volt hogy ki kellett vágnom a gubancot a hajamból, arról nem is beszélve, hogy fésülködésnél nem a hajvégem tört le, hanem majdnem a tövétől kezdve, úristen! néha majdnem elsírtam magam. Aztán livinpretty-n olvastam a tejproteines pakolást, ez megmentett, tényleg :) egy hónapig szigorúan rajta hagytam több mint félórát, most már ricinussal együtt használom, és szuper! Egy picit talán még puhább az olaj használatával. Ez a szőkítő sampon, pedig azért tetszik mert jó kis B terv a szőkítés helyett. A képed nagyon meggyőző :)