10 február 2012

Barbie's world - napi smink

Barbie's world - look of the day

Ismét itt a szorgalmi időszak, azaz a bulik időszaka - nem mintha a vizsgákba beleőrültem volna ... -, amikor szeretem kiélni magam a sminkelésben. Most nem készítettem extra sminket, hanem elhatároztam, hogy előveszem régen használt, elfeledett palettáimat. Emlékszem milyen nagy örömmel vártam a Sleek Monaco palettámat és alig-alig használtam. Tehát most ő volt porondon, igyekeztem a fő színeket onnan kiválasztani, ez egy kivételével sikerült is. Normális fényeknél pedig nagyon szépen harmonizáltak a színek a pirosítóval és a szájfénnyel együtt, teljesen barbie babás hatást keltettek, ezért jött ez az elnevezés :).





További képek és a felhasznált termékek listája a bejegyzés folytatásában:


Csak a színek:


Befejezve: 

Az összkép :)



Felhasznált termékek:


Arc:
alapozó: Manhattan Powder Mat Make Up - Sand (80)
púder: essence mattifying compact powder - soft beige (02)
kontúr: essence sun club bronzing blush - good night (02)
pirosító: Miss Rose Glossy Charm - (02)

Szemek:
szemöldök: e.l.f. Eyebrow Kit - light
mozgó szemhéj: Sleek Monaco


highlight (szemöldökcsonton): essence quattro eyeshadow - chic-ify (02)

vízvonal: AVON SuperSHOCK gel eyeliner - black
tus: essence liquid eyeliner - black
szempillák: L.A. Girl Immense

Ajak:
"rúzs": Miss Rose Glossy Charm - 02
szájfény: NYC Lipshine - ciki, de lekopott már az árnyalat neve

Végül egyébként nem mentünk el bulizni, akkor esett le ez a sok-sok hó és meggondoltuk magunkat :). És végül még egy kis zene is Nektek:




8 megjegyzés:

Zsanci írta...

Nagyon nagyon szép! És még mindig imádom a hajad :)))

Alice írta...

Annyira bejön a hajad, hihetetlen. Persze a smink is szuperjó, de ezt Tőled már megszoktuk. :-)

n_norii. írta...

Nagyon jól áll :))

sunbeam írta...

Kösziköszi :). A hajam nagyon-nagyon hosszúúúú már, olyan furi :))

Ayesha írta...

Ehhez a hajhoz nagyon megy ez a smink:)

Dia írta...

imádom mikor olyan palettával készítenek sminket, ami nekem is megvan:) inspiráló nagyon;)

Heli írta...

Uhh nagyon szép ez a smink és a hajad meg iszonyatosan jól néz ki:D nagyon jól áll :)

Liza írta...

Szia!
gyönyörű ez a smink! minden elismerésem. :-) ezt a palettát hol tudnám beszerezni?