25 január 2012

Rúzzsal álmodom

Mint tudjátok, a szép rúzsok egyik nagy őrültje vagyok. Sajnos ez alább hagyott, mivel elkezdtem dolgozni, és ott nincs időm és kedvem sem azt figyelgetni, hogy éppen, hogyan áll a számon a rúzs. Persze ez nem jelenti azt, hogy elfelejtettem eme hóbortomat, csupán nem hódoltam neki. Mivel most időm az van bőven, csak éppen cselekedni nem tudok, így végig néztem régen elfeledett "wishlist" könyvjelzőmet a Google Chrome-ban, és újra elkezdtem fájdítani a szívem. Ennek azért előzménye volt, hogy megláttam a wet'n'wild Mega Last rúzsainak egyik új árnyalatát, ami ismét felidézte bennem a régi szép időket.

Azért, hogy én se legyek lemaradva, figyelgettem az új rúzsokat, és természetesen bővült az én kívánságlistám is. Ha érdekelnek, hogy mely rúzsokért vagyok teljesen oda, meg vissza, akkor kattints a bejegyzés folytatására :).

Talán ő az a rúzs, amit már nagyon-nagyon régóta szeretnék, de kimondhatatlan módon. Cherryculture-ről nem rendeltem már nagyon régen, ebay-en pedig soha nem találok. Ő az én No.1. rúzsom:
Milani Rose Hip 
Temptalia

Sokan ismeritek a wet'n'wild márkát, hallásból legalábbis biztos többen. Nekem nagy szívfájdalmam, hogy nincs itthon és nehezen beszerezhető. A Mega Last kollekcióban van nagyon sok árnyalat, ami a virtuális kedvencem, ezek közül mutatok párat.
Wet'n'wild Mega Last:
901 think pink
900 pink suga'
903 Just Peachy
907 Muave Outta Here

Első a just peachy, és negyedik a pink sugar (balról)
vampyvarnish

A gépemen találtam még képeket, ezeknél nem tudok forrást megjelölni, bocsánat érte.
Első a Think Pink és a harmadik a Mauve Outta Here



És persze a többi árnyalat is csodálatos, de valahol határt kellett húznom :).

Amint látjátok, főleg a rózsaszínes árnyalatok, amelyek a kedvenceim, habár nagyon sok élénk színű rúzst használok, de azokat be is tudtam szerezni nagyjából, amiket kinéztem.

Még nem találtam meg a tökéletes barackos rózsaszín árnyalatot, ami nem szárítja az ajkaimat, így továbbra is keresgélek. Addig itt van a két abszolút kedvencem:

Az egyik az Illamasqua - Obey:
Temptalia

A másik pedig, amire egyszer elszántam magam, hogy megveszem, de végül mégsem (nem volt a boltban ez az árnyalat:(), az az Yves Saint Laurent - Tender Peach árnyalat, a Rouge Volupte kiadásból:
Link.

Temptalia

A vibráló fuksziák mindig lenyűgöztek, már ebből is van pár árnyalatom, de ez még mindig toplistás. Szintén Illamasqua, méghozzá az Atomic árnyalata. Nem szeretem a gyöngyházfényű rúzsokat, de ez tetszik. Habár magamon nagy valószínűséggel nem lenne nyerő.
Temptalia

A Wet'n'Wild új Mega Last rúzsai közül abszolút favorit a Don't Blink Pink. Szerelem volt első látásra.


Link.
missnattysbeautydiary
Az élénkebb árnyalatoknál maradva, a Milani Mandarina is nagy kedvencem, habár ezt valószínűleg nem fogom siettetni, hogy beszerezzem, ugyanis nem tudom elképzelni, hogy az én sápadt bőrömön jól álljon.

jomakemeblush

A végére pedig két rózsás rózsaszín.
Az egyik a Chanel Hyde Park Rouge Allure, ami azért is nagy kedvencem, mivel egy vibráló korallnak tűnik maga a rúzs, de a szánkra kenve megszelídül. Habár ez éppen lehet negatív is, de nekem nagyon tetszik a "finise".
temptalia
Végül pedig ez a Laura Mercier rúzsocska, ami szerintem nagyon kellemes árnyalat, toplistás :). És nagyon hasonlít az előző rúzsra :).

temptalia
Nos tehát, ők az én kedvenc, egyelőre kívánságlistás rúzsaim.
Nektek mi most a kedvencetek, amiért éppen sóvárogtok, vagy már régóta szeretnétek?

11 megjegyzés:

Csipkelány írta...

A vörös, a burgundi és a temptalia nagyon tetszik!!!! :)

Barbye's World Make-up and Hair írta...

Nem vagyok kimondottan rúzsfan...de mind bejön :D

sunbeam írta...

Jaj, hát kihagytam a NYX Matte Shocking Pinket :(. Na sebaj :).

Barbye: azért van valami kedvenced? :)

Biu írta...

Hú az ysl rouge volupté nagyon. <3 az elsö milani is nagyon tetszik, viszont azt tuti nem merném hordani

sunbeam írta...

Biu: vannak hasonló árnyalatok, szerintem próbáld ki, simán jól fog állni :)

Babus írta...

Aww a Rose hip és a Don't Blink Pink-et akarom nagyon én iiiis! :)

samelike írta...

Oha kiestek a szemeim :D
Szerintem a Just peachy hasonló a Barry m Peachy pink rúzsához így képről nézegetve. Ami az én nagy álmom az a Nyx-től a Pumpkin pie, de teljesen analfabéta vagyok a netes vásárláshoz! Élénkebb színekhez pedig nem merek nyúlni.

sunbeam írta...

Ugyeugye Babus? :D:D

samelike: épp most akartam írni, hogy nekem meg van az a barry m és szerintem olyan, csak nekem eléggé szárítja a szám...

a pumpkin pie is meg van, még egyszer sem használtam :O

a pink sugar szerintem meg nyx orange soda, az meg keservesen rosszul áll :D

bettynova írta...

a pink sugarhoz hasonló miss rose rúzsom nem áll jól nekem, blogsalen van ...nem azért, csak mondom..:-)
én is teljes rúzs megszállott vagyok, direkt nem írok ilyen kívánságlistát, mert tutira olyan limitált rúzs tetszene a legjobban, ami kb. sosem lesz olyanom kategória :-P pl:MAC Ever Hip...állandók között nincs hasonló, ha meg véletlenül megint kiadják limitáltnak, akkor az a kollekció tuti nem jön hozzánk lásd: Fashion Flower

samelike írta...

Én is így vagyok a Barry m rúzzsal, elég durván szokott kopni a szám és amúgy is cserepes hiába használok ajakápolót így nyáron fogom újra elővenni csak (viszont a hatalmas felfedezésem ha felé a Sleek Bonaire pout polisha kerül egész frankóvá válik tartósabb és nem is alakul át hámló sivataggá, bár a szín némileg a narancsos árnyalatot fogja megközelíteni). Szerinted az osztrák szomszédoknál nincs wet'n'wild? Erről jutott eszembe, múltkor láttam egy vicces cikket, hogy ők most mért is irigyelnek minket: http://www.anonymous-beautyholic.com/2012/01/hungarian-bourjois-haven.html
A pumpkin pie-t pedig szívesen látnám egy sminkben ha már így szóba jött, még egy ok hogy elővedd! :D

ddevil írta...

Arra vigyázz, h Temptalia swatch-ai, review-i, és a képei is nagyon jók, de én még akármit néztem ki nála, valójában teljesen más színű volt. És amikor keresem, keresem a rózsaszín rúzst a Mac-ben, nem találom, aztán segítséggel, a név alapján előkerül egy terracottás szín..