22 január 2012

Nap kérdése 2in1

Sziasztok Drága Olvasóim! :)

Amióta sapkás időszak van, a szép szőke hajam iszonyat hamar besárgul. Persze ez sampon és hajfesték kérdése is, de eddig is ezt használtam, és nem sárgult be két hét alatt. Úgy vettem észre, hogy amióta sapit hordok és hűvösebb van, azóta nem szép színű már - persze lehet, hogy semmi köze nincs ehhez... Sőt...

A Garnier hajfestéket leváltottam, és Syoss-t használtam, de változatlan minden. Mindenképpen fodrászkellékeshez fogok most már menni, és ott beszerezni valami szép színt, mert a drogériás hajfestékekben már nem bízom. Igaz az, hogy sokkal hamarabb besárgulnak azok a hajak, amelyek nem voltak festés előtt leszívva?

Ti milyen hajfestéket használtok? Érdekel mindenféle hajszínnel rendelkező Olvasóm tapasztalata :)


Úgy gondoltam, hogy sampont is váltok, és akkor az legyen szőke hajra való. 

A másik kérdés, hogy Ti milyen hamvasító sampont ismertek, ami tényleg hatásos?

Köszönöm a válaszokat :).

22 megjegyzés:

petraa. írta...

Schwarzkopf-ot használok..mondjuk nekem a fodrászom azt mondta,hogy egy hónapba csak egyszer használjam,mert szárítja a hajat..mostanában talán kéthetente használom..észrevehető szerintem a változás utána,mert egyik barátnőm mindig akkor dícséri meg miután ezzel van megmosva..és nem mondom neki,hogy na most akkor megmosom..szerintem egy próbát megér..próbáld ki :) ilyen lila színe van amúgy..:D

Adri írta...

Én amikor szőke lettem,Imperityt ajánlott a fodrászkellékes csaj.Elsőre besárgult,de kb a 3.festés után már nem volt sárga.
Most új fodrászom van és vele fogok kikevertetni vmi szép szőkét,aztán,hogy ő milyen festéket használ,azt sajnos nemtudom.
Hamvasító samponból én a kék Schaumát használtam,nekem bevált.

sunbeam írta...

Olvastam most, hogy a Kallosnak van hamvasító folyadéka, lehet beszerezek majd egyet :).

Sőt, szerintem minden Kallos lesz most, amit zsákmányolok!

iamzita írta...

Én is Syoss-t használok és nagyon szeretem, jobb mint hasonló vagy olcsóbb társai. Ebből régen jó volt a szőke, most a barna is szépen befogja a hajamat.

Viki (justamakeup.blogspot.com) írta...

Amikor fehér volt a hajam akkor én fodrászkellékesben kértem rá sampont. Sajnos márkára nem emlékszem, de nekem az bevált. Viszont a schauma nálam nem működött, attól lila lett a hajam.

sunbeam írta...

lehet, hogy én is adok még egy esélyt a syoss-nak, de most kinéztem egy szép kallos színt, de csak félek az ilyen házi buherálásoktól, mert tuti elrontom.

összeállítottam egy jó kis kallos csomagot szőke hajra, azokat megveszem majd, és lehet marad a syoss. de igazából nem tudok különbséget tenni eközött és a garnier között, mindkettő egyformán besárgult :(.

schaumára sokan panaszolták, hogy lila lett a hajuk :D

sunbeam írta...

petraa: mi a pontos neve?

Adri: erről még nem is hallottam, utánanézek :)

Barbi írta...

Szia:)

A nem leszívott haj sokkal előbb sárgul be ez igaz ,viszont azt hiszem ha a festékhez szőkítőport vagy egy kis oxit keversz szép világosszőkét kapsz ,amit ha hamvasító samponnal mosol vagy kifejezetten szőke festett hajra való samponnal még jobban megmarad a szín ,ha a sok festés pedig kiszárítja a hajad vagy megviseli akkor tej alapú balzsamot vegyél nevet nem tudok csak annyit h ha fodrászkellékesbe kérsz akkor ott tuti van ,azt hiszem lila cimkés azt hagyd a hajadon mosás után kb 10-15 percig és nagyon puha lesz:) bocsi a locsi fecsiért:D

**N** írta...

Én kallos hajfestéket használok (11.1) Nagyon Világos Extra Szőke Hamvas (szép név :D), 9-es oxival és nem olyan durva szőke, mint a neve, hanem szerintem szép, egy kicsit talán 3 hét elteltével kezd sárgulni, de nem nagyon, én szeretem, és a hajam se száraz/zsíros tőle, meg vagyok elégedve vele!

sunbeam írta...

Barbi: én buta meg nem használtam szőke hajra való termékeket :S

**N**: én a 10.4, rózsafaszőkét néztem ki. oxit mi alapján kell kiválasztani amúgy? nyilván elmondják majd a boltban, de nem árt tudni :p

**N** írta...

Itt a pécsi boltban nagyon kedvesek és értenek is hozzá, úgy vettem észre, remélem mindenhol ilyenek :D

Hááát az oxi kérdéshez annyira nem értek (pedig kémia szakos vagyok :D), de a 9-es az még nem olyan "durva", 6-ost általában akkor adnak, ha barnára fested, függ az eredeti hajszínedtől is biztos, nyilván minél nagyobb koncentrátum, annál jobban károsít.
Óriási bölcsességeket írtam, és lehet, hogy hülyeséget is, de csak a segítő szándék vezérelt. :D

sunbeam írta...

Köszi :D. Azért vagyok ilyen türelmetlen, mert itthon fekszem az ágyban, moccanni sem tudok és kb. csak jövő héten hétfőn (tehát nem holnap) jutok el boltba Szegeden. lassan ott tartok, hogy neten megrendelem :D

dorca írta...

http://kremmania.hu/kremek/swiss-o-par-silver-sampon én ezt a hamvasító sampont használom... pénteken festettük syossal a hajamat, nem tudom a nevét, de azzal a szőkével, ami elvileg 7 árnyalatot világosít... tényleg szépen leszívta, de azért volt benne egy kicsi sárgás árnyalat, most 2 mosás után, úgy, hogy mindkétszer rajtahagytam ezt 10-15 percig, már elégedett vagyok teljesen, gyönyörű hamvasszőke.

FahéjkaBaba írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
FahéjkaBaba írta...

Uhm.. Ne haragudj de szerintem kallos-t semmiféle képen ne kenj a hajadra, nagyon rossz minőségű és nem lesz szép a végeredmény...Inkább áldozz rá egy kicsit többet és vegyél egy Londa-t az már megközelítőleg jó. A samponra válaszolva meg akár melyik lila színű sampon jó, bár ebből nincs túl sok választék.
Egyébként pont ma írtam hajszőkítésről egy posztot ha gondolod olvasd el....puszi

Babus írta...

Én amikor szőke voltam a Schauma hamvasítót használtam meg a Gliss Kur szőke hajra való sampont + balzsamot.
Hajfestést akkoriban fodrászra bíztam általában, amikor meg nem, akkor mindenfélét kipróbáltam, nem emlékszem már sajna, hogy melyik volt a legjobb :D
Mostanában meg a hab állagúakkal szoktam festeni, több hónapja a Loreal-al.

sunbeam írta...

HM, érdekes a véleményed a Kallos-ról, de örülök a negatív véleménynek is, eddig csak pozitívat olvastam. Mi a linkje a posztodnak? :)

Babus: Gliss Kur nálam kilőve :D. Hab állagú bevált?

Biu írta...

Nekem is Kallossal van festve, tévhit, hogy rossz lenne, sokan nem tudják, hogy kétféle Kallos festék van, az egyik kék dobozos az tényleg gagyi, de ha jól tudom azt már nem is nagyon gyártják, a másik meg a piros, illetve most lett az új csomagolás ami fekete és pink felirattal van raja a neve. Én azt hiszem a gyöngyszőkét használom, nem rég lett leszívva a hajam, akkor nagyon sárga volt, aztán vettem Schauma hamvasítót és nem csak mostam vele, hanem pakolásként rajta hagytam kb 10 percig utána másmilyen samponnal megmostam és nagyon szépen leszedte a sárgaságot. Schaumával tényleg az a baj, hogy ha rendszeresen mosod vele a hajad, akkor bekékül ezért használtam alkalmanként én is. Ja még annyit, hogy a szőke festékhez szerintem jobb a 12%os oxi, de ez attól is függ, milyen az alapszíned, amire rákened, 12%-ossal mondjuk kevésbé sárga a végeredmény, szerintem.

Fanni írta...

Nekem mondjuk fekete a hajam nagy része, de néhány tincsem kék, amihez fehérre kell szívni.
A feketét szinte mindig mással festem, mert szeretek kísérletezni, de legtöbbször palette a nyerő, legutóbb a pernament natural colors termékcsaládból választottam.
http://www.palette.hu/termekeink/permanent-natural-colors/
A kéket Crazy colors színezővel festem, és szőkítőporral van leszívva(a hajam eredetileg sötétszőke/világos barna, 6%-os oxit használunk hozzá). Sosem sárgult be, bár a kék színezőt ritkán hagyom teljesen kikopni, és a kék árnyalat is fehérít rajta optikailag.

sunbeam írta...

Biu: Kallos Prestige, ami a jó, nem? Azt láttam most piros dobozban, újat még nem láttam - neten. Ez jó ötletnek tűnik, hogy pakolásként használni a Schauma sampont, tetszik :), köszi!
Oxit pedig majd rábízom a boltban az eladókra, csak nem vágnak át!

Egyébként középbarna alapból a hajam, de most hamvasszőke és nem volt leszívva.

Fanni: palette nekem nagyon nagyon hamar kikopott mindig a hajamból, ezért váltottam garnier-re. Ezek szerint neked akkor nem fakul ki hamar, ha márkahű vagy :)

Babus írta...

Nagyon szeretem a hab állagú festékeket, csak eléggé kopik szerintem a színük, mondjuk világosabb színeknél nem tudom mi a helyzet.

Viki (justamakeup.blogspot.com) írta...

Most rakta fel egy területi képviselő ismerősöm. Nem tudom, hogy aktuális -e még neked: http://blog.joico.hu/2012/02/03/color-endure-violet-duo/