12 január 2012

Mozis 'outfit'

Tegnap hónapok óta először eljutottam moziba, és úgy gondoltam ezt a szettemet megosztom Veletek. Mindenképpen szoknyát szerettem volna húzni és eszembe jutott ez a rég elfeledett kis könnyed nyári darab. Persze téliesítettem az öltözetem, egy vastag szürke, csillogós harisnyát húztam, tüdőszínű, telitalpú bokacsizmával.
További képekért KATT

A sminkem, ahogy látjátok, nagyon natúr volt, csak egy bézs és egy lila szemceruzával húztam ki a szemeim, illetve az alapok (alapozó, púder, pirosító, szempillaspirál).


A boleró-szerű kardigánt, ami egyébként kék színű, és arany szálakkal van átszőve, a kínaiban vettem, ahol általában a cipőimet is beszerzem. A kitűző és a szoknya ebay-ről származik, még a korall felső turiból. A nyaklánc Édesanyámé :). 

Az órát ebay-en, a karkötőt pedig a Bijou Brigitte-ben vettem. 


Ti szoktatok nyári darabokat téliesíteni?

9 megjegyzés:

Mosolyrend Évi :) írta...

Szia :)
Én szinte az összes pólómat,trikómat hordom télen is.
A vékony nadrágok és szoknyák alá pedig vastag gyapjú harisnyát.
Ismersz jó kínai üzletet?

Szép álmokat!

Jizzler írta...

Nagyon csini voltál! :) A kérdés az, hogy MIT NÉZTÉL?
Én is múltkor szoknyában mentem moziba jeje...!

sunbeam írta...

Valahogy én is így vagyok ezzel, hogy hordom szinte az összes nyári cuccom, nem tudom elfogadni, hogy tél van :(. Vagyis inkább ősz, de még bőven elférnek rajtam ezek a ruhák :).

Szegeden tudok jó kínait, a Centrum helyén :).

Jizzler: Köszi :)
Sherlock Holmes kettőt néztem. :)

Barbi írta...

Szia!

Esetleg tudnál linket küldeni az óráról hogy honnan rendelted vagy melyik eladótól az e-bayen vebül?köszönöm:)

Barbye's World Make-up and Hair írta...

Nagyon tetszik ez az összeállítás:) Csinos :)

Jizzler írta...

Detto.

Velvet FizZ Blog írta...

"tüdőszínű" ezen picit felkuncogtam. De na, komolyra fordítva a szót, én is akarok már moziba menni ... Na, tényleg komolyan. :D
Nekem a póló színe, meg az óra tetszik.

Fanni írta...

Ez nagyon aranyos összeállítás.A hajad annyira tetszik!És olyan szép a pirosító az arcodon!

sunbeam írta...

Hát a klasszik értelemben vett tüdőszín :D, olyan fáradt rózsaszín :D

Fanni: hajam éppen növesztés alatt áll, szerintem olyan semmilyen :D