16 január 2012

Kék - lila csillámos smink

Így több, mint két héttel a szilveszteri mulatságok után eszembe jutott, hogy nem tettem fel a sminket a blogra. Időben, nem? :) Nem akartam nagyon köves-csillámos sminket csinálni, mert házibuliba mentünk, és oda azért nem szeretek annyira nagyot sminkelni. Természetesen nem lett azért visszafogott, olyan Sunbeam-es lett, a szokásos füstös hatással.


További képek bejegyzés folytatásában. 

 A szám egyébként nem natúr volt, hanem fukszia, de így utólag belegondolva, jobb lett volna valami rózsaszínes-nude szín. A csillámokat továbbra is a csodafegyveremmel, a wimpernwelle "zselés ragasztóval" biztosítom be. Egyszer kipróbáltam, hogy egyik szememre ezzel, a másikra pedig műszempilla ragasztóval viszem fel. A műszempilla ragasztóssal egy átok volt dolgozni, lemosni pedig kész terror volt.





Műtét közben :p
Felhasznált termékek - hamarosan bővítem, csak Szegeden vannak a termékek (én meg nem) és nem emlékszem mindegyik nevére.

Nektek milyen volt a szilveszteri sminkeket?

3 megjegyzés:

HoneyBee írta...

gyönyörű

hajnal írta...

nagyon szép színek

Ayesha írta...

imádom az ilyen kékes sminkeket:)
És nem kötekedésből, de nincs egy kicsit lent az a szempilla? a képen picit olyan benyomást kelt, mintha le akarna csúszni. Tényleg ne vedd rossznéven!:)