29 január 2012

Catrice Colour Show szájfény - teszt

Ahogy már említettem, páran érdeklődtek nálam olyan szájfény iránt, ami "vízhatású" rózsaszín, nem hivalkodó, de mégis szépen látszik az ajkakon. A Catrice Colour Show szájfények között találtam egy ilyet, méghozzá a 110-es árnyalatot. Egy halvány rózsaszín, diszkréten meghintve csillámokkal.


További képek és vélemény a bejegyzés folytatásában:

Catrice Colour Show
Colour & Stay Lip Gloss
110 - OohLaLaVendar

Amit írva találunk a szájfény tubusán, azon ígéret szerint 4 órán keresztül fent marad a szánkon. Nos, ez természetesen nem teljesül, mivel szájfény létére a szívószálon, ételen és pohár szélén marad. De persze ha valaki 4 órán keresztül nem eszik/iszik, akkor esélyes - én így nem próbáltam ki :). Tény, hogy jobban ragaszkodik a szánkhoz, mint a többi "átlagos" szájfény, ennek megfelelően kicsit jobban is ragad, ám ez bőven az elviselhető kategória.


Szeretem az ilyen letisztult, de mégis grafikus megoldású tubusokat. Tetszik a márka "design"-a, egyébként nincs túl sok termékem tőlük, de mindig leragadok az állványnál, de valahogy végül nem veszek semmit - talán azért mert rengeteg cuccom van O_o :).


Nekem a szájfényekkel mindig az a bajom, hogy sokszor kell belemártani az ecsetet a tubusba, hogy látható hatást érjünk el. Ezt most kétszer-háromszor szintén meg kellett tennem, de legalább látszik az eredmény :). Tipikus applikátora van, semmi extra, könnyű vele felvinni egyébként a szájfényt.


Tehát egy szép rózsaszín "finisű" szájfényről van szó, nekem határozottan tetszik. A csillámok - szerencsére - nem feltűnőek, alig látszódnak az ajkakon.

Most a Catrice leárazta ezt a szájfény, 599 Forint a Rossmann üzleteiben :).

Vélemény? :)

3 megjegyzés:

Lynnie írta...

Húú, ez nagyon szép!

Viva1998 írta...

Tényleg nagyon szép színű én is ilyesmit szeretnék! :)

wishes írta...

Én is pont ezt a színt vettem :) Ha kicsit tartósabb lenne, úgy imádnám! Nekem az illata is bejön.