27 január 2012

Blog Love - Sincerely, Jules

Régen ajánlottam már blogot Nektek, most egy régebbi kedvencemet mutatom meg - annak aki nem ismeri :). Egy nagyon szép és csinos lány blogját ismerhetitek meg, aki kiválóan kombinálja a laza, sportos cuccokat, csinosabb, nőiesebb ruhákkal. Értem ezalatt, a flitteres szoknyát vászoncipővel, és a laza felsőket, magassarkúval.


Természetesen nem csak outfit bejegyzései vannak, de ez a fő irányvonal. Nekem nagyon tetszik, amikor egy nő így tudja hordani és kombinálni a ruháit. Tud nőies lenni még úgy is, hogy sportos és ezek mellett tudja viselni az elegáns ruhákat is. Ez azért is áll közel hozzám, mert én is ezt az irányvonalat szeretném képviselni, és igyekszem is. Szerintem fontos, hogy tudjunk változtatni a stílusunkon, és ne mindig egyféle vonalat kövessünk. Szerintetek?

Sincerely, Jules
 http://www.sincerelyjules.com










3 megjegyzés:

Ayesha írta...

Az első képen levő szett, meg a pirosas(?) színű kisruhás tetszik a legjobban!:)
A lány tényleg nagyon csinos, kár, hogy némelyik képen olyan ortopéd görbe háttal, meg csámpás lábbal áll. Ezekkel nem tudok megbarátkozni, a ruháival és ízlésével azonban minden további nélkül.:)

sunbeam írta...

A lábát néhol tényleg moderálhatná :).

Judit írta...

Valóban jó kis szetteket hoz össze. Még azt vettem észre, hogy J-Lo-ra hasonlít az arca:))))