02 január 2012

Bitch witch - napi smink kövekkel

Most, hogy kihagytam pár hónapot, és Karácsonykor ráértem, elgondolkoztam, hogy nekem rettenetesen hiányzik a sminkelés. Az egész világ, a pörgés, az átalakulás, a színek, minden. Mivel a füstös sminkjeimet már nagyjából ismeritek, úgy gondoltam, hogy most beújítok. Elkészítettem első fantáziasminkem, hangsúlyozom, hogy első, ezért a hibákat nézzétek el :). Mindenképpen egy köves sminkre gondoltam, csak most nem a szokásos helyre építettem fel őket, hanem a szemöldökömre. Lillus tanácsolta, hogy stiftes ragasztót használjak alapozóval a szemöldök elfedésére (ezt részletesen leírta, hogyan), de nem volt itthon ragasztó, szóval sajátos módszert használtam. Stiftes alapozóval lefedtem, ami egész korrekten eltüntette, majd végül műszempilla ragasztóval lekentem, és arra helyeztem rá a köveket. Mivel nem akartam megtartani a szemöldököm formájának a végét, így azt is lefedtem, viszont ez elég jól sikerült első próbálkozásra, szerintem. 1 órámba telt majdnem ez a köves művelet, de megérte :). Szándékosan csak az egyiket emeltem ki, nem akartam mindkét szemöldököm kirakni. A végén nagyon megijedtem, hogy nem lesz szemöldököm, de szerencsére csak pár száltól mondtam búcsút :).

További képek és a felhasznált termékek listája a bejegyzés folytatásában.
















Felhasznált termékek: 
Arc:
alapozó: Kryolan TV Paint Stick 2W
púder: NYC Smooth Skin 742A Naturally Beige
highlighter: essence quattro eyeshadow 04. Azért nem kimondottan highlightert használtam a kiemeléshez, mert már így is volt bőven csillám az arcomon, és ennek a palettának a fehér színe, éppen, hogy picit csillog. Ezzel fedtem be az arccsontomat, és a halántékomat, majd a lilás árnyalatot pedig alá.
kontúr: Look by BIPA - Bronzing powder, sunny girl. No.3 - Cameo. Egy lapos alapozóecsettel vittem fel, hogy élesebb és határozottabb legyen.

Szemöldök:
kövek: ebay
ragasztó: MAC DUO

Szemhéj:
szemhéjalapozó: e.l.f. eyelid primer Pearl
színek: NYX pigment: Black, Oro, Nude (A feketét gondolom látjátok :), az Oro került a mozgószemhéjra, és ahogy kifelé haladtam, úgy mostam össze a Nude-dal). Szemöldök csont alá: Miss Rose mono szemhéjpúder, fehér.
csillámos tusok: L.A. Colors Glitter Liner Copperfield és night dust (ezekről érkezik majd külön teszt)
csillámoknak ragasztó: WimpernWelle
vízvonal: AVON kétvégű ezer éves szemcerka

Ajak:
egy vékony réteg alapozó után: essence lipliner 01 soft rose, majd a belső részre e.l.f. Shimmer Eyeliner Pencil (fehér).



12 megjegyzés:

Dia írta...

imádom a hajad! annyira jól áll neked!
a szemöldököd káprázatos, egyszer ki kéne menni így utcára..:D

Dia írta...

imádom a hajad! annyira jól áll neked!
a szemöldököd káprázatos, egyszer ki kéne menni így utcára..:D

Bettina írta...

nagyon jóó lett : )

Kittiie írta...

Nagyon, de nagyon jó lett, imádom! Ez a szilveszteri sminked volt?

sunbeam írta...

Köszike :). Nem mennék így ki azért utcára, olyan bátor még nem vagyok:D. Ezt most csináltam délután, a szilveszteri sminkem majd a következő bejegyzés lesz :)).

Timi írta...

Nagyon ügyes vagy Mártinnyó! Szép lett, nem is látszik, hogy az első. Még több ilyet :))

Dóri írta...

Nagyon tetszik!!! Iszonyat vagány, nagyon jól kitaláltad!:)

sunbeam írta...

Igyekszem :)

Lynnie írta...

wow, ez nagyon vagány lett!

Sunny írta...

Ez nagyon nagyon jó lett, amellett h extrém, még jól is ál neked!

SilhouetteScreams írta...

SO COOL! The gold brow kind of reminds me of the Illamasqua Body Electrics collection, but the look as a whole reminds me of a Greek goddess mixed with some futuristic spacey thing. :)

sunbeam írta...

Köszönöm szépen csajok :))

@SilhouetteScreams: wow, i'm surprised, you read me :) thank u for your kind comment :)