30 december 2011

Szavazás az extrém sminkekre :)

Na lánykák, eljött az idő, hogy ti döntsétek el, hogy ki nyerje meg a játékot :). Szerencsére ki tudtam választani 10 sminket, ezek közül kell választanotok :). Döntetlen esetén, az első helyen állók képeit újra felteszem még 1 napig! Egy ember, egyszer szavazhat.

Határidő a szavazásra: 
2012. január 6. 23:59.

Köszönöm szépen mindenkinek a jelentkezést, nehéz volt lemondanom a többiek sminkjéről, de 10 sminket tűztem ki a szabályban és muszáj volt ehhez tartanom magam. Ügyesek vagytok mindannyian :). Íme a 10 döntős lány sminkje:

BlueChampagne
Baranyi Nóra


Gold Sensation
Grósz Barbara


Hópihe
Bíró Ágnes


Absztrakt
Fejes Judit


smokey eyes with rose
Kiss Petra


I'm not the one you'll sweep off her feet.
Nagy Kriszti


Christmas Colours
Szajkó Miléna


Christmas Magic
Szatmári Flóra


Harag
Tápai Edina


Kék Lagúna
Zombori Xénia




4 megjegyzés:

sunbeam írta...

Lányok :). Megkérlek Titeket még egyszer, hogy egyszer szavazzatok, mert látom a "csalásokat". Ha ez folytatódni fog kénytelen leszek az illető személyt - akire érkeznek az érdekes szavazatok - kizárni. Sajnálom, de ezt tartsátok be kérlek.

become beauty írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Flory írta...

húúú, én lehet, hogy kétszer szavaztam, de nem direkt, csak befagyott a böngészőm és nem tudtam, hogy elküldte-e. :( azt hiszem újra kellene raknom a gépem.

Ҳ's Life írta...

Szia :)
Mikor derül ki hogy kinyert?