26 december 2011

Street fashion - color blocking

Color Blocking

Nagyon sok színes áru érkezett hozzánk az üzletbe, és kedvet kaptam már így télen a sok-sok színes holmihoz. A color blocking mindig is nagyon tetszett, de egyelőre még nem tudtam a saját stílusomra formálni. Nekem inkább a letisztultabb változata tetszik, amikor egyszínű darabokat kombinálunk, a mintákat minimalizálva, vagy teljesen kihagyva. Legjobban a fukszia, pink, királykék és pasztell árnyalatok tetszenek, főleg azért, mert alapból ezek a kedvenc színeim. Most egy csokornyi képet hoztam Nektek a lookbook.nu oldalról.

Ez most az abszolút kedvencem, pont ilyen nacit vettem :).
Többi kép, ihlet-forrás a bejegyzés folytatásában.


















Ha ezek túl erősek, akkor próbálkozzatok a pasztell árnyalatokkal :)








 
Kezdetnek érdemes még azzal is próbálkozni, hogy a kiegészítőket párosítod a color blocking nevében :)






 
Nektek melyik a kedvencetek? Tetszik ez a stílus? :)



7 megjegyzés:

Ayesha írta...

Az a srác a mélyen dekoltált pólóban nagyon gáz.:D
nekem a pasztelles verziók tetszenek inkább, mert valahogy én nem szívesen veszek fel két nagyon durva színt egyszerre, ami alapvetően nem passzol annyira. PL a narancsot meg a pinket soha nem hordanám együtt.

sunbeam írta...

Igen-igen, a srácon felettébb érdekesen mutat, de alapjában véve nekem tetszik :). Nekem képen nagyon tetszenek ezek a durva színek együtt, csak nem tudom rajtam, hogyan festene :D.

Réka írta...

Neee hol vettél ilyen gatyát?? nekem is kell ilyen. ezek annyira jók :D Mostanában hozzám is elég közel áll ez a stílus. :)

sunbeam írta...

Réka: h&m, rengeteg színes és élénk cucc jött

Réka írta...

köszi :)

hajnal írta...

Mindegyik összeállítás jó. A lány napszemüvegben és LV táskával egészen szolid, hasonló összeállítást már én is hordtam, és nagyon szerettem a színei miatt.
Ami nagyon extrém és vagány az az első, főleg a cipő és a naci párosítás.
Maga a stílus iszonyú izgalmas!

Flory írta...

Nekem is nagyon tetszenek de magamon még barátkozni kell a gondolattal :D