24 december 2011

Outfitek őszről, bulikból. 3. rész

Szerbusztok. Remélem kellemesen telik a Karácsonyotok :). Én készültem már végre Nektek mára egy bejegyzéssel :). Továbbra is sokan kéritek az outfit-es bejegyzéseket, úgyhogy most egy ilyen következik, szokásomhoz híven, 1-2 sminkkel.

Főleg bulis összeállítások következnek, de azért 1-2 hétköznapi is akad benne :).

Még egy őszi bulin voltam így, októberben, pont amikor megnyitott Szegeden az Árkád. Beszabadultunk barátnőmmel a Bershkába :).
Fűző, bőr-hatású szoknya: Bershka
Fülbevaló: KiK
További képek a bejegyzés folytatásában :)

 Dolgozni indultam, a H&M-ben mindig meleg van, szóval szeretek rétegesen öltözködni, hogy a póló felett azért legyen valami, ha netalán fáznék.
Kardigán (drapp military) - Kínai
Póló - Balatonon egy árustól
Nadrág - Cosmos
Egyik barátnőm szülinapi bulijára indultam el így, a hajam azóta se volt így begöndörítve, mai napig nem tudom eldönteni, hogy tetszik e.

Kék, hátul kivágott body - Bershka
Szoknya - Stradivarius
Fülbevaló - Romániából egy árustól
Karkötők - H&M
Cipő - Kínai

Sminkem az estéről.
 Szintén egy buli képe.

Felső - New Yorker
Szoknya - Barátnőmé (nem emlékszem már a márkájára)
Kesztyű - Terranova
Öv - Orsay
Karkötő - AVON
Cipő - Deichmann (az első képen is ez a cipő volt rajtam)
 Házibuli (avagy párom szerint Szülők Bálja... )

Zakó - Bershka
Csipkés atléta - Kínai
Nadrág - Bershka
Öv - Bershka
Kitűző - Ebay
Cipő - Bershka
Egy buliba mentem így, de ezt a felsőt a hétköznapokban is lehet hordani, egy szép atlétát, toppot alávéve. 


Felső - Turi
Nadrág - Bershka
Öv - Bershka
  Smink hozzá:

 Ezt a rucit pedig a szülinapomon viseltem. Zara.


Hétköznapi outfit, szintén melóba :).

Bolero - Turi
Póló - Bershka
Top - H&M (divided)
Cicanaci - Marks&Spencer
Óra - Ebay
 Vizsgák közben, előtt még lazultunk egyet a barátaimmal. Sosem szerettem az ilyen ülepes nacikat, de ez szerelem volt első látásra. Nem egy előnyös kép rólam, de ez van :D.

Ing - Bershka
Top - Marks&Spencer
Farmer - Bershka
Cipő - Kínai
 Ez a szemüveg pedig szintén szerelem volt első látásra, ti szeretitek az ilyen FAKE szemüvegeket (H&M)? :)

Ő pedig Julcsi, a barátnőm, remélem nem harapja le a fejem ezért a képért :D. De olyan kis bájos ezen a képen és nem utolsó sorban imádom ezt a szettjét, hogy szerettem volna megosztani Veletek :). 
Ing - Bershka
Cicanaci - Pull&Bear
Csizma - Zara
Óra - DKNY

 Ez pedig a Julcsi szülinapi buliján készült sminkem, azaz keddi kép :).

És ezt a ZARA rucit húztam hozzá. Öv Tally Weijl, cipő pedig kínai. Karkötő sajnos nem látszik, de ilyen lógós kis cukiság a Bijou Brigitte-ből.


Kellemes Karácsonyt Nektek még egyszer, puszik! :)

11 megjegyzés:

hajnal írta...

Az első és 7-ik outfit iszonyú jó, és a smink is hozzá!

sunbeam írta...

A piros nacisra gondolsz? :)

Lynnie írta...

Úristen, mennyire dögös vagy ezzel a hajjal!!! Szuper! :))
A kesztyűs outfit is ütős, és a Julcsi-buli-smink is klassz!
Azt a szemüveget pedig én nagyon szeretem, de nem hiszem, hogy veszek magamnak, mert rémesen áll.. úgy nézek ki benne,mint egy nagymama.

alexaa * írta...

Annyira jól áll neked ez a haj!:)
És nagyon csini vagy mindegyikben, az első outfit és az utolsó smink a kedvencem:))

samelike írta...

Jhujh mindegyik kép szuper szerintem, imádom a ruháidat!!! A sminkek is szuperek! Az outfitek közül az 5. képen lévő tetszik legjobban, és a 8. képen lévő smink pedig nagyon nagyon klassz (lehet valami buliba megpróbálom lekoppintani, bár én közel sem vagyok hozzád)!!! Remélem akkor most elhalmozol minket sok sok bejegyzéssel! Boldog Karácsonyt és jó pihenést kívánok!! :)))

sunbeam írta...

Köszi csajok a sok-sok dicséretet :D. A szemüveg a páromnál kiverte a biztosítékot, de én imádom :D. Most találtam egy feketét is, ami nagyon tetszik, de egyelőre ezt is alig használom.

samelike: igyekszem visszatérni, nagyon hiányzik ez az egész légkör. végeztem a vizsgákkal, szóval most sok időm lesz :))

petralibenyi írta...

nagyon csinos szettek :) a sminkek is szépek^^

**N** írta...

Mindegyik nagyon jó, iszonyúan tetszik a stílusod!
És az hogy lehet, hogy te mindig ilyen jó cipőket találsz a kínaiban? Én miért nem? :D

sunbeam írta...

Szegeden és Békéscsabán van pár nagyon jó kínai, ott szoktam bevásárolni :). Érdemes szétnézni, ha más városban jársz, lehet ám kincseket találni :)).

Timi írta...

Én is ezt akartam mondani, hogy imádom a kínias cipőidet :D A piros és az utolsó (ezüst?) tetszenek a legjobban.

Ayesha írta...

Nagyon bírom a felsőidet:)sajna én nem vehetek fel pl félvállasat, de másokon nagyon tetszenek!