28 december 2011

Elkezdődtek a leárazások :) - zsákmányaim

Kértétek, hogy mutassam meg miket zsákmányoltam a leárazások alatt. Mivel én non-stop vásárolgattam az elmúlt hónapokban, megszabtam egy keretet magamnak, hogy mennyiért vásárolhatok. Volt elképzelésem: táskát, laza felsőt, és egy félig bőr - félig cicanaci nadrágot szerettem volna. Ezek teljesültek is, kivéve a táska. A bejegyzésbe még belekerült más zsákmány is, amit az elmúlt héten vettem, de ezt majd akkor, ha ott tartok :).

Képek a bejegyzés folytatásában :)

Ahogy az outfites bejegyzésemben láthattátok, nagyon sok Bershka cuccom van, ezért reményekkel megtelve tértem be az üzletbe, de sajnos semmit sem találtam. A Zara-ban szintúgy semmit, viszont a Stradivariusban már annál inkább. A Stradiban valahogy a teljes áras eddig nem érintettek meg, de most a leárazottak már szimpik voltak :).



Ő a már régóta áhított cicanaci, most csak 4.000 Ft. volt, ennyit már szívesebben áldoztam rá :).


A Pull&Bear-ben találtam még egy laza kék felsőt. Egyre közelebb állnak hozzám ezek a felsők, olyan kényelmesek, és jól mutatnak felvéve :). A kék meg már régóta szerelmem :).

Egyébként S-es :D
A tegnap zsákmányaim tehát ők voltak. Ugyebár nálunk, a H&M-ben is leárazás van, és amikor megláttam a nagyon régen kiszemelt blézerem, kb. örömtáncot jártam :).

A vállfa nem a sajátja, amúgy 36-os :)
És ő pedig a már említett rózsaszín naci :)


Őt pedig a kínaiban zsákmányoltam :)

Miért ötször akkora minden ruha a képeken, mint valójában? :D

Ti zsákmányoltatok már valamit a leárazásokon? :)

13 megjegyzés:

Dia írta...

aaaaaaaa isteni mindegyik! alig várom az újabb outfites bejegyzésedet:)

olyan nacit én is régóta szeretnék amúgy de hát nem mostanában lesz sztem:D

a pink nacit meg colorblocking-ként tudom elképzelni, de szerintem te is..:)

Dia írta...

ja a picit bőr cicanacira gondoltam, hogy régóta szeretnék:D

suzie írta...

Aaa ez a fehér blézer isten!! Mennyi volt?

sunbeam írta...

Dia: a rózsaszín naci nekem is color blocking, de tegnap pont ez volt rajtam a szürke blézerrel meg egy fehér pólóval és így is nagoyn jóó volt :)

suzie: az szürke :p 4000 volt :) és rád tuti hatalmas a 36-os, kb. akkora mint te, és nagy volt rá :(

suzie írta...

Jaa, azt hittem fehér :( Szürke nem annyira az én színem
Amúgy igen, én 34-est hordok.

Flory írta...

A rózsaszín naci és a kék felső nagyon ütős, várom az outfiteket. :)

Felhőcske írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Felhőcske írta...

A rózsaszín naci mennyibe került?

A HM-ben az összes blézer le van árazva? Annyira szeretnék már egy normálisat, de mindig lecsúszok róla:S

sunbeam írta...

A naci 5990 volt, és sok blézer le van árazva, de nem mind :).

Réka írta...

A stradivariusban én is mindig találok valamit, még nem volt olyan soha, hogy nem :D A pull&bear-es felső nagyon jó :)

Juli írta...

juuj, a stradis pulcsi mennyibe került? gyönyörű: ))

sunbeam írta...

2500 asszem :))

Adri írta...

nagyon jókat zsákmányoltál!
a rózsaszín naci isteni:)