06 november 2011

No.1. alapozó zsíros bőrre! Manhattan Powder Mat makeup

Manhattan Powder Mat Make Up - Sand 80

Van olyan, hogy azt nem vesszük észre, ami a szemünk előtt van. Még bőven a sminkes bloggerinás korszakom előtt vettem meg az első Manhattan Powder Mat Makeup alapozómat, és a mai napig az első számú kedvencem. De sosem írtam még róla, nem tudom miért, valahogy kimarad. Amikor megkaptam a Max Factor alapozókat, azokat használgattam, ő kicsit feledésbe is merült, de ismét ő lett a mindennapi kedvenc.




Leírása: "Zsírosodásra hajlamos, problémás bőrűeknek is ajánlott."
Krémmánia
"Tökéletes fedés, matt hatás. Eltűnteti a bőrhibákat és a tökéletes porcelánbőr hatását kelti. Felvitele egyszerű és könnyű, hab állagának köszönhetően pillekönnyű, mintha semmi se lenne az arcodon. Főleg zsírosodásra hajlamos bőrre ajánlott, a csillogást megakadályozó formula található meg benne. Nem tömíti el a pórusokat."

Előtte-utána képek és részletes vélemény a bejegyzés folytatásában.


Ahogy a neve is rejti, egy púder "finisű" alapozóról van szó, ami garantálja a matt hatást. Nekem hamar átfényesedik a bőröm, és hosszútávon eddig csak ez bizonyított. Nyáron még a MF Lasting Performance-szel sem volt gond, de ahhoz a meglévő árnyalatomhoz már nagyon világos a bőröm. Szeptemberben az Xperience-t használtam, de nap végére mindig átfényesedett a bőröm. Sajnos. Azt hittem amúgy, hogy már a púdert nem szereti a bőröm, de rájöttem, hogy valószínűleg az alapozó lesz a hibás és újra áttértem a Manhattanre.

Állaga: egy sűrűbb textúrájú alapozóról van szó, egyáltalán nincs olajos hatása. Nagyon kellemes vele dolgozni, de vigyázni kell, mert könnyebb foltokat hagyni vele, mint egy folyékonyabb alapozóval. Miután felvittem az arcomra, még egy tiszta ecsettel is átmegyek az arcomon, hogy biztos ne legyen sehol sem foltos.


Fedése: egy igen erős fedésű alapozó, ami a gonosz pattanásokkal is elbír, de az egyéb bőrhibákkal mindenképp. Ezzel viszont egyáltalán nem jár az, hogy elnehezíti a bőrt, eltömíti a pórusokat és a maszk hatás sem.

Bocsi az eltérő fényviszonyok miatt.

Tartóssága: nincs panasz. Reggel 8-kor felkenem, este 8-ra is ott marad a helyén, maximum egyszer kell a púderen javítanom. Ahogy már említettem, garantált - NÁLAM -a matt hatás, igen ritkán fordul elő, hogy átfényesedjen a bőröm. Nyáron is, és télen is tesztelem már. A Rimmel Stay Matte púderrel elég egyszer púdereznem, az essence-szel fordul elő, hogy kétszer is szükséges.



Nektek mi a bevált alapozótok a bőrtípusotokra? Ismeritek ezt az alapozót? 
A bejegyzés címe az én tapasztalataim alapján íródott.

6 megjegyzés:

Dia írta...

én is ezt használom még anno írtam is róla:)

viszont egy kérdésem van: téged nem zavar a szaga?:D
én mindig hidratálóval keverve kentem fel és úgy nem tűnt fel, viszont mostanában magában használom és wahhh. nekem nagyon taszító..még szerencse hogy az arcomon nem érezni:D

sunbeam írta...

ÉN nagyon szeretem az illatát, szerintem kellemes :D:D:D

VikiiKöröm írta...

nagyon jónak tűnik. lehet még kapni? És mennyibe kerül? :)

sunbeam írta...

opsz, ezt elfelejtettem. a DM-ben lehet (?) kapni, 1800 ft. körül van az ára.
én eddig még csak DMben láttam, nemtom Müllerben van e Manhattan, nem emlékszem most... :(

Nikó írta...

:) hmmm felkeltette az érdeklődésemet, csak sajna nekem ősszel mindig zsírosból átmegy szárazzá az arcbőröm. A MF LP tényleg nagyon jó nekem is az van már a 2.-3. tubust használtam el. Most jelenleg avonosat használok meg essence hab állagút amióta megvettem az a kedvencem! De tavasszal vagy nyáron szívesen kipróbálom majd ezt az alapozót is, én inkább az erős fedésűeket preferálom! és nem is drága sőt szerintem nagyon baráti.:D
Puszi!

Sophie írta...

Manhattan állvány csak dm-ben van ;)