09 november 2011

L.A. Colors - Baked Eyeshadow + smink

L.A. Colors Baked Eyeshadow - Cosmic

Szeretem a szabad vasárnap délutánokat, most ezt ki is használtam és készítettem egy színes sminket, amihez az L.A. Colors Cosmic 4-es szemhéjpúdere volt az alap. A napi sminkjeim alkalmával mostanában sosem színezem a szemhéjam, így külön örültem, hogy most volt időm ehhez.
Az L.A. Makeup ezen termékét itt, illetve az üzletekben tudjátok megvenni, 2790 forintért.



Vélemény és smink a bejegyzés folytatásában.


Nem ismerem a többi árnyalatot, de erről el lehet mondani, hogy tényleg kozmikus. Pici irizáló csillámok vannak a színekben, amik különleges fényt varázsolnak nekik. Keverni is lehet őket, és akkor egyedi árnyalatot kaphatunk. Én a sminkemben a mélyítő vonalnál a lilát és a kéket hoztam össze.



Könnyű vele dolgozni, a felesleges pigmentek nem szóródnak le az ecsetről az arcomra, hanem a fekete kis tégelyen maradnak. Mivel kidomborulnak a színek, ezért nem lehet elkerülni, hogy odakerüljenek, de inkább oda, mint a szemem alá... Szépen el lehet dolgozni a szemhéjon is, én puhább ecsettel dolgoztam, egy C-vel és egy ceruza végűvel - azzal dolgoztam össze a színeket. Szemhéjalapozóval használom mindig, így biztosan fent marad nap végéig is. Én a kéket is a lilát használom legtöbbször a bulis sminkjeim alkalmával, és nincs rá panasz, hajnalban is ott vannak a színek, ahol a helyük.
A színskála elég nagy, szerintem mindenki megtalálja a magának valót. Vannak természetes színek, alapszínek, bohémabbak, mindenféle :).



És végül a smink: a belső szemzugba a kéket használtam, a mélyítő vonalra pedig a lilát és a kéket keverve. Ebből a színkombinációból került egy pici is az alsó pillasor alá. A szemhéjam külső részére pedig az L.A. Colors Onyx mono szemhéjpúdert használtam. A szemöldökcsontomra a 10-es palettából a fehér melletti árnyalatot. Szemhéjtusként a szemkihúzó tus funkcionált, ami szintén L.A. termék. Pirosító az L.A. Colors Mineral családból a Just Peachy, a szempillaspirál pedig L.A. Girl Immense. A pirosítót kivéve mindegyik terméket ismerhetitek már tőlem, ha a linkre kattintotok, a teszthez juttok el.








9 megjegyzés:

Julia's Style írta...

Nagyon szépen harmonizálnak a smink színei a szemeddel. A négyes szemhéjpúderből nekem az a pinkes árnyalat tetszik nagyon:)

stilusjulia.blogspot.com

Katalin írta...

Nagyon szép a sminked,-tudom Te is szegedi vagy-,nem tudod véletlenül hogy az uj Árkadban hol van az LA makeup?A középső pultnál ülő lányok sem tudták pedig ők elvileg azert vannak ott!

Gulyás Rita írta...

Nagyon tetszik a hajad az első képen!! :):) Vagesz ;-)

Kittiie írta...

Nagyon szép lett, nekem nagyon tetszik. :)

Timi írta...

Milyen spirált használtál? Azt hittem műszempilla van rajtad, olyan szépek a pilláid :D

**N** írta...

Tényleg olyan, mintha műszempilla lenne, már vagy 10 perce nézegetem, hogy hogy tetted úgy fel, hogy ne látszódjon, hogy mű. :D Nagyon durva!!

sunbeam írta...

Na szééép, így olvastátok végig :D. Ott van, hogy az La Immense spirál van rajtam :D:D.

Katalin: Happybox-ban van az L.A. :))

Köszi csajok, örülök, hogy tetszik :)).

Ayesha írta...

Nagyon jó:) és a szempilládon én is csak ámulok.:)

**N** írta...

Vasárnap voltam Szegeden átutazóban, és sikerült elérnem, hogy beugorjunk az Árkádba is! :) Nagyon jó, sokkal jobb, mint a Pécsi... :( Éééés, ha már ott voltam, meglátogattam az L.A pultot is, biztos voltam benne, hogy veszek valamit, de nagy meglepetés ért - vasárnap lévén 1-et fizet, 2-t kap akció volt (én ezt nem tudtam), így 2 szájfénnyel, 2 spirállal és 2 szemhéjpúderrel tértem haza. :)