02 november 2011

Bakancs-divat

Amikor szóba jön a bakancs, mindig gyerekkorom jut eszembe, amikor Anyukám rám adta a ronda bakancsokat. Mert meleg. De csúnya! Legalábbis eddig ezt hittem. Idén újra bekerültek a boltok polcaira az igényes bakancsok, amik végre melegek és stílusosak. Télen mindig az volt - eddig - a teóriám, hogy majd ha jó idő lesz öltözök stílusosan, de télen inkább melegen. Sosem találtam olyan cipőt, vagy kabátot, ami jól néz ki és még meleg is. Tavaly végre találtam egy csizmát, ami szuper, de kabátot mai napig nem, ami meleg és stílusos - ha tudtok ilyet, szóljatok! :D
A bakancs persze nem újdonság. A modellek lábán, a kifutókon, az utcai divattal foglalkozó blogokon már régóta láthatjuk őket. Mára viszont már széles skálán mozog a fazonok típusa, így nagyobb eséllyel találhatunk számunkra megfelelőt. Csajosabbat, kényelmesebbet, szegecseset, szőröset... És magassarkút is persze.

Ezzel a bejegyzéssel ötletet szeretnék Nektek adni, hogyan hordjátok. Mivel stylist nem vagyok, így tippeket nem merek adni. A lookbook.nu oldalon talált képeket osztom meg most, szerintem ezekből bőven lehet ihletet meríteni, és azért látni fogod magadon, hogy áll, hogy érzed magad abban a szerelésben!


just boots I.







Polyvore-on annyira nem sikerült megtalálnom a nőies vonalat :(. Szegeden a Centrum feletti kínaiban, valamint a Passage-on rengeteg van. Reno-ban szerintem nincsenek olyan szépek, Deichmann-ban meg semmi. Az egyéb üzletekben pedig 1-1 fazon van, általában magassarkú.
Asos-on is van kínálat, azoknak, akik szeretnek netről rendelni:
ASOS ASPEN Lace Up Duck Boot
ASOS ALDIS HIKING Ankle Boot

Timberland Authentics Teddy Fleece Fold Down Lace Up Boot

ALDO Peasnall faux fur wedge ankle boot


ALDO Laue suede laced flat ankle boot

És akkor a szettek lookbook.nu-ról:














Nektek melyik a kedvencetek? Van bakancsotok? 


És végül egy zene, mostanság nagyon rákattantam :)

10 megjegyzés:

Lillus írta...

Nekem van bakancsom, kb. 1 hónapja vettem Deichmanban, de még nincs olyan hideg, hogy hordjam. Imádom, sőt, még szeretnék beszerezni párat. A vörös hajú, fejkendős lány pedig no 1. kedvencem lookbook-on <3 imádás

Tim Tim írta...

A polyvorosoknál a 2. a SPRING boot, pont ugyanilyet vettem tegnap előtt a deichmannba, boldogan viselem :D
Az asososak nagyon jók!

sunbeam írta...

Én Deichmannban semmit sem találtam :(((.

_Mia_ írta...

Nekem is van magassarkú, szegecses, deichmannos, még tavalyi. De pl szobatársam pár hete vett az Árkádos deichmannban (természetesen Szegeden) egy fűzős, teveszínű, magassarkú bakancsot- gyönyörűszép... ♥
A kabáthoz pedig: nekem sem sikerül szépet találni... vagy csinos de béleletlen, vagy kukazsákra emlékeztető anyagú steppelt pufi... :S Pedig idén már tényleg kéne vennem másikat :(

morphine írta...

joo a zene:D

kulonben elismeresem, annak aki birja minusz fokban csupasz labakkal **

alexaa * írta...

Én is most vettem egy csodaszép telitalpú bakancsot :)
A Deichmannban én sem találtam olyat ami tetszene, ezt egy kis butikban vettem a szegedi Árkádban :D
Először nekem sem nagyon voltak szimpatikusak a bakancsok, nekem is pont a gyerekkorom jutott eszembe :D De mostanában nagyon megtetszettek, a magassarkúak különösen:)

puszi, Alexa
http://youth-and-fashion.blogspot.com/

HTB írta...

Kabátból a Wellensteyn a megoldás. Szvsz. Szépek és nagyon melegek.
A Deichmann kínálta meg online is elérhető, így nem ér csalódás.

Például nem futsz bele kétszer ugyanabba..

sunbeam írta...

HTB: én általában, ha betérek egy Deichmann-ba az egy vásárlókörút keretén belül van, és sosem céltudatos így előtte nem nézek fel netre. Meg nem is szeretem a honlapjukat, teljesen másak élőben a cipők szerintem.

sunbeam írta...

alexaa: melyik butikban vetted? :)

alexaa * írta...

Claudio Dessiben, fent van a blogomon ha érdekel, én az egész Árkádban csak ezt találtam ami megfelelt az elképzeléseimnek és elérhető árban volt, nőies, telitalpút szerettem volna mindenképp :)