31 október 2011

Rimmel Lash Accelerator

Rimmel Lash Accelerator szempillaspirál

Ez az árva szempillaspirál 1-2 hónapot feküdt a társai között a dobozban, használatlanul. Szeptember elején azonban ráeszméltem, hogy szegénynek még esélyt sem adtam. Így gyors előkaptam és kipróbáltam, azóta 99%-ban őt használom. A napi sminkem 2 hónapja csak annyi, hogy alapozó, pirosító, púder és szempillaspirál. Most az lett az elsődleges szempont, hogy az egész napi rohangálást és melót kibírja, ne peregjen le és szépen emelje ki a pilláimat is.

Ezt írják róla:
"Szempillanövelő széruma extra hosszúvá varázsolja pilláidat, ráadásul már egy hónap után több pillád is lesz. És nem csak hosszabbak, de erősebbek is lesznek, így ellenállnak majd a hideg téli napok hatásainak."


Vélemény és képek a bejegyzés folytatásában:

A szempillanövelésről én nem tudok nyilatkozni, 2 hónapja használom, elég intenzíven, de nem véltem felfedezni változást - de nyilván nem is centiket ígérnek. Az viszont biztos, hogy maga a spirál szépen hosszabbítja a pillákat, így akinek rövidek, azoknak bátran ajánlom. Viszont a dúsítás nem a fő tulajdonsága, így ezt ne is várjátok el tőle. 

A fehér csillámok az e.l.f. fehér szemhéjalapozója miatt vannak.

Használata: azért szerettem meg elsősorban, mert már 1 rétegben is hatásos és reggel nincs kedvem a pillákkal bíbelődni, hogy biztos szépen ki legyenek emelve. 1 rétegben szépen megmutatkozik a hatása, viszont picit több idő, amíg megszárad, mint amiket eddig használtam. Éppen ezért alapozás után a pillákat festem ki, és amíg pirosítok és púderezek, már megszárad. 


Ti is láthatjátok, hogy hosszabbít, nem dúsít. 

Tartóssága: reggel sminkelek, és este amikor hazaérek, semmi lepergett festék maradvánnyal nem találkozom. Könnyű lemosni, nem nehezíti el a pilláimat sem.

Ára: 2100 Ft. körül kapható

Ti használtátok már? Melyik szempillaspirált használjátok mostanában a legtöbbet? 

6 megjegyzés:

VikiiKöröm írta...

ooh, de szépek a pilláid *.*

alexaa * írta...

Nagyon szépek a pilláid, irigyellek :P
Nem tűnik rossznak ez a szempillaspirál, de én most teljes mértékben meg vagyok elégedve az Essence I ♥ Extreme spiráljával, mostanában csak ezt használom :D


http://youth-and-fashion.blogspot.com/

Coco - Chanel írta...

Váo nagyon szépek lettek a pilláid, tényleg növeli őket és még az ára is pénztárcabarát. Én most két spirállal szemezek nagyon de nem tudok választani :/ *Chanel

sunbeam írta...

Melyik kettővel? :)

**N** írta...

Nagyon szép, kipróbálom én is. :)

Ayesha írta...

A hosszabbítás tényleg látványos, szerintem jó ez a spirál:)