04 október 2011

Basics - szemöldökformázás (képekkel)

Ebben a "sorozatban", majd olyan dolgokat szeretnék Nektek megmutatni, hogyan csinálom meg az alap dolgokat az arcomon. Gondolok itt a jelenlegi szemöldökformázásra, majd alapozásra, illetve szeretnék egy, hogyan tüntessük el a bőrhibákat bejegyzést is. Ez csak pár példa volt, ha szeretnétek bármi alap dolgot látni tőlem, szóljatok bátran :). 
Tehát most a szemöldökformázás következik. Ezt a nagyobb folyamatot én havonta szoktam elvégezni, egyébként 2-3 naponta szedem csipesszel, illetve amikor megkívánja a helyzet. Az utolsó lépésben látható festést pedig minden nap megcsinálom, sminkelés után. 

Az eszközök!
Folytatás!
A szemöldököm így nézett ki, ahogy látjátok, már hosszú volt és a formája sem volt meg.



Egy barna szemceruzával kijelölöm ilyenkor, hogy hol legyen az eleje, a felső íve és a vége. Az elejét úgy szoktam meghatározni, hogy a ceruzát az orrom tövéhez és a szemzugomhoz illesztem, és ahol találkozik a ceruza a szemöldökömmel, oda rajzolok egy vonalat. 

Ismét az orromhoz, valamint a szembogaramhoz (egyenesen nézek amúgy, itt most a fényképezőre koncentráltam) igazítom a ceruzát. Itt kellene, hogy legyen az ívnek a felső pontja.

Most pedig oda húztam a csíkot, ahol az orrom tövénél és a külső szemzugomnál meghúzott képzeletbeli vonal, metszi a szemöldököm. Matematika...

Még nincs vége a kijelölésnek, most egy fehér ceruzával húztam meg azt a formát, amilyet szeretnék a szemöldökömnek. Azokat a kis kósza szálakat fogom majd kihúzni, amik beleesnek ebbe a vonalba. És ilyenkor úgy nézek ki, mint akit egy plasztikai sebész megjelölt magának...

És íme, ez lett az eredmény. A fehér vonalat pedig letöröltem. A végét nem szoktam olyan rövidre kiszedni, mert úgyis vágok majd belőle, és akkor nagyon rövid lenne. 

Egy szemöldökfésűvel feltoltam a hosszú szálakat, hogy lássam, miket kell levágni. 

Próbálom nem egyenesen vágni, hogy ne legyen túl határozott. 

És íme, ez lett a végeredmény. Kiszedtem a kósza szálakat és levágtam a hosszabbakat, most már jöhet a színezés. 

Az e.l.f. szemöldök formázó készletét szeretem mostanában használni erre a célra.

Van benne egy kétvégű ecset, a ferde végűvel a krémes, sötétebb színűt viszem fel a szemöldökömre, a határok meghúzására. 


Majd a pufibb ecsettel a port viszem fel, amivel kiszínezem. 

És a legvégén átfésülöm egy kiszáradt szemöldök kefével. 

A festést tehát én minden nap megcsinálom, amikor sminkelek. 

Mire nem jó a képek visszanézése... A bal szemöldökömre még
ráfért volna egy kis formázás...

Ti hogyan formázzátok a szemöldökötöket?

1 megjegyzés:

Csipkelány írta...

wow, ez tök hasznos. én sose szoktam levágni, de lehet, hogy kéne. nagyon tetszik. majd kipróbálom én is, sokszor annyira elfelejtkezem a szemöldökömről a nagy rohanásban, hogy csak azt veszem észre, hogy tele van friss szálakka. :S