19 szeptember 2011

Garnier Pure Active ExfoBrusher - TESZT

Arctisztítók terén egyedül a Clinique 3 lépéses termékek voltak azok, amelyekre azt mondtam, hogy na igen, ezek magukban, mindenféle pakolás nélkül is érnek valamit. Utána véget ért a varázs, és 2-3 hónap után semmit sem értek, pont amikor megvásároltam a teljes kiszerelést, sebaj... Azután letettem a voksom az aszpirin maszk mellett, de pár hónapja már elhagytam azt is, mivel úgy éreztem, hogy kifehérítette az arcom és azzal nyugtattam magam, hogy sebaj, egyébként is gyógyszer, nem jó ez nekem... Így még nyár elején abbahagytam az aszpirin maszkozást, és csak arclemosókat használtam, essence-t főleg. Javulást persze nem láttam, mitől is lett volna... Nem lett azért rosszabb sem a helyzet, de a nagy melegben előjöttek azok a bizonyos bőr színű kis "puklik", amiket nagyon utálok. Ekkor láttam meg Timinél a csoda csokis maszkot, és rendeltem is gyorsan egyet és vártam a saját csodámat...


Lassan 2 hónapja használom a csokis maszkot, ám nálam nem fejtette ki úgy a hatását, ahogy vártam volna. De ez a bejegyzés nem is erről szól, csak előzményként említem. 2 hete járkáltam a drogériák polcai között, és gondolkoztam, hogy milyen arclemosót vegyek, mert elfogytak, amiket használtam. Erről meg is kérdeztelek Titeket, és nagyon készségesen válaszoltatok, amit ezúton is köszönök!

Végül a Garnier Pure Active, ExfoBrusher termékét vásároltam meg.


Ahogy írtam, 2 hete használom ezt a terméket, tehát ennek függvényében olvassátok! Azért döntöttem úgy, hogy már írok róla, mert nekem már pár nap után kifejtette a hatását, és nagyon meglepett.

Egy szilikon tüskés fejet találunk a végén, amit először célszerű benedvesíteni, ahogy az arcunkat is. Ezután ezt a fejet el kell csavarni és ki kell nyomni a folyadékot belőle, amennyit egyébként is használtok egy arclemosóból. Majd visszacsavarni a fejet, mert használat közben kinyomhatod. Tapasztalat: ne vegyétek le a fejet, mert ki fog ömleni a fele... :D
Ha ezzel megvagyunk, akkor körkörös mozdulatokkal kell felvinni, majd bemasszírozni a bőrünkbe. Az illatát nem szeretem, tisztítószerre emlékeztet. Én picit rajta szoktam hagyni az arcomon, majd alaposan leöblítem. A sminket is tökéletesen eltávolítja. Nagyon puha lesz a használata után az arcom, szeretem az ilyen termékeket!

És ami a legjobb. A hatása. Nem vártam tőle úgymond semmit, mert arclemosó nekem még nem vált be - Clinique-t kivéve - igazán. Az arcom 90%-ban tiszta lett. Az összes létező pattanásom (nem sok volt), bőrszínű "puklim" és minden ilyesmim elmúlt. A mitesszerek száma a felére csökkent, és összehúzódtak a pórusaim. Őt egyedül használtam eddig, közben nem volt csokis maszkos napom, kíváncsi voltam ő mit tud. Naponta használom és tényleg csak bámulok, hogy mit tett az arcommal.


Vigyázat, no smink kép :)
Én egyelőre nagyon meg vagyok vele elégedve, de 2 hét tudom, nem sok idő. Viszont még egy termék sem tette rendbe az arcom ilyen rövid idő alatt, de főleg azért vagyok hálás, hogy az államról elmúltak a csúnya piros meg mindenféle pattanások - arról inkább nem mutatok képet...

1200 forintért vettem egyébként.

Ti használtátok már ezt a terméket? Mi a véleményetek róla?

17 megjegyzés:

Zsuzsi írta...

Komolyan elmúltak az álladról is? Na, akkor ezt nekem is ki kell próbálnom. Ez a fő problémám, az állam és az orrom.

sunbeam írta...

Zsuzsi nekem el! De mások vagyunk, nem garancia, hogy neked is el fog. De egy próbát megérhet :)

Zsuzsi írta...

Egyébként nem szárítja a bőrt? Nekem aránylag száraz a bőröm, ez szokott problémát jelenteni az arclemosóknál.

Zsuzsi írta...

Persze, mindenképpen megér egy próbát!

sunbeam írta...

Nekem nem száraz bőröm, de nekem nem is szárította. Én minden sminkelés előtt krémezek, lehet az is segít.

fancsol írta...

Annak idején azért kezdtem el ezt a családot használni, mert az addig normál bőröm megbolondult, semmi sem segített. Ma már ez és a krém, és tökéletes az összhang. A hatása 1 év után is ez :)
Örülök, hogy neked is bevált!

Ági írta...

Én is megvettem ezt 2 hete, csak a mitesszerekre való verzióját. Nekem is tök jó puha és friss lesz az arcom utána, de egyelőre sok javulást nem tapasztaltam. Bár ez lehet amiatt van hogy csak hetente egyszer használom. Te minden nap ezzel mosol arcot, szóval minden nap kell használni?

*roni írta...

én pár napja szereztem be. ugyanez volt a problémám, mostanában csúnya, óriási, piros és fehér tetejű(?:D) pattanások éktelenkedtek a fejemen. kutattam, aztán megláttam, hogy a rossmann-ban le van akciózva 1000 Ft-ra. eddig nekem is segített :) ja, és tényleg puha lesz utána a bőr!

sunbeam írta...

Ági nem KELL minden nap használni, akkor használod, amikor jól esik. Szerintem nem is a legjobb, hogy én minden nap használom, habár miért lenne baj :D Nem tudom tényleg, amíg nem látom kárát, addig így használom :)

jikka írta...

a lányom 13 éves, most kezdtek kisebb pattanások előjönni a bőrén, neki vettem meg ezt az arctisztítót, és neki is teljesen bevált. ő mondjuk napi rendszerességgel használja, és nagyon szép tiszta tőle a bőre.

Petra írta...

Ezt nekem is meg kell vennem :)

Évi írta...

Én kb. két hónapja használom, nekem is nagyon bevált (nem száraz a bőröm, és lehet hogy emiatt, de nekem sem szárította ki)! :)Viszont azt hittem, hogy csak heti max. kétszer ajánlott az ilyesmiket használni, ezért nem mertem gyakrabban, de lehet, hogy néha akkor fogom akár kétnaponta, mert nagyon jó érzés utána a bőröm (na ezt hülyén írtam le xD)

Ági írta...

Köszönöm szépen Márti:) Lehet akkor kicsit többet fogom használni, mondjuk heti 2x, meglátjuk akkor mi lesz:)

Nikolett írta...

Ez csak egy tanács, nem muszáj megfogadni, de javaslom, hogy ne használjátok naponta, mert megszokja a bőröd és pont emiatt nem használ bizonyos idő elteltével. Az ilyen termékeket érdemes 2 naponta használni, a hatás így sem marad el, csak tovább tart!:)

Ruby írta...

Hú, ha ez ennyire jó, kipróbálom :o
Még 2-3 éve használtam Garnier arclemosót és tonikot, aztán váltottam, mert nekem nem váltak be. Azóta csak LRP-t használok meg néha Vichyt, így ezek mellett elmegyek, nem is tudtam, hogy létezik ilyen, de megnézem majd mindenképp :)

sunbeam írta...

Ruby, nekem bevált, de nem garancia, hogy neked is be fog. Ezt sokszor elmondom, de tényleg így van.

Coco - Chanel írta...

Pont most írtam én is erről egy bejegyzést, jobban mondva az arcápolásomról és én még használom a Pureactive családnak a krémjét és az arcradírt. Ettől jobb szerintem nem is lehetne egy termék. én is ajánlanám mindenkinek.*Chanel