01 szeptember 2011

Fesztiválos, nyaralós sminkes, 'outfit'-es bejegyzés

Szerettem volna írni Nektek egy olyan bejegyzést, ami a fesztiválok témájában készül, értem ezalatt, hogy milyen ruhában célszerű kimenni és milyen sminket hordok én. Utána rájöttem, hogy erre valószínűleg nyár elején lett volna igény, nem augusztus közepén. Ebből a posztból nőtte ki magát a mostani, amiben azt fogom megmutatni és leírni, hogy én mit viseltem, hogyan sminkeltem.
Ehhez még pluszban bekerült pár nyaralós szett is, az előző, hasonló témájú bejegyzés örömére.

Idén is részt vettem a Szegedi Ifjúsági Napokon, ami szerintem ismét méltó zárása volt a 2011-es nyárnak. Szerencsére jó időnk volt, mondhatni túl jó! Csütörtökön éjszaka még 33 °C volt, így igyekeztünk minél kevesebb ruhát magunkra ölteni. Napközben a medencében hűsöltünk, ott készült ez a kép is.


Több kép:

A meleg miatt a sminkem abszolút minimál volt minden délután, nem is akartam bonyolítani, hogy ne azzal legyek elfoglalva, hogy elfolyt e rajtam valami. Ezért a korrektoron, olykor bronzosítón és élénkebb rúzson kívül mást nem viseltem. Este viszont már szívesebben sminkeltem, mivel akkor már nem volt 40 °C és amúgy is bulizni mentünk ki - volt 5 sátor, ahol kiélhettük táncolási hajlamainkat egészen hajnalig. Az új szobám fényviszonyait még nem ismertem ki, ezért a közeli kép nem lett az igazi a szememről - és az sem segített, hogy már este készítettem.


Sminkek terén ezzel ki is merült a SZIN, mert a többi napon egy egyszerű füstös szemet készítettem el.
Itt egy csipkés atlétát viseltem, amihez egy buggyos nadrágot húztam. Használható kép erről nem született :/. Egy virágos vászoncipőre esett a választásom, de nem volt jó ötlet, mert nagyon sok homok került bele. A többi napon végig saruban mászkáltam, ahol bement a homok, ott ki is ment :).

A farmer rövidnaci nagy barátom volt ebben a melegben, így egyik délután nem bonyolítottam túl az öltözékem, ugyanis csak strandolni mentünk ki. Egy fehér, flitteres atlétát húztam hozzá, ami alatt kikandikált a bikinifelsőm. Itt egy picit láthatjátok a sminkem is!


Este szintén ragaszkodtam a nadrághoz, de az előrejelzések nagy szelet jósoltak, és előző nap is picit fáztam, ezért lebeszéltem magam róla és inkább hosszút vettem fel.


Ez a mellény nagyon melegít egyébként, úgyhogy ő is lekerült. Egy, a rövidnacihoz hasonló stílusú farmert viseltem, ami világos és koptatott. Egy szegecses, drapp sarut húztam ehhez a szetthez, őt még nem láttátok.

Most pedig mutatok Nektek pár ott készült 'partiképet', remélem nem bánjátok:
Silent Disco

Szörnyen buta képet vágok itt, csak a ruha miatt tettem fel :). Ezt a szoknyát
e-bay-ről rendeltem!! Imádom :). Egy rózsaszín toppal és egy fehér rózsával viseltem.


Tehát ezek voltak a SZIN-en viselt szettjeim. Most pedig hosszú kommentár nélkül itt vannak a nyaraláson készült képek:





Ti miben mentetek szívesen fesztiválozni? Milyen fesztiválon voltatok?
Nyaraláson inkább kényelmes, vagy inkább csinosabb ruhát viseltek?

12 megjegyzés:

makeupcakes írta...

Nagyon tetszik a sminked!

Dia írta...

annyira imádom az outfitjeidet:)

sunbeam írta...

Kösziköszi :))

Rami írta...

jaaaaaaaaaaaajjj, ez nagyon klassz beegyzés, imádom a stílusod, ahogy öltözködsz.:)

sunbeam írta...

Rami :), örülök, hogy tetszik :).

Bikira írta...

Nagyon aranyos az ebay-es szoknyád és az a fehér fekete-pöttyös alsó (szoknya?) is nagyon tetszik.:) Jó kis outfiteket mutattál.:)
(Andi)

Kinga írta...

Huhh nagyon tetszenek az outfitjeid, mindig csini lehettél :)))

sunbeam írta...

Bikira: a pöttyös is szoknya, igen :) from kínai, 1100 forint :)). az ebayes szoknya is hasonlóan olcsó volt :)

Kinga: köszii :))

citromhab írta...

És nem láttalak egyszer sem SZIN-en, bár amennyi ember volt és amennyire nem figyeltem csak arra, nehogy elessek, nem is csodálom. :D

sunbeam írta...

Óóópedig ott voltam :D nagyonis :D. de én sem láttalak :(

adrus írta...

wwoho én sem láttalak szinen sajni :) viszont csinik a szettek és igen...41 fok volt, majd megsültem mindennap :D

Ayesha írta...

Csinos voltál:)
nagyon jó az a csipkés felső, az a kedvencem:) én nem járok fesztiválokra, de ha nyári szabadtéri progit tervezek ami nem strand, hasonló cuccokra szavazok.