21 augusztus 2011

Smink állásinterjúra

A napokban voltam egy állásinterjún, ahova szerettem volna egy szép, de mégis visszafogott sminket készíteni. Picit erősebb lett, mint szerettem volna, de sebaj :).
Egy egyszerű barna smink következik. Nagyon antifotogén voltam, sry, de csak 1, szinte használhatatlan egész arcos kép született.



Igazából nem bántam, hogy picit erősebb lett. Szeretem a hangsúlyos sminkeket, ezekben jobban érzem magam, és végülis egy állásinterjún ez a cél, hogy te magad jól érezd a bőrödben. Azért annyira sötét nem lett, ugye? :)
Fontos, hogy tartós sminket készíts, hogy ne azzal legyél elfoglalva az interjú alatt, hogy vajon, hogy áll a smink rajtad. Amikor megérkezel, azért nem árt egy gyors mosdó látogatás, hogy lecsekkold, hogy minden szuperül álljon. Esetleg egy kis púder, és rúzsjavítás./


 Ezért is jó fényképezni a sminket, mert közben látod, hogy mit rontottál el. A spirál felkenődött a szemhéjamra, amit még gyors javítottam.


Hm, még az orrom hegye is lemaradt... Ahogyan a rúzs is, ami egyébként Manhattan 56E volt:).

Ui: szerencsém volt, mert 23 °C körül volt az idő, így nem is volt melegem a sminkben. Esetleg outfit érdekelne titeket állásinterjúra? :)

Használt termékek (biztosra mentem):

Arc:
primer: essence my skin mattító krém
alapozó: Manhattan Powder Mat Makeup
púder: Rimmel Stay Matte 05
pirosító: e.l.f. Glow

Szemek:
primer: e.l.f. szemhéjalapozó
színek: e.l.f. 6-os szemhéjpúder
           AVON 8-as paletta, neutral tones
tus: e.l.f. studio cream eye liner - barna
vízvonal: AVON kétvégű szemceruza
szempillaspirál: essence smokey eye szempillaspirál

Ti hogyan sminkeltek állásinterjúra? 

16 megjegyzés:

makeupcakes írta...

Szerintem egyáltalán nem lett erős a smink. :)Én anno szintén sminkeltem magam interjúra, de azért ilyenkor félretettem a lila, zöld, ilyesmi élénkebb sminkeket.

Fruh írta...

szerintem se lett erős :P nagyon szép (:

Kicsi Díva. írta...

Igen,érdekelne outfit is ! : )

gubo23 írta...

Én szintén állásinterjúkra "járok", nekem ez a smink ,már sok lenne, de rajtad egyáltalán nem érzem annak .-))) ezért értek veled teljesen egyet, h mindig az a lényeg h mi jól érezzük magunkat az adott helyzetben, úgy akkor abban az xy percben van elég sokk hatás :-)))
Outfit is nagyon jó lenne !!!
A smink 10-es nekem mindenképp !!!!

Dia írta...

tökéletes nappali smink szerintem:)
és hogy sikerült az állásinterjú?

Ayesha írta...

Hasonlóan visszafogottabb sminket szoktam én is ilyenkor feltenni. Szerintem az állásinterjú vagy az ilyen tárgyalásfélék nem azok az alkalmak, amikor nagyon extra sminket kéne csinálni:)

Kittiie írta...

Nagyon szép lett, egyáltalán nem erős egy állásinterjúra!

Kinga írta...

Nagyon ízléses lett és pont elég! :) Szép hosszúak a pilláid :P

Lujza írta...

Szép lett a smink, és engem is érdekelne az outfit :) remélem lesz ilyen bejegyzésed is :P

sunbeam írta...

Köszi lányok :). Jól sikerült az állásinterjú szerencsére :).

oszkocsilla írta...

Szia :D Szuper a smink..lehet személyesen is láttam? Oszkó Csilla vagyok..csak nem H&M??? :)

sunbeam írta...

Háhááá :D:D, igenigen, személyesen is láttam :D. Csilla neked mi lett a sorsod? :D

oszkocsilla írta...

:D H&M munkatárs lettem :) De akkor úgy látom lehet kolleginák leszünk????? :)

Dóra írta...

De jóó! Lehet tudni melyik üzletbe jelentkeztél? Sales Advisor leszel? Remélem, jó kis csapatba kerülsz! :)

Brigi írta...

Ez tetszik:)

HTB írta...

Sminkben 40+ a szemed. Csak alkalomra érdemes szemhéjpúderrel sminkelni, mert szárítja a bőrt hosszú távon (állagából fakadóan). Magyarul ott ráncosodsz majd először.