03 augusztus 2011

Napi smink, zöld és lila kombó - step by step

Sziasztok :). Páran kértek tőlem olyan bejegyzést, hogy megmutatom mivel sminkelek. Én ezt azzal párosítottam, hogy azt is megmutatom, általában, hogyan készítek el egy sminket. Most készítettem nektek fotót a lépésekről és a használt termékekről, eszközökről is! Következzen egy zöld-lila smink, sok-sok képpel!


Folytatás!

Minden lépés előtt, meg szoktam tisztítani az arcom, én ekkora tonikozom (Clinique 2), és utána krémezek (Clean&Clear shine control, vagy essence my skin mattifying cream). Amíg elkészítem a szemem, ezeknek bőven van idejük bele szívódni a bőrömbe, és megszáradni. Én alapozni csak azután szoktam, ahogy nagyjából kész van a szemem, illetve mindenképpen az előtt, hogy az alsó pillasor alatt kifestem a szemhéjam.

Lealapoztam a szemhéjam, az e.l.f. szemhéjalapozójával:


Már tudtam, hogy zöldes sminket akarok, tehát előhalásztam néhány zöldes árnyalatot, és kigondoltam melyik legyen...

... miután választottam, előkészítettem az ecseteket is, de ezeket nem szoktam így előre kivenni, csak nektek fényképeztem le. 3 db C-végű ecsetet fényképeztem le nektek, ezekkel viszem fel a színt.
Sigma E55
CS C153
e.l.f. shadow brush
És fel is vittem az első világoszöldet. essence Blossoms etc... 01 - a hint of mint

 Majd eldolgoztam.

Jött a következő árnyalat. Ez is zöld, méghozzá az L.A. Colors Mineral Eyeshadow - Sea Turtle duo, világoszöldje. Itt találsz tesztet róla!.

Ezzel a már felvitt világoszöldet sötétítettem kicsit.

Szerettem volna kicsit fényesebb hatást a szemzugban, így a szemhéjam kb. felééig felvittem egy fényes zöldet.
Ez a Miss Rose négyes paletta bal felső árnyalata, teszt itt.


Végül ezt eldolgoztam a Sigma E30-as ecsetével.

A szemhéjam színezését itt be is fejeztem, jött az alapozás. Az arcom már régen beszívta a krémet, nem maradt felesleg sem rajta. Ha neked maradna, egy papírzsepivel itasd fel.
Most a Max Factor Lasting Performance 108-as alapozóját vittem fel a Sigma Miss Taylor kabuki ecsetjével. A bőrhibákat ezzel a 3 az 1-ben essence korrektorral fedtem el, de időközben megtaláltam a kedvenc korrektorom, az essence stay all day, long lasting termékét, és azzal fejeztem be a munkákat. Teszt hamarosan!


Zöldhöz nekem most a lila jutott eszembe, így kiválasztottam két színt, illetve a kedvenc szemceruzám.
Egy Safari fényes lilát, és egy Rimmel matt lilát. A ceruza pedig essence crazy about colour c02.


A ceruzával kihúztam az alsó pillasor alatt, valamint a vízvonalat is, majd a fényes és a matt lilával elsatíroztam.


Így még elég fáradt volt a tekintetem, egy kicsit mélyíteni szerettem volna, ehhez egy sötétebb színt használtam, a CS 88-as palettámról:


A szemhéjtuson volt a sor, feketét választottam. Nem akartam lilát ide is, nekem túl sok lett volna. Először a belső szemzugban vékonyan kihúztam az L.A. Girl fineline tusfilccel, teszt ITT...



... majd befejeztem egy ecsetes szemhéjtussal, ami a szokásos Lovely volt. Ezután elkészítettem a szemöldököm és spiráloztam is.



A szemem tehát készen lett, jött a púderezés, a Rimmel Stay Matte-tel. Ecset: Sigma F30.

Majd a bronzosítás, a Miss Rose bronzosítómmal, és az essence púderecsetjével.

Utolsó lépésként a rúzsozás maradt. Egy natúrabb rózsaszínt válaszottam, Manhattan 56E.
Most elmaradt, de amikor krémezek, akkor mindig hidratálom a számat is, hogy mire kész legyek, már beszívja az ajkam!

És voilá, kész a smink:



Szeretnétek még step-by-step sminket? :)

16 megjegyzés:

Lillus írta...

nagyon szééép :)

Barbye's World Make-up and Hair írta...

Nagyon szép lett! Jó a zöld lila párosítás! Nem is gondoltam volna, hogy ilyen jól illik a két árnyalat egymáshoz :)

E73 bioarcapolas blog írta...

Na igen ez az ! ilyen sminket szerettem volna, és nézd meg a blogom ha nevetni akarsz egy jót mi lett a vége.
De az elhatározás meg volt csak a tudás hiányzott :)
GYÖNYÖRŰŰŰŰ :)))

Kittiie írta...

Nagyon szép lett! És nekem nagyon tetszik, hogy így lépésről lépésre és termékekről termékekre is lefényképezted! :)

littlebow írta...

nagyon gyönyörű a smink,és,hogy mennyire szép arcod van hihetetlen :D

sunbeam írta...

Jaj köszi csajok :)).
bioarcapolas blog: belinkelnéd a sminket? ugyanmár, miért nevetnék egyáltalán! mindenkinek meg kell tanulnia sminkelni, ne aggódj, senki sem születik zseninek :)

Kittie: örülök, hogy tetszik :)

littlebow: *pirulok*, köszönöm :)

Bikira írta...

Mindig nagyon tetszenek a sminkjeid, ez is csodaszép.:) Nagyon tetszik a zöld és a lila kombinációja, tök jól áll. Nagyon jó, hogy lépésről lépésre mutatod a folyamatot, úgyhogy szerintem is legyen még ilyen.:)

Lumena írta...

Nagyon szép smink, a zöld és lila nagy szerelmeim. ^^ Ez a bronzosító meg arra vár, hogy újra Szegeden legyek és bemenjek a Kincses Szigetbe. :D

Dóri írta...

Nagyon tetszik a lila és a zöld szín így együtt... nagyon szép!!

sunbeam írta...

Köszönöm :)

Bikira, akkor igyekszem még készíteni step-by-step-et :).
Lumena, imádom énis annyira jó ez a bronzosító! De az essence ecsettel a legjobb felvinni, 4-5 ecsettel próbálkoztam eddig, ezzel tökély :).

Dóri: próbáld majd ki te is :)).

Lynnie írta...

nagyon jól áll ez a zöld!

Lynnie írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Timike írta...

Igen, akarunk meg ilyet, szuper volt ez a bejegyzes:)

cetlee írta...

Igeeen legyen még!:)
Nagyon jó párosítás ez a 2 szín:)

Viki írta...

Nagyon jó lett a smink és még jöhet ilyen lépésről lépésre. Mindig tanul az ember. :)

Meghívtalak egy kis játékra:
http://justamakeup.blogspot.com/2011/08/kerdoiv-gyermekkorom-kedvencei.html

makeupcakes írta...

Nagyon szép lett, és tök jó, hogy step by step írtad, ezekből egy csomó mindent lehet tanulni!