27 augusztus 2011

Nap kérdése

Régen volt már nap kérdése, így legyen most ez :). Ez egy picit öncélú, és a segítségetekre lenne szükségem :). Elfogyott az arclemosóm, és érdekelne, hogy TI milyet használtok?
Mindenki válasza érdekel, arctípustól függetlenül :) (ha van kedvetek, oda írhatjátok azért, hogy milyen a bőrötök - száraz, normál, kombinált, zsíros, stb... :))
Termékek terén is érdekel minden: tonik, gél, mindennapos arcradír, tej, bármi :).

Én essence My Skin-t és Neutrogena-t használtam :)..

Tehát a mai napi kérdésem:

Milyen arclemosót használtok? 

35 megjegyzés:

Anna írta...

Szia! Pont nem rég csináltam egy tesztet arclemosókról, itt találod:

http://annasbeautybox.blogspot.com/2011/08/arclemosok-tesztje.html

Geraldine írta...

Én a Garnier Pure active termékcsaládot használom :)

fancsol írta...

Én is a Pure Active családot használom már jó ideje. Előtte próbáltam Neutrogenát, Avon Solutions-t, Baleát. Habár mostanában nagyon gyakran használom a Rival de Loop Pure Skin arclemosóját is, az nagyon bejött.
A bőröm kombinált és érzékeny egyszerre. Remélem segítettem! :)

Ms.Xixin írta...

Na a többiekkel ellentétben én a babám gyógyszertári fürdetőjét próbáltam ki arcra,és meg kell mondanom valami álom:)
Az én arc bőröm kombinált típusú,de nagyon jót tesz neki.Gyógyszertárban lehet kapni.

Sziporka írta...

Én először natúr szappannnal mosom le az arcom, most a Yamuna teafás szappanját használom, de van, hogy a dm-ben kapható Mandala szappan mandulás verzióját, attól függően, éppen milyen állapotban van a bőröm (kombinált). A sminkmaradékot Alverde kétfázisú szemfestéklemosóval (ezt nem ajánlom, nekem annyira nem vált be, de azért elhasználom) és Nivea Pure and Natural arctejjel tisztítom meg, aztán jöhet a tonik. Utána már tényleg szupertiszta a bőröm

barbi írta...

az én bőröm zsíros/problémás, újabban azért már inkább csak előbbi, és jelenleg a problémás bőrre való Baleás arclemosó gélt használom, eddig jónak tűnik, előtte meg a kozmetikusomtól szereztem be az arclemosómat, de már nem éreztem, hogy jó lenne :(

a hero of war. írta...

Nekem is a Garnier Pure Active arclemosó gélje van, szerintem jó :) 1x radírozok 1 héten, többi napon ezt használom, és teljesen sima marad a bőröm végig.

Csabi írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Bikira írta...

én mindennapos arcradírnak esténként a garnier pure-t használom, a 3 in 1 terméket.

reggelente pedig a neutrogena grapefruitos arclemosóját használom. nekem ez a kettő együtt nagyon bevált :)

sminkkel írta...

Bioderma Sensibio H2o, és imádom. A bőröm kombinált és érzékeny. Van egy zsíros bőrre való is ebből a lemosóból, de azt még nem próbáltam.

Réka írta...

én Liz Ryder termékeket használok (tonik, arckrém) és nagyon jó.. nekem kombinált bőrőm van, egyébként ezeket csak kozmetikusnál lehet kapni... tőbben ilcsi névről ismerhetitek.

Lumena írta...

Én a Balea lótuszkivonatos arclemosóját használom. Normál és vegyes bőrre ajánlják. Nagyon szeretem, szépen lehozza a sminket, nem szárít és sokáig elég. Márciusban vettem és még mindig van belőle egy-két hétre elég. Nekem kombinált és mellé érzékeny bőröm van, kiszáradásra hajlamos.

makeupcakes írta...

En evek ota a Garnier szolovizes lemoso zselejet hasznalom,nagyon szeretem!

Timike írta...

Bioderma Sebium Gel-zsíros, érzékeny bőrre. Ez a legjobb, amit valaha próbáltam, engem eddig sok lemosó/tonik kiütött ettől viszont semmi negatív mellékhatást nem észleltem. Kitisztítja a pórusokat, ouha és tiszta lesz a bőr, gyengéden de hatásosan tisztít.

Alice írta...

Essence Myskin uborkás. Szerintem nagyon szuper. Meg Neutrogena, olyan radírozós. :-)

Reni írta...

A drogériákban kapható arclemosók általában mindig kiütötték a pofimat...Sokáig kellett kísérleteznem mire megtaláltam zsíros és eléggé problémás bőrömre a megoldást: 20ml víz+1 késhegynyi szalicil(ami minden élelmiszer boltban kapható kb.100Ft).A szalicil sav lehúzta a gyülladást,pirosságot,remekül tisztítja a pólusokat is!

diamond írta...

Én nem használok semmilyen drogériás terméket arcápoláshoz, mert nekem anyukám kozmetikus és más kozmetikákban és gyógynövényboltban is kapható Alla Natura Kft termékeit használom, azonbelül a Bielenda-t. Kombinált a bőröm, így az uborka és lime termékcsalád mindhárom tagját használom. ( a hidratáló maszkot még nem próbáltam) Az egyik egy arclemosó ami három az egyben mert használható bőrradírként, gélként és szérumként. Aztán van egy mattító tonikja, és egy nappali/éjszakai krémje. Ezt a hármat használva nagyon puha bőrt "kapok" és nagyon szeretem őket. És hogy mégegy jót mondjak róluk 2010-ben Cosmopolitan díjat nyertek a termékek! ;) Lehet neked is beválna Márti

Vick írta...

Szia! Nekem kombinált bőröm van, és Alverde tengeri algás lemosót + tonikot használok már egy jó ideje. Teljesen elmúltak a T-zónából a pattik, és az arcom normál részét sem szárítja ki.

Itt írtam róla:
http://vick-secret.blogspot.com/2011/01/shopping-of-day_25.html

Ez pedig a bőrradírom és mattító krémem az Alverdétől:

http://vick-secret.blogspot.com/2011/02/alverde-arckrem-peeling.html

PJ írta...

Sajnos eléggé olajos a bőröm,de nekem a Loreal Pure Zone mélytisztító gélje vált be...rendesen tisztít és utána tényleg totál friss az arcom,sőt a pattanásokat is eltünteti.Tényleg csak ajánlani tudom...hetente 1* vagy 2* ugyanúgy lorealtól a 30s perfect clear zselét is használom...ehhez van egy kis gumi korong (ezzel kell felvinni a zselét),amivel tök szépen le lehet radírozni az arcodat...ez is nagyon jó.szval én a loreal termékekre esküszöm,de ugye ez is olyan dolog,hogy mindenkinek más a bőre.
http://www.lorealparis.hu/borapolas/arctisztitas/pure-zone.aspx

sunbeam írta...

Húú mennyien írtatok, igyekszem reagálni mindenkinek :)

Anna: köszike, elolvastam :)). Hasznos bejegyzés! Sajnos ők nem az éntermékeim amúgy, mert nem száraz sehol sem a bőröm. Szeretem amúgy az ilyen összehasonlítós posztokat! Cliniquet énis használtam, 2-est, de idő után immunis lett rá a bőröm, vagy mi..

sunbeam írta...

Garnier termékeket énis használtam, de leváltottam őket, mert nem láttam semmi javulást, habár ez régen volt. Azóta se találtam amúgy csodaszert a mindennapi arcápoláshoz. Megnézem őket! Köszi mindenkinek :)

sunbeam írta...

Ms. Xixin: ez de érdekes :) Van neve? :)

sunbeam írta...

Sziporka: wow, te aztán használsz termékeket! Ezek a szappanok jól hangzanak, megnézem ezeket is :))

sunbeam írta...

barbi: Balea-t régen énis használtam, nem tudom már miért nem :(

sunbeam írta...

Bikira: én nem szeretem valamiért a 3, meg 2 az 1ben termékeket. úgy érzem egybe bezsúfolnak mindent, de valami ki is hagynak, ha már ennyi terméket vált ki. Persze van amiből jó, ha több minden van benne, de samponokból sem és arcápolásiból sem szeretem :(.
De úgy látom te is Garnier fan vagy, csak van benne valami, ha ennyien ezt használjátok :)

sunbeam írta...

sminkkel: köszi! Biodermával régóta szemezek, de még sosem próbáltam semmit sem.

sunbeam írta...

Réka: nekem Ilcsitől csak fekete szappanom volt. Nem vált be, peddig annyira reményt fűztem hozzá. Igaz, ez pár éve volt, lehet, hogy már jó lenne. Nemtom. Amúgy neten is lehet tőlük rendelni nem?

sunbeam írta...

Alice: ugyanezt a kettőt használtam énis! :D

sunbeam írta...

Reni: húú ez nekem nagyon drasztikus :D Valami gyengédebbet keresek :D

diamond: felkeltette az érdeklődésem, köszi, utánanézek!

sunbeam írta...

Vick, PJ: köszönöm a teszteket!


---
Köszönöm a sok-sok ötletet, pár terméknek mindenképp utánanézek csajok! <3 Köszi tényleg :)

Ms.Xixin írta...

Vagy a gyógyszertári keverted kéred,vagy a Naturlandos Unguentum hydrophilicum nonionicum(mosdókenőcs).A Naturlandos kicsit drágább,a sima gyógyszertári pár száz forint.A lényeg hogy amikor használod picit be kell vizezni a krémet és a tenyeredben felhabosítani,mert elég darabos a cucc.Meg most olvastam Krémmánián hogy valaki smink lemosóént is használja,na azt még nem próbáltam,de ki fogom:)

Mimozagirl írta...

Yves Rocher Sebo Specific arclemosót, a vegyes bőrre ajánlott mattítós verziót. Szeretem :)

SophiEl írta...

Én a Vichy Essentielles rózsás termékcsaládból használom az arclemosót, nagyon bevált, én szeretem. :) Nagyon kevés elég belőle, jól habzik és szépen tisztít. Gyógyszertárban vettem.
Sokan lehúzzák, pedig jó. Az arckrémem is ebből a termékcsaládból van.

Ja és kombinált bőröm van: T-vonalon könnyen fényesedik, az arcomon inkább száraz.

samelike írta...

Én elég régóta a Himalaya Herbals termékeit használom. Nim habzó arclemosó normál és zsíros bőrre kifejezetten tetszett, általában reggel használtam suliidőben. Ajánlom ha könnyű friss arclemosót keresel. Ezen kívül a radírozó arclemosójukat is használom, viszont ezt 2-3 naponta; mivel elég érzékeny a bőröm. Idén nyáron pedig hidratáló arclemosó normál és száraz bőrre volt a társam. A bőröm pedig alapból normál, viszont kiütések allergiás voltok gyakran megjelennek rajta.

cpetra írta...

Én nem rég vettem a Rossmann-ban egy Synergen 5:1 arctisztítót 400 Ft-ért. Gondoltam kipróbálom, és hát azt kell mondjam, hogy tök jó. Egyébként én nagyon szeretem az Pure Avon Soluore fection habot és tonikot is.