19 augusztus 2011

Nagy essence zsákmány

Az utóbbi hónapokban nem volt olyan alkalom, hogy csak úgy elinduljak sminkes terméket vásárolni. Mivel elég sok cuccom van, csak azt vettem, amire ténylegesen szükségem volt. Inkább ruhára, könyvre és egyéb dolgokra költöttem (persze 1-2* rendeltem, de igencsak kisebb mértékben, mint mondjuk télen). Azonban ez az essence leárazás megtörte a jeget, és összeválogattam pár dolgot... A következő termékeket 3 vásárlás alkalmával szereztem be, Gyulán és Szegeden. Gyulán, még az első nap voltam, így minden volt, amit szerettem volna, viszont Sun Club-os állvány nem, így azt Szegeden pótoltam. Egyedül a Black Mania-ból nem tudtam semmit sem venni, amit bánok egy picit, de túlélem. :)


Képek és tesztek a bejegyzés folytatásában:
Kezdjük a púderekkel. (A képeken beszámoztam a púdereket, ahogyan a leírásban is!)

1. essence mattifying compact powder - 08 soft honey

A mattosító púderből volt már egy, a legvilágosabb, most beszereztem a legsötétebbet. Egy nap folyamán, 3-4* is újra kell púdereznem, de ez még az abszolút elfogadható. Inkább akkor használom, ha csak pár órára megyek el, ha hosszabb ideig leszek távol, akkor Rimmel Stay Matte a nyerő. 


2. essence shimmer powder - 01 prettylicious

Ennek a megvásárlása egy nagy zsákbamacska volt, mert fogalmam nem volt mire fogom használni, de olyan kis szép, és szinte már könyörgött, hogy vegyem meg. Így a kosaramban landolt, amit abszolút nem bántam meg. Nagyon szépen pigmentált, gyönyörűen, de mégis diszkréten csillog, erősen fed, szuper! Highlight-nak az egyik legjobb termék, amit eddig próbáltam!

3-4. essence sun club bronzing blush - for brunettes -
02 good night darling

Annak ellenére, hogy nem vagyok "brunette", sem "darker skin", nagyon bevált ez a termék. Külön-külön a két szín nem nyerő, de együtt nagyon szépek. Természetes hatást kelt az én bőrömön, szépen kiemeli az arccsontom, nagyon szeretem. A színe is tökéletes, imádom.
A 3. képen balról a barnás, jobbról a korallos árnyalatot láthatjátok, a 4.-en pedig összemosva a kettőt. Úgy az igazi :). 


Szemre való dolgok:

essence quattro eyeshadow - 02 chic-ify

Na ennek iszonyat mód megörültem, hogy leárazták, ugyanis a barackos rózsaszín miatt már régen meg akartam venni, de az az egy árnyalat nem ért meg 900 forintot, 300-at viszont már igen. A többi annyira nem érdekelt, de nem is bánom, hogy nem vettem meg teljes áron. Kicsit csalódás volt ez a négyes szemhéjpúder, a barackos rózsaszín nem olyan szépen pigmentált és abból van a legkisebb "adag". Amit egyébként nem értek, mert pl. a grafitszürke a legnagyobb, de a legrosszabb is.  A mintákon, amit mindjárt láttok, a grafitszürkével 3-4* mentem át, hogy látszódjon valami. Alap nélkül készültek. A többivel nincs gond, de semmi extra.



essence duo eyeshadow - 02 sweetheart

Ez a duo viszont már nagyon tetszik. Extrán pigmentált a színek, nagyon szép fényes árnyalatok. A csomagolása meg külön piros pont, nagyon szeretem az ilyen virágos, tavaszias mintákat rajta. 


Alap nélkül, egy rétegben!


essence liquid eyeliner - 01 black

Ezt a tust használtam hosszú időn keresztül, de amikor kifogyott, nem tudtam már megvenni, és akkor vettem meg a lorát. Megörültem, amikor láttam, hogy ő is le van árazva, ugyanis én egyáltalán nem is láttam már hosszú ideje- vagy csak nem figyeltem. Az emlékeimben úgy él, hogy szépen lehet vele dolgozni és tartós is. Remélem ez nem romlott az idő elteltével sem...



essence sun club waterproff eyeliner - 01 dark water

A vízálló dolgokkal mindig hadilábon állok. Általában nem vízállók, de nagyon nehéz őket lemosni és még el is mosódnak... Kíváncsi leszek rá, ha érdekel Titeket is, készíthetek tesztet majd.
Pici csillámok vannak benne elrejtve, igazából ezért vettem meg. Nem ilyen vastagon és erősen fog, de tesztelés közben letört a vége, mivel persze, hogy 32 fokos, tűző napon kell hagyni... 



Szájra való dolgok:
1-2. essence XXXL nudes lipgloss -02 Light Candy

Ebből a termékcsaládból már van 1 szájfényem, az a kedvencem már jó ideje. Sajnos csak ez az egy volt már a leárazott termékek közül, mondjuk a másik nem is tetszik. A tubusban barackos színe van, de a szánkon inkább színtelen, egy pici barackos árnyalattal. Ennek is karamell íze van :).

3-4. essence sun club lipgloss SPF 6 - 09 Sunkiss Coral

Ő elvileg még frissítő és hidratáló is, gyakorlatilag még nem tudom. Azért vásároltam meg, mert nincs még egy fényvédős szájfényem se, és ennek nagyon tetszett a színe. Nyaralásra, vízpartra tökéletes :). 


És a szuper puha, tökéletes pirosító, mindenes ecset! Kettő is :). 


Ti mit vásároltatok a leárazás alkalmával?

7 megjegyzés:

Kinga írta...

Nagyon tetszik a sun clubos szájfény! :) Szép a színe :DD

athina írta...

A sun club szájfényt én is imádom :)
sunflowermakeup.blogspot.com

TuzaVivi írta...

Szia!
én ugyanilyen szájfényt vettem.IMÁDOM!!! egy bronzosítót és egy matt alapozót.mindet imádom!!

Vivi
http://all-forbeauty.blogspot.com/

Poppy írta...

Én lemaradtam a púderecsetről:((

Baywatchgirl írta...

díjat kaptál :)
http://baywatchgirlschoice.blogspot.com/2011/08/dijat-kaptam.html

sunbeam írta...

A sun club szájfény bizonyított a nyaraláson, tényleg ápol és véd is! :) Szeretem :)

Topánka írta...

Én is ezt az ecsetes essence tust szeretem, lila-kék-barna már van, most vettem (volna) egy feketét a Black Mania sorozatból, de nem néztem meg, hogy applikátoros vagy ecsetes... persze az előbbi, amit utálok. Szóval annyira ne bánd, hogy nem találtál ezekből is :)